Prosím o radu s úpravou VW Bora TDi 66kw - AGR r.v. 99/00

VW/Audi/Škoda/Seat - zvyšování výkonu (především TDI motory)

Moderátoři: šulda, Moderátoři

SpeedyXxX
Přispěvovatel
Příspěvky: 51
Registrován: 09 úno 2007, 10:02
Odpovědi: 0
Bydliště: Břeclav - Praha

Prosím o radu s úpravou VW Bora TDi 66kw - AGR r.v. 99/00

Příspěvek od SpeedyXxX »

Zdravím, poraďte mi s úpravou TDi 66kw - AGR

Vím že se to tu pořád řeší, ale první věc je ta že jsem měnil spojku + setrvá (dal jsem nové) ale mám dvouhmotu.

Chtěl bych dát trysky 520 + soft nebo 764 + soft. Jestli to má cenu a jaké jsou výkony a kroutáky. a jestli mi ta spojka se setrvákem vydrží?

a ještě kolik to asi vyjde cenově?

Předem moc děkuji
Naposledy upravil(a) SpeedyXxX dne 18 lis 2008, 11:24, celkem upraveno 1 x.
Uživatelský avatar
oktáf
Přispěvovatel
Příspěvky: 742
Registrován: 23 led 2006, 21:24
Odpovědi: 0
Bydliště: Loděnice

Příspěvek od oktáf »

dej 520ky nebo 502ky nijeak závratně to nehulí a jede fajn, na 764 už nestačí turbo
CFHC
SpeedyXxX
Přispěvovatel
Příspěvky: 51
Registrován: 09 úno 2007, 10:02
Odpovědi: 0
Bydliště: Břeclav - Praha

Auto....

Příspěvek od SpeedyXxX »

Takže stačí trysky 520 a soft? a kolik to asi vyjde a naký bude výkon? jak moc to bude ničit spojku a setrvák kdyžje tedka nové vše...
Uživatelský avatar
Tomas.cz
Aktivista
Příspěvky: 14439
Registrován: 06 dub 2006, 13:37
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha

Příspěvek od Tomas.cz »

Klidně tam dej ty 764, výkon bude cca 120hp a budeš platit jen za trysky, nikoly za trysky + soft.
Uživatelský avatar
Dussič
Přispěvovatel
Příspěvky: 143
Registrován: 24 led 2006, 08:05
Odpovědi: 0
Bydliště: Č.B.

Příspěvek od Dussič »

Tomas.cz píše:Klidně tam dej ty 764, výkon bude cca 120hp a budeš platit jen za trysky, nikoly za trysky + soft.

Mam to taktéž AGR +trysky 764 bez dalších úprav.Jede to dobře a krapet zakouří,ale dá se nad tím přihmouřit oko.
SpeedyXxX
Přispěvovatel
Příspěvky: 51
Registrován: 09 úno 2007, 10:02
Odpovědi: 0
Bydliště: Břeclav - Praha

Auto....

Příspěvek od SpeedyXxX »

myslím si že to pokaždé chce úpravu softu..nebo se pletu?
Uživatelský avatar
Tomas.cz
Aktivista
Příspěvky: 14439
Registrován: 06 dub 2006, 13:37
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha

Příspěvek od Tomas.cz »

Je to pochopilteně lepší ale v tomhle případě není nutný.
SpeedyXxX
Přispěvovatel
Příspěvky: 51
Registrován: 09 úno 2007, 10:02
Odpovědi: 0
Bydliště: Břeclav - Praha

Auto....

Příspěvek od SpeedyXxX »

také se mi jedná o to aby to nemělo větší o moc spotřebu....
Uživatelský avatar
Tomas.cz
Aktivista
Příspěvky: 14439
Registrován: 06 dub 2006, 13:37
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha

Příspěvek od Tomas.cz »

Buď v klidu ;)
SpeedyXxX
Přispěvovatel
Příspěvky: 51
Registrován: 09 úno 2007, 10:02
Odpovědi: 0
Bydliště: Břeclav - Praha

Auto....

Příspěvek od SpeedyXxX »

takže budou stačit pouze trysky 764 a nebude problém se startem? se spotřebou a hulit to moc nebude?
Uživatelský avatar
Tomas.cz
Aktivista
Příspěvky: 14439
Registrován: 06 dub 2006, 13:37
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha

Příspěvek od Tomas.cz »

Pochopitelně když tomu naložíš plným plynem z nízkejch otáček tak něco vylítne, ale není to nic strašnýho. Start bude ok a spotřeba no záleží jak moc tomu budeš nakládat (noteeth) .
-martin-
Nováček
Příspěvky: 19
Registrován: 09 bře 2008, 19:41
Odpovědi: 0

Příspěvek od -martin- »

mam AGR a trysky BSLA150P520 ty silnější 764 sem nedával právě kvůli kouři. Teď je vidět takové "pšouknutí", když u dvojky či trojky šlápnu až na podlahu jinak kouř není vidět. Když je to hodně prohřátý a párkrát se vyženou saze, tak tak kouř není skoro žádný...
Soft není upravený a ani s tím asi nepočítám, přeci jenom je to turbo slabé....
SpeedyXxX
Přispěvovatel
Příspěvky: 51
Registrován: 09 úno 2007, 10:02
Odpovědi: 0
Bydliště: Břeclav - Praha

Auto....

Příspěvek od SpeedyXxX »

A za jakou jezdíš spotřebu,...nebavíme se o spotřebě když tomu dáváš saze ale o normální jízdě....jde o to jestli mám dát bez softu ty 520 nebo 764..předem moc díky...
Uživatelský avatar
Tomas.cz
Aktivista
Příspěvky: 14439
Registrován: 06 dub 2006, 13:37
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha

Příspěvek od Tomas.cz »

Já měl AGR standard 66kw, pak čip, zkusil jsem tam dát trysky DSLA150P520, pak se mi podařilo sehnat ještě ty 764ky z R5ky. Při normální jízdě to nehulí, samo když naložím plný knedlík tak z toho něco vylítne a kouřivost je asi taková jako u kamarádovýho AGR s powerboxem ale výkonově to je jinde.
Uživatelský avatar
Tomas.cz
Aktivista
Příspěvky: 14439
Registrován: 06 dub 2006, 13:37
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha

Příspěvek od Tomas.cz »

Jinak spotřeba do 6ti litrů bez problémů, točí se to běžně okolo 5.8l/100km za posledních 20 000km co na tom jezdím.
Odpovědět

Zpět na „Zvyšování výkonu VW group (DIESEL)“