
Problém s výkonem O1 TDi,motor AGR
Moderátoři: šulda, Moderátoři
-
- Sběrač informací
- Příspěvky: 24
- Registrován: 25 zář 2006, 19:31
- Bydliště: mezi Hradcem a Jičínem:-)
Problém s výkonem O1 TDi,motor AGR
Prosím o radu.O víkendu jsem zjistil,že mi nějak toto auto nejede,tak jak jezdilo.Na pětku se nechtělo sebrat a mezi dvouma až třema tisícema ot.jakoby povoloval a zase nabíral zátah.Nevím jak to popsat.Ale ve 120km/h prostě umře a už nejede dál.Napích jsem to na vag a napsalo mi to:Nalezena chyba 1,17656-Regulace počátku vstřiku Regulační odchylka.P1248-35-10---Sporadicky.Zkusil jsem to nalogovat,ale mě to nic moc neříká.Je to na trojku,asi z 1800ot.na plný plyn asi do 3000ot.Mrkněte se na to prosím někdo a poraďte mi,prosím.Co se mi pokakalo???Děkuji za jakoukoliv odpověď...L

-
- Sběrač informací
- Příspěvky: 24
- Registrován: 25 zář 2006, 19:31
- Bydliště: mezi Hradcem a Jičínem:-)
Ten soubor mám jen v .jpg Já jsem ho print screenul.
Ale uložil jsem ho sem.
http://leteckaposta.cz/539219408
Je to ve větší kvalitě,tak snad z toho někdo něco uvidíté.
L.
Ale uložil jsem ho sem.
http://leteckaposta.cz/539219408
Je to ve větší kvalitě,tak snad z toho někdo něco uvidíté.
L.
-
- Sběrač informací
- Příspěvky: 24
- Registrován: 25 zář 2006, 19:31
- Bydliště: mezi Hradcem a Jičínem:-)
No,jelikož je to AGR,tak regulace lopatek není.Měl jsem podezření na váhu,nebo na N75(ten oplechovanej).Proto jsem dával ten log.Ale asi byl nečitelnej,pro mě teda určitě.No,ale začal jsem výměnou palivového filtru.Sice nevypadal,ale musel být zalepený,protože po výměně to opět jede,jako předtím.A propo...Jak často kdo měníte palivový filtr?10000km?
1 x za rok?2 x za rok?Podle paliva?Docela mě to zajímá...
1 x za rok?2 x za rok?Podle paliva?Docela mě to zajímá...