Toledo II hodné kouří,moc nejede

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Uživatelský avatar
Mirek12
Přispěvovatel
Příspěvky: 260
Registrován: 18 lis 2007, 17:05
Odpovědi: 0
Bydliště: Znojemsko

Příspěvek od Mirek12 »

jurki888 píše:neni zac daj potom vediet ci som pomohol
neboj napíšu to sem. ale další nápady by se hodili (wallbash)
Toledo II 00 1.9 TDi AHF
NSFF
Sběrač informací
Příspěvky: 33
Registrován: 09 srp 2008, 16:53
Odpovědi: 0
Bydliště: CV

Příspěvek od NSFF »

A co vstřiky ?... taky mi to hulilo jak lokomotiva ( 3 vstřiky tekly) ..dal jsem nový trysky a rozíl je hodně velkej
Uživatelský avatar
Mirek12
Přispěvovatel
Příspěvky: 260
Registrován: 18 lis 2007, 17:05
Odpovědi: 0
Bydliště: Znojemsko

Příspěvek od Mirek12 »

NSFF píše:A co vstřiky ?... taky mi to hulilo jak lokomotiva ( 3 vstřiky tekly) ..dal jsem nový trysky a rozíl je hodně velkej
no jak mám poznat vstřiky?? najeto to má kolem 120tis starty,chod v pořádku do vstřikovačů se mi nechce

při stání se to musí hodně podržet vytočeny aby zahulilo ,ale jak přijde pořádná zátěž, nedá to ten vykon a pustí to saze, každej nafták to pustí, ale tohle je hodně a provázené né moc projevem tahu :?

to zahulení je v takové intenzitě,jako když se rozpojí hadice tlaku vzduchu a přidá se (hm)
Toledo II 00 1.9 TDi AHF
NSFF
Sběrač informací
Příspěvky: 33
Registrován: 09 srp 2008, 16:53
Odpovědi: 0
Bydliště: CV

Příspěvek od NSFF »

Mirek12 píše:
NSFF píše:A co vstřiky ?... taky mi to hulilo jak lokomotiva ( 3 vstřiky tekly) ..dal jsem nový trysky a rozíl je hodně velkej
no jak mám poznat vstřiky?? najeto to má kolem 120tis starty,chod v pořádku do vstřikovačů se mi nechce

při stání se to musí hodně podržet vytočeny aby zahulilo ,ale jak přijde pořádná zátěž, nedá to ten vykon a pustí to saze, každej nafták to pustí, ale tohle je hodně a provázené né moc projevem tahu :?

to zahulení je v takové intenzitě,jako když se rozpojí hadice tlaku vzduchu a přidá se (hm)

Já je vyndal a odvezl na zkoušku....ale mě to kouřilo i na místě takže to asi vstřikama nebude :roll:
Uživatelský avatar
Mirek12
Přispěvovatel
Příspěvky: 260
Registrován: 18 lis 2007, 17:05
Odpovědi: 0
Bydliště: Znojemsko

Příspěvek od Mirek12 »

nikoho nic dalšího nenapadá ??
Toledo II 00 1.9 TDi AHF
Zdeněk M
Aktivista
Příspěvky: 3589
Registrován: 28 dub 2008, 22:56
Odpovědi: 0
Bydliště: okres TC

Příspěvek od Zdeněk M »

Mirek12 píše:nikoho nic dalšího nenapadá ??
No me to taky dela ale jen za urcitýh okolností. Když stim jedu normalne třeba na trojku, tak na ctvrt plynu ani ne ,zhruba 60km/h a dam plnej tak to zrychluje jak čert a hulí celou dobu co držim plnej, ale dela to jen když dam plnej,pokud pomalu davam plnej nebo jen trictvrte tak to taky upaluje ale bez hulení. Nejvic je to znat do kopce,pak hulí jak svině. Vahu mam novou,pul roku starou origos,turbu vycistení do nouzaku to nepada,když ho na miste proturuju tak zahulí primerene,jen par oblacků. Mam B4 AFN 81kw,palubak nemam ale bere mi to normalne,na 5 litru ujedu 110 až 120km pri 100km/h rychlosti,po meste kolem tech peti,nevim proc to takhle dela,že to takhle obcas hulí. Když to hulí,tak ten kouř je sedocernej,není cernej tak jakoby tam prala jednotka naftu a nestihalo to spalovat.
misoVW
Aktivista
Příspěvky: 8061
Registrován: 24 říj 2007, 08:51
Odpovědi: 0
Bydliště: Západné Slovensko, blízko PN

Příspěvek od misoVW »

Ako som uz pisal, kontrolovali ste EGR ventil. Mne tiez moj Golf pri zatazi dymil, vymontoval som EGR, zaneseny jak svina, tak som ho vycistil a zaslepil. Od vtedy nedymilo vobec. Teraz mam 764 trysky a chip a teraz zahuli (LOL) v buducnosti planujem vacsie turbo a FMIC.
Tiguan CBAB
Polaris 455 diesel 4x4
Harley Davidson V-rod
BMW R1200R
Uživatelský avatar
Mirek12
Přispěvovatel
Příspěvky: 260
Registrován: 18 lis 2007, 17:05
Odpovědi: 0
Bydliště: Znojemsko

Příspěvek od Mirek12 »

ne na EGR jsem se nedíval, tzn nevím jak je na tom , dám ho do seznamu .. dík
Toledo II 00 1.9 TDi AHF
Uživatelský avatar
Mirek12
Přispěvovatel
Příspěvky: 260
Registrován: 18 lis 2007, 17:05
Odpovědi: 0
Bydliště: Znojemsko

Příspěvek od Mirek12 »

Tak jsem vytáhnul EGR zasranej jak jetel, ventil ale těsnil, tak jsem celej ventil vypucoval, vyrobil podložku zacpal trubku od vejfuku, hadičku napojil z5,, dale vyměnil olej a přehodil kola....

hadička od přepadu je průchozí.

tak tedka mi už snad zbývají jenom rozvody , asi přenastavím predvstřik podle vagu je spadlej (tady to foto nadoře) ale co od toho očekávat??? když je to jen takovej kousek ..... nevím.... kdyby se aspoň vysralo celé turbo a závada byla nalezen ale nééé
Toledo II 00 1.9 TDi AHF
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“