Jak se jezdí na rostlinu, nebo i na naftu
Moderátoři: šulda, radluk, Moderátoři
Jak se jezdí na rostlinu, nebo i na naftu
Zdravim Vas vsechny,zajimaly by me nazory ohledne pomeru nafta-olej benzin...nekde jsem o tom cetl a uz mi to uteklo...ja mam lagunu tdi da se na tuto smes jezdit??nebo podobne diky 
-
slovacek.milos
- Aktivista
- Příspěvky: 34010
- Registrován: 23 pro 2007, 12:51
- Bydliště: Strážnice
-
milan pavlus
- Nováček
- Příspěvky: 3
- Registrován: 14 úno 2008, 00:48
Napřímo to jede,ale jak dlouho to záleží na stavu motoru.Bez předehřevu se nadměrně zatěžují vstřiky a čerpadlo-zejména po studeném startu.O emisích ani nemluvě.Nejlepší přestavbové systémy dokonce míchají i za provozu poměr nafta-olej,např.při volnoběžných otáčkách,nebo částečném zatížení motoru.Při čistém RO nastartuješ mercedese i okolo 0 bez předehřevu,ale o kolik mu zkrátíš životnost?Míchat naftu s olejem lze,ale jak nemáš předehřev,opět urychluješ opotřebení-zejména v době ohřátí vody na 60 st.v motoru.Doporučuji elektrovodní výměník,3-cestný ventil,kanystr s naftou do kufru a máš za 3900 přestavbu.Více info na 602477999.
Distribuce RO a přestavby dieselmotorů na alternativní pohony,autodoprava,autoservis.
-
slovacek.milos
- Aktivista
- Příspěvky: 34010
- Registrován: 23 pro 2007, 12:51
- Bydliště: Strážnice
to by mě zajímalo jak dlouho to čerpadlo vydrží, když je tak namáhané, kolik tisíc a co tam vlastně odejde bez ohřevu , nebo ty vstřiky jak často odchází díky milošmilan pavlus píše:Napřímo to jede,ale jak dlouho to záleží na stavu motoru.Bez předehřevu se nadměrně zatěžují vstřiky a čerpadlo-zejména po studeném startu.O emisích ani nemluvě.Nejlepší přestavbové systémy dokonce míchají i za provozu poměr nafta-olej,např.při volnoběžných otáčkách,nebo částečném zatížení motoru.Při čistém RO nastartuješ mercedese i okolo 0 bez předehřevu,ale o kolik mu zkrátíš životnost?Míchat naftu s olejem lze,ale jak nemáš předehřev,opět urychluješ opotřebení-zejména v době ohřátí vody na 60 st.v motoru.Doporučuji elektrovodní výměník,3-cestný ventil,kanystr s naftou do kufru a máš za 3900 přestavbu.Více info na 602477999.
Co by mělo odcházet? Asi na olej nejezdíte když píšete takový bludy.milan pavlus píše:Napřímo to jede,ale jak dlouho to záleží na stavu motoru.Bez předehřevu se nadměrně zatěžují vstřiky a čerpadlo-zejména po studeném startu.O emisích ani nemluvě.Nejlepší přestavbové systémy dokonce míchají i za provozu poměr nafta-olej,např.při volnoběžných otáčkách,nebo částečném zatížení motoru.Při čistém RO nastartuješ mercedese i okolo 0 bez předehřevu,ale o kolik mu zkrátíš životnost?Míchat naftu s olejem lze,ale jak nemáš předehřev,opět urychluješ opotřebení-zejména v době ohřátí vody na 60 st.v motoru.Doporučuji elektrovodní výměník,3-cestný ventil,kanystr s naftou do kufru a máš za 3900 přestavbu.Více info na 602477999.
-
slovacek.milos
- Aktivista
- Příspěvky: 34010
- Registrován: 23 pro 2007, 12:51
- Bydliště: Strážnice
no k tomu se chci dopracovatoldaf píše:Co by mělo odcházet? Asi na olej nejezdíte když píšete takový bludy.milan pavlus píše:Napřímo to jede,ale jak dlouho to záleží na stavu motoru.Bez předehřevu se nadměrně zatěžují vstřiky a čerpadlo-zejména po studeném startu.O emisích ani nemluvě.Nejlepší přestavbové systémy dokonce míchají i za provozu poměr nafta-olej,např.při volnoběžných otáčkách,nebo částečném zatížení motoru.Při čistém RO nastartuješ mercedese i okolo 0 bez předehřevu,ale o kolik mu zkrátíš životnost?Míchat naftu s olejem lze,ale jak nemáš předehřev,opět urychluješ opotřebení-zejména v době ohřátí vody na 60 st.v motoru.Doporučuji elektrovodní výměník,3-cestný ventil,kanystr s naftou do kufru a máš za 3900 přestavbu.Více info na 602477999.
slovacek.milos: už jsem si myslel že bosh čerpadlo na peugeotu to má za sebou servisák to trochu pošteloval a motor šlape jak hodinky..... už mám natočeno na olej hodně a za léto se mi povedlo bez předehřevu uplně oddělat vstřiky....... cca 15 000km.... Uprava má smysl.... a to jsem v létě při dojíždění dopustil naftu aby tam nebyl 100% ro
-
slovacek.milos
- Aktivista
- Příspěvky: 34010
- Registrován: 23 pro 2007, 12:51
- Bydliště: Strážnice
a jak ty vstřiky odešly, neprášily, ucpaná dírka, odkap,mm píše:slovacek.milos: už jsem si myslel že bosh čerpadlo na peugeotu to má za sebou servisák to trochu pošteloval a motor šlape jak hodinky..... už mám natočeno na olej hodně a za léto se mi povedlo bez předehřevu uplně oddělat vstřiky....... cca 15 000km.... Uprava má smysl.... a to jsem v létě při dojíždění dopustil naftu aby tam nebyl 100% ro
mně se třeba na počátku roku rozhulila fábka, vstřiky prášily jak zamlada 70.000 km celkem 100.000 km,/a to píšou jak je ta fábka náchylná na ty trysky/ na feldě mám 434.000 na olej 34.000 a trysky práší v pohodě, zkoušečku mám vlastní motorpal jihlava
určitě si pamatuješ příspěvek jednoho taxikáře ze slovenska s koktávkou na olej 15.000 km měsíčně bez úprav
vesměs veškteré problémy jsem pořešil chemickým a i mechanickým čistěním čerpadla miloš
Nejsem mechanik. Popíšu to takhle motor měl zvuk studenýho dieselu nemělo to výkon. Pěkně to hulilo. Zánovni vstřiky problém odpad. Bez úpravy autu se moc nechtělo jet docela se zvýšila spotřeba. S úpravou snížila se spotřeba... jede to jak z praku o hodně líp jak na naftu ze značkovýh pump Německý aral Shell a podobně. Navíc častěji jsme musel vyměňovat žhavičky... Na oleji jsem najezdil teď už přes 260 000 takže trochu zkušeností mám. Nejlíp se jezdí na olej bez úpravy na MB. V létě zas tak úprava nutná není i ale je to znát v zimě si jízdu na olej bez úpravy nedokážu představit
-
slovacek.milos
- Aktivista
- Příspěvky: 34010
- Registrován: 23 pro 2007, 12:51
- Bydliště: Strážnice
nedá se říct používám prostě co je v obchodě,mm píše:Jaký přípravky používáš?
použil jsem třeba i co se dává přímo do čerpadla jsem dal do nafty a zabralo,
taky kernite, a naposledy tunap ve firmě univer brno, to jsem přijel do brna no děs při stání čoudy a cestou do strážnice to zabralo motor přestal hulit,
mám výhodu že si trysky odskouším a auto prověřím přes PC, přesto že jsem nenašel žádnou závadu bílé hulení že nebylo vidět . tak tunap a zas OK
pokud používáš chemické čistění musíš provést revizi nádrže, filtru, čerpadla jakože tam musíš
-
slovacek.milos
- Aktivista
- Příspěvky: 34010
- Registrován: 23 pro 2007, 12:51
- Bydliště: Strážnice
Potom věřím že v pohodě jezdíš bez upravy s tímhle stylem. Ale normalní člověk jako já nemá možnost čistit kontrolovat a serizovat čerpadlo. Ale opravdu mě překvapilo... že stačí trochu přidat čerpadlu a motor kterej má naběháno přes 600 000 klape jako za mlada. Teď jen musím někde zase vyčistit vtřiky a dekarbonizovat. motor zkoušel jsem hydraulický olej a motoru to vůbec neudělalo dobře.
tot milosi vidim ze se o ten dost staras aby to slo ako ma. a urcite to stoji nemale peniaze, ked to zratas nebolo by lepsie investovat do dvojnadrzoveho systemu a urcite by si mal menej starosti a vydavkov?slovacek.milos píše:nedá se říct používám prostě co je v obchodě,mm píše:Jaký přípravky používáš?
použil jsem třeba i co se dává přímo do čerpadla jsem dal do nafty a zabralo,
taky kernite, a naposledy tunap ve firmě univer brno, to jsem přijel do brna no děs při stání čoudy a cestou do strážnice to zabralo motor přestal hulit,
mám výhodu že si trysky odskouším a auto prověřím přes PC, přesto že jsem nenašel žádnou závadu bílé hulení že nebylo vidět . tak tunap a zas OK
pokud používáš chemické čistění musíš provést revizi nádrže, filtru, čerpadla jakože tam musíšpodívatse jinak to čistění nemusí dopadnout dobře miloš

nafta je dobra, benzin este lepsi, ale radsej by som to nepil