Zdravim pani potrebujem poradit kamarat ma problem ze mu to na volnobeh zhasina ked sa zohreje motor na 80°C ma to 700ot/min co je podla VIS malo ked som pozeral tak to ma mat 790-800 ot/min
ale neviem urobyt zakladne nastavenie lebo neviem login .mozete mi niekto pomoct? diky
Do 01 vstupiš do motoru a otvoríš 04 základné nastavenie a tam dáš kod 060 a stalčíš štart.Potom Ti napíše ok. Vypneš klúč na 30 sec. a naštartuješ a predtým by som ešte odporučil vyčistit klapku.
Je zaujímave že som mal u troch klientov vždy okolo 39 000 km podpálené ventile . Výrobná vada matroša. Vždy im to začalo volnobehom a rozsvietením čeku ale u teba to nemusí byt. Htp je velmi háklivé na špinu v škrtiacej klapke aj to má velký vplyv na na vagu žiadna chyba?
Na vagu ziadna chyba ,ako pisem nevedel som urobyt zakladne nastavenie ja sa v tom az tak nevyznam ,nezivim sa tym len tak tak obcas sam sebe nieco pozrem na aute.Ked je auto studene ide pekne aj drzi volnobeh ,ked sa zohreje na 80°C motor ma otacky len 700 za min.chcel som urobyt zakladne nastavenie volnobehu ale nevedel som ako tak sa pytam.
TRULI 1 píše:Do 01 vstupiš do motoru a otvoríš 04 základné nastavenie a tam dáš kod 060 a stalčíš štart.Potom Ti napíše ok. Vypneš klúč na 30 sec. a naštartuješ a predtým by som ešte odporučil vyčistit klapku.
tak to skús a potom ak ti to nepojde tak sa ozvi poprípade daj vediet či sa ti topodarilo urobit
zkus se podívat na propojovací hadičky u trubky odvětrání co je zezadu na vrchním krytu motoru, na těch prvních 1,2 40kW byla na levé straně delší ohnutá hadice, která se časem zmačkávala a později úplně rozpadla.