VW/Audi/Škoda/Seat - zvyšování výkonu (především TDI motory)
Moderátoři: šulda , Moderátoři
SpeedyXxX
Přispěvovatel
Příspěvky: 51 Registrován: 09 úno 2007, 10:02
Odpovědi: 0
Bydliště: Břeclav - Praha
Příspěvek
od SpeedyXxX » 08 lis 2008, 14:31
Zdravím, poraďte mi s úpravou TDi 66kw - AGR
Vím že se to tu pořád řeší, ale první věc je ta že jsem měnil spojku + setrvá (dal jsem nové) ale mám dvouhmotu.
Chtěl bych dát trysky 520 + soft nebo 764 + soft. Jestli to má cenu a jaké jsou výkony a kroutáky. a jestli mi ta spojka se setrvákem vydrží?
a ještě kolik to asi vyjde cenově?
Předem moc děkuji
Naposledy upravil(a)
SpeedyXxX dne 18 lis 2008, 11:24, celkem upraveno 1 x.
oktáf
Přispěvovatel
Příspěvky: 742 Registrován: 23 led 2006, 21:24
Odpovědi: 0
Bydliště: Loděnice
Příspěvek
od oktáf » 08 lis 2008, 14:38
dej 520ky nebo 502ky nijeak závratně to nehulí a jede fajn, na 764 už nestačí turbo
CFHC
SpeedyXxX
Přispěvovatel
Příspěvky: 51 Registrován: 09 úno 2007, 10:02
Odpovědi: 0
Bydliště: Břeclav - Praha
Příspěvek
od SpeedyXxX » 10 lis 2008, 09:03
Takže stačí trysky 520 a soft? a kolik to asi vyjde a naký bude výkon? jak moc to bude ničit spojku a setrvák kdyžje tedka nové vše...
Tomas.cz
Aktivista
Příspěvky: 14439 Registrován: 06 dub 2006, 13:37
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha
Příspěvek
od Tomas.cz » 10 lis 2008, 17:50
Klidně tam dej ty 764, výkon bude cca 120hp a budeš platit jen za trysky, nikoly za trysky + soft.
Dussič
Přispěvovatel
Příspěvky: 143 Registrován: 24 led 2006, 08:05
Odpovědi: 0
Bydliště: Č.B.
Příspěvek
od Dussič » 10 lis 2008, 19:44
Tomas.cz píše: Klidně tam dej ty 764, výkon bude cca 120hp a budeš platit jen za trysky, nikoly za trysky + soft.
Mam to taktéž AGR +trysky 764 bez dalších úprav.Jede to dobře a krapet zakouří,ale dá se nad tím přihmouřit oko.
SpeedyXxX
Přispěvovatel
Příspěvky: 51 Registrován: 09 úno 2007, 10:02
Odpovědi: 0
Bydliště: Břeclav - Praha
Příspěvek
od SpeedyXxX » 10 lis 2008, 22:42
myslím si že to pokaždé chce úpravu softu..nebo se pletu?
Tomas.cz
Aktivista
Příspěvky: 14439 Registrován: 06 dub 2006, 13:37
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha
Příspěvek
od Tomas.cz » 10 lis 2008, 22:48
Je to pochopilteně lepší ale v tomhle případě není nutný.
SpeedyXxX
Přispěvovatel
Příspěvky: 51 Registrován: 09 úno 2007, 10:02
Odpovědi: 0
Bydliště: Břeclav - Praha
Příspěvek
od SpeedyXxX » 10 lis 2008, 22:52
také se mi jedná o to aby to nemělo větší o moc spotřebu....
Tomas.cz
Aktivista
Příspěvky: 14439 Registrován: 06 dub 2006, 13:37
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha
Příspěvek
od Tomas.cz » 10 lis 2008, 22:59
Buď v klidu
SpeedyXxX
Přispěvovatel
Příspěvky: 51 Registrován: 09 úno 2007, 10:02
Odpovědi: 0
Bydliště: Břeclav - Praha
Příspěvek
od SpeedyXxX » 11 lis 2008, 07:20
takže budou stačit pouze trysky 764 a nebude problém se startem? se spotřebou a hulit to moc nebude?
Tomas.cz
Aktivista
Příspěvky: 14439 Registrován: 06 dub 2006, 13:37
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha
Příspěvek
od Tomas.cz » 11 lis 2008, 10:23
Pochopitelně když tomu naložíš plným plynem z nízkejch otáček tak něco vylítne, ale není to nic strašnýho. Start bude ok a spotřeba no záleží jak moc tomu budeš nakládat
.
-martin-
Nováček
Příspěvky: 19 Registrován: 09 bře 2008, 19:41
Odpovědi: 0
Příspěvek
od -martin- » 11 lis 2008, 12:40
mam AGR a trysky BSLA150P520 ty silnější 764 sem nedával právě kvůli kouři. Teď je vidět takové "pšouknutí", když u dvojky či trojky šlápnu až na podlahu jinak kouř není vidět. Když je to hodně prohřátý a párkrát se vyženou saze, tak tak kouř není skoro žádný...
Soft není upravený a ani s tím asi nepočítám, přeci jenom je to turbo slabé....
SpeedyXxX
Přispěvovatel
Příspěvky: 51 Registrován: 09 úno 2007, 10:02
Odpovědi: 0
Bydliště: Břeclav - Praha
Příspěvek
od SpeedyXxX » 11 lis 2008, 15:57
A za jakou jezdíš spotřebu,...nebavíme se o spotřebě když tomu dáváš saze ale o normální jízdě....jde o to jestli mám dát bez softu ty 520 nebo 764..předem moc díky...
Tomas.cz
Aktivista
Příspěvky: 14439 Registrován: 06 dub 2006, 13:37
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha
Příspěvek
od Tomas.cz » 11 lis 2008, 17:07
Já měl AGR standard 66kw, pak čip, zkusil jsem tam dát trysky DSLA150P520, pak se mi podařilo sehnat ještě ty 764ky z R5ky. Při normální jízdě to nehulí, samo když naložím plný knedlík tak z toho něco vylítne a kouřivost je asi taková jako u kamarádovýho AGR s powerboxem ale výkonově to je jinde.
Tomas.cz
Aktivista
Příspěvky: 14439 Registrován: 06 dub 2006, 13:37
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha
Příspěvek
od Tomas.cz » 11 lis 2008, 17:09
Jinak spotřeba do 6ti litrů bez problémů, točí se to běžně okolo 5.8l/100km za posledních 20 000km co na tom jezdím.