01 na pětku nejde víc než na 3000 a na d 160/ LOGY po výměně

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Uživatelský avatar
spacewerk
Přispěvovatel
Příspěvky: 442
Registrován: 04 čer 2008, 19:53
Odpovědi: 0

01 na pětku nejde víc než na 3000 a na d 160/ LOGY po výměně

Příspěvek od spacewerk »

Zdravím včera se mi při ceste domu stalo ve velkým lijáku..jedu ca 180 tachometrickejch anajednou ztrata výkonu jako když vjdu do louže akola nemaj adhezi... vyjedu z luží u auto přestalo táhnout absolutně ...

a něšlo roztičit na d 3000 na pětku

podřadil jsem na 4 a tam to jelo do těch ca 140 = 4000/min v poho dám pět a zase nad tři tisíce NIC ani tuk maximálka 160 ani tuk

Zase ale mimo město to jede v poho turbo tlačí sviští motor tahne ale na petku vubec nejde nad tři tisice :-(

vaga ted nemám takže nemužu měřit váhu ani nic jinýho .....

nedávno jsem měnil N75

jnak mám najeto 325000 mám O1 66KW rv 2000 AGR

předem díkky za reakce
Naposledy upravil(a) spacewerk dne 29 říj 2008, 17:06, celkem upraveno 2 x.
Viktor.88
Přispěvovatel
Příspěvky: 733
Registrován: 29 dub 2008, 21:28
Odpovědi: 0
Bydliště: Jilemnice

Příspěvek od Viktor.88 »

Zajeď si k někomu na VAG ;) Třeba budeš chytřejší...
Uživatelský avatar
Huml
Aktivista
Příspěvky: 11068
Registrován: 23 led 2006, 20:01
Odpovědi: 0
Bydliště: Brno

Příspěvek od Huml »

pokud nepomůže vypnutí a zapnutí klíčku, bude asi špatná váha vzduchu, zvlášť pokud byl třeba prudkej liják, může se dostat nějaká voda až na váhu a ta ji zaručeně neudělá dobře
Uživatelský avatar
spacewerk
Přispěvovatel
Příspěvky: 442
Registrován: 04 čer 2008, 19:53
Odpovědi: 0

Příspěvek od spacewerk »

no Humle díkky tvoje rekace je více než hbite adekvátně přesná

liják byl jako dlouho nebyl

dnes bylo sucho a jelo to zpátky z práce v pohode zase tech 190 i na pětku zátah optimální na 66kw :-D ale kousek před cílem jsem to zkušebně roztočil podřazením ke 4tisicum z 5 na 4 a zase se ztratil chvilkově výkon ted i na čtyřce :-/ v ponděli budu mít zase u sebe svýho vaga tak to zkusim změřit a pošlu logy jeslti se podaří

váha už má se mnou nalítáno 140 tkm a předchozí to nevim ale 140tkm už má možná nárok na duchod:-D
bjukemen
Aktivista
Příspěvky: 1363
Registrován: 22 lis 2007, 01:57
Odpovědi: 0

Příspěvek od bjukemen »

...v daždi jazdíš 180Km/h...masakr
Alfa Romeo 156 sw 2,4 JTD 110kw@ 142,3kw

Obrázek
Uživatelský avatar
spacewerk
Přispěvovatel
Příspěvky: 442
Registrován: 04 čer 2008, 19:53
Odpovědi: 0

Příspěvek od spacewerk »

no ono 190 na budíkách je tak 175 reálnejch podel vagu i gps

ale nevim co je daždi :-D
Uživatelský avatar
spacewerk
Přispěvovatel
Příspěvky: 442
Registrován: 04 čer 2008, 19:53
Odpovědi: 0

Příspěvek od spacewerk »

...daždi = dešti... (wallbash) (wallbash) (wallbash) (wallbash) (wallbash) už mi to došlo:-D no nikdo tam kolem nebyl a je celkem to rovinka a z koppce D11 1-20km z prahy tak to jde ....a bezpečne acelkem jsem pospíchal
Uživatelský avatar
Huml
Aktivista
Příspěvky: 11068
Registrován: 23 led 2006, 20:01
Odpovědi: 0
Bydliště: Brno

Příspěvek od Huml »

log bude určitě nejlepší, podle toho, že to dnes zas jede normálně, by mohl být i problém s regulací turba, proto jsem psal o tom vypnutí a zapnutí zapalování
Uživatelský avatar
spacewerk
Přispěvovatel
Příspěvky: 442
Registrován: 04 čer 2008, 19:53
Odpovědi: 0

Příspěvek od spacewerk »

zajisim LOG a hodim ho sem :-D ješte jednou díky pane Huml
Uživatelský avatar
HOPE
Sběrač informací
Příspěvky: 21
Registrován: 29 lis 2006, 09:17
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha

Příspěvek od HOPE »

Kamarád má něco podobného, ale zatím to neodstranil. Při jízdě nad 120 km/h mu auto přestane táhnout, rozsvítí se kontrolka motoru. Stačí prý vypnout klíček a pak je to zase normální, dokud se drží pod 120 km/h. Na Vagu má chybu "příliš vysoký tlak v sání". Měnil jeden z ventilů u přepážky(nevím který, jeden je černý a druhý bílý), nechával čistit turbo-prý zanesené lopatky, nechal čistit ovládání lopatek, aby nedřelo, měnil váhu vzduchu. Bohužel zatím bez výsledku. Jak překročí 120-ku tak je vše při starém. Pokud Vás něco napadne, bude asi velmi štastný.
(Octavia TDi, 1998, 360 000km) to už je minulost
Octavia II combi 190 000km
Uživatelský avatar
spacewerk
Přispěvovatel
Příspěvky: 442
Registrován: 04 čer 2008, 19:53
Odpovědi: 0

Už mám LOGy

Příspěvek od spacewerk »

Zdravím

tak vzhledem k výše nastínenému mému problému udělal jsem dva logy

jeden při jízde mimo město a pak po dálnici

a druhý při jízde ve měste....

snad někoho něco napadne čim by to mohlo být, dle měření kanálú 10 a 11 turbína tlačí max 1900mbar což moc není

podle mě váha chodí správne ale nechám reakce pokud nejaké budou na zkušené odborníky jelikož já se za motoráře nemohu a aani nechci považovat vzhledem k tomu kdyžjsem videl logy tak jsem z toho moc moudrý nebyl ale podle mě bude asi nekde problem s tlakováním nečeho nekde tzn turbina nemá takový tlak jaký by měla mít.

ješte pro upřesní je to vuz Oct1 1.9 TDi AGR 66kw rok výroby 5/2000 najeto 330 000 převážne palivo Shell

nedávno měnem magnetický ventil přetlaku turba

předem jsem všem velice zavázán za jakékoliv reakce a názroy a nápady

LOGy zde:

http://rapidshare.com/files/156453603/j ... m.zip.html

http://rapidshare.com/files/156453816/m ... m.zip.html
Uživatelský avatar
spacewerk
Přispěvovatel
Příspěvky: 442
Registrován: 04 čer 2008, 19:53
Odpovědi: 0

Příspěvek od spacewerk »

nikoho zatím tedy nic nenapadlo????
Uživatelský avatar
Huml
Aktivista
Příspěvky: 11068
Registrován: 23 led 2006, 20:01
Odpovědi: 0
Bydliště: Brno

Příspěvek od Huml »

váha je vadná
Uživatelský avatar
spacewerk
Přispěvovatel
Příspěvky: 442
Registrován: 04 čer 2008, 19:53
Odpovědi: 0

Příspěvek od spacewerk »

předem díky moc pane Huml.

dnes jí vyměním a naLOGuju ji a hodim to sem.

At je videt zmena a případne pokud bude mit nekdo ten samý problem aby toto vlákno bylo příkladem řešeneno problemu příčiny a vyřešení

ješte jednou ídky p. Huml a jsem s pozdravy a diikkyyy
Uživatelský avatar
spacewerk
Přispěvovatel
Příspěvky: 442
Registrován: 04 čer 2008, 19:53
Odpovědi: 0

Příspěvek od spacewerk »

Nové logy po výměně váhy:

kamarád ze servisu mi pujčil váhu která by měla být v pohodě tak jsem zde nahrál logy:

http://rs385.rapidshare.com/files/15870 ... __vaha.CSV

hodnoty jsou tam bliší požadovaným ale pořád auto nemá skor žádný turbo efekt

napadlo me jsetě když jsem v sobotu prohližel uniky na hadicicíh tak tam kde je venitl přetlaku oleje z hlavy ten s tou velkou čepicí tak ta plastová hadice od nej vedoucí do sání byla celá od oleje nemuže to být tim???

přeem díky za názory na LOgy a na mou připomínku
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“