Tohle do nafty??

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Richi
Přispěvovatel
Příspěvky: 715
Registrován: 29 bře 2008, 07:25
Odpovědi: 0

Příspěvek od Richi »

Ve vší úctě pánové, to by se jeden vážně pochcal.
Tolik rozhořčených argumentů kolem testu kvality nafty aby se nakonec ukázalo, že jste někteří vlastně schopni nalít do nádrže kdejakou sračku a kentus.
Hned je pohled na test kvality nafty na českém trhu mnohem zábavnější. (LOL)
Uživatelský avatar
l3030
Přispěvovatel
Příspěvky: 229
Registrován: 29 říj 2008, 18:32
Odpovědi: 0
Bydliště: Jižní morava

Příspěvek od l3030 »

e36power píše:Koukam že tu jsoudobrý alchymisti..

Kdyz uvidite cisterny klacska tak tam si natankujte ty vozej z rakous kvalitni naftu.. :) testováno..
Obcas me dostava jak nekdo rika ze je to jedno jestli tankovat v JZD nebo u shell OMV atd..
Klacska, máš recht předsedo :D
VW Passat Variant BLUEMOTION TDI, 2007 /100kW,320Nm/
Seat Cordoba 1.9SDi /ASY/ r.v. 2003 + chip /53kW 150Nm/

!!! na prodej !!! - Seat Arosa 99, 1.0MPI /ANV/
Uživatelský avatar
bernardi
Přispěvovatel
Příspěvky: 188
Registrován: 17 dub 2006, 11:05
Odpovědi: 0
Bydliště: Prešov

Příspěvek od bernardi »

colorconceptGT píše:Ahoj kde to kupujes...som z KE...a je to problem v Ke zohnat?
bernardi píše:ja na bezaromatik chodim uz skoro rok plna spokojnost miesam to v pomere 7 deci bezaromatik+3 deci synetiticky olej do dvojtaktu od repsolu,takze mam toho vlastne liter na plnu nadrz 70l,kto zo slovenska ma problem zohnat bezaromatik viem pomoct SZ
posli ciselko na seba ozvem sa ti v KE to nezozenies ,zhanam to cez jednu firmu z blavy
Audi A4,1,9Tdi,96kW PD,AVF,avant,quattro,6-kvalt,´02
MareC3k
Přispěvovatel
Příspěvky: 126
Registrován: 06 úno 2006, 18:26
Odpovědi: 0
Bydliště: Sabinov

Příspěvek od MareC3k »

bernardi píše:
colorconceptGT píše:Ahoj kde to kupujes...som z KE...a je to problem v Ke zohnat?
bernardi píše:ja na bezaromatik chodim uz skoro rok plna spokojnost miesam to v pomere 7 deci bezaromatik+3 deci synetiticky olej do dvojtaktu od repsolu,takze mam toho vlastne liter na plnu nadrz 70l,kto zo slovenska ma problem zohnat bezaromatik viem pomoct SZ
posli ciselko na seba ozvem sa ti v KE to nezozenies ,zhanam to cez jednu firmu z blavy
bernardi: pisal som ti pm este poobede
Audi A6, 3.0TDi AvantQ, BMK 165kW@220kW, VW Touran, 1.9TDi, BKC 77kW@96kW, '06
difosgen
Sběrač informací
Příspěvky: 22
Registrován: 19 črc 2008, 18:40
Odpovědi: 0

Příspěvek od difosgen »

Richi píše:Ve vší úctě pánové, to by se jeden vážně pochcal.
Tolik rozhořčených argumentů kolem testu kvality nafty aby se nakonec ukázalo, že jste někteří vlastně schopni nalít do nádrže kdejakou sračku a kentus.
Hned je pohled na test kvality nafty na českém trhu mnohem zábavnější. (LOL)
No ono to má přímou souvislost s kvalitou těžké nafty.Česká nafta z Kralup je totiž poměrně chudá na níževroucí frakce,které z Kralup bere Ruzyně coby kerosin,tož si je lejem do nádrží ve formě oné sračky.
radim77
Nováček
Příspěvky: 15
Registrován: 05 říj 2008, 08:24
Odpovědi: 0
Bydliště: Nejjižnější Morava

Nafta

Příspěvek od radim77 »

difosgen píše:
Richi píše:Ve vší úctě pánové, to by se jeden vážně pochcal.
Tolik rozhořčených argumentů kolem testu kvality nafty aby se nakonec ukázalo, že jste někteří vlastně schopni nalít do nádrže kdejakou sračku a kentus.
Hned je pohled na test kvality nafty na českém trhu mnohem zábavnější. (LOL)
No ono to má přímou souvislost s kvalitou těžké nafty.Česká nafta z Kralup je totiž poměrně chudá na níževroucí frakce,které z Kralup bere Ruzyně coby kerosin,tož si je lejem do nádrží ve formě oné sračky.
Takže nafta z Rakouska není ochuzena o níževroucí frakce takže není potřeba tam ty "sračky" nalévat?
difosgen
Sběrač informací
Příspěvky: 22
Registrován: 19 črc 2008, 18:40
Odpovědi: 0

Příspěvek od difosgen »

Čert ví,česká nafta se netěší dobré pověsti,Rakouská o stupeň lepší.Řekl bych ale,že minimálně nebude ochuzená tolik.Jinak některé zdroje uvádějí,že Paramo nedodává kerosin(ponechává tyto frakce v naftě),tak má naftu o dost lepší,minimálně na zimu,než Kralupy.Nicméně poznej důvěryhodný zdroj informací.Co se týče té "sračky",tak tam je asi fakt i nějaký jiný mechanismus.Bohužel nemám čistý ethylacetát,abych zjistil,jestli právě on je odpovědný za působení bezaromatiku,nebo jestli je tam ještě něco jiného.
Icezz
Nováček
Příspěvky: 1
Registrován: 15 črc 2016, 07:23
Odpovědi: 0

Za mě ANO

Příspěvek od Icezz »

Přidám také svojí trošku do mlýna. Včera koupeno S6006 (ne D - to jsem nesehnal) + přidán 2T olej. Poměry ředidlo 1%, olej 0.5%. Včera a dnes ujeto 50km cca.

Ať si tu o placebu říká kdo chce, co chce. Za mě jednoznačně pozitivní a znatelná změna. Mám starý komůrkový diesel 1.9TD 66kW.

Zlepšení:
1. motor je živější - nevím o kolik procent - udává se 15-20? To neumím změřit, ale motor je fakt živější, točivější a jde líp od spoda.
2. nekouří - jak známo u nafťáků s rotačním čerpadlem a starým systémem míchání a podávání směsi, kdy při náhlém přidání plynu a roztočením motoru z výfuku vyblafne oblak kouře - nespálené nafty asi. To teď nemám, jen slaboučký obláček, málo znatelný.
3. ráno studený start o poznání lepší. Klasicky jsem musel žhavit 2x za sebou, aby mi chytly všechny 4 válce najednou. Dnes jsem nažhavil schválně jenom jednou a blafly hned všechny 4 a za kratší čas.

Ten motor znám - jezdím ho denně 2.5roku a stejnou trasu do práce, takže moc dobře vím jak se běžně chová a který převodový stupeň používám ve kterém kopci. Dneska to bylo ale znatelně jiné - tam jsem jezdíval za 4, teď jezdím za 5. Vzhledem k tomu, že to i míň kouří si to vysvětluju tak, že opravdu - jak někdo udává - dojde k lepšímu prohoření nafty.
Jak jsem si taky všiml, tak spousta lidí co hlásí zlepšení, tak jezdí na různé srágory - oleje a pod. Já můžu to zlepšení potvrdit tedy i u kvalitní nafty - tankuju nejlepší naftu, jaká se tu v Příbrami dá sehnat asi. Dlouhodobě ověřeno - OMW. Pravda nekupuju tu jejich Maxx Motion naftu, ale tu obyčejnou. I tak se mi potvrdilo i na spotřebě, že to je zkrátka lepší palivo. Např. zatímco bio nafta mi zvedla spotřebu na 7.5l, tak třeba s klasickou naftou od benziny to spadlo na 6.5l. Ostatní benzínky mi přijdou dost podobné tady u nás - spotřebou jsem se pohyboval kolem 6 - 6.5 litrů +-. Rozdíl ale u OMW, kde i na tu jejich obyč naftu jezdím za 5.5l cca a motor je i živější a má tišší chod.

Jsem zvědavý na spotřebu teď :-), ale musím ještě něco ujet. Nemám počítač, takže měřím tak, že natankuju plnou a vynuluju denní počítadlo, vyjedu a dotankuju - co ukáže počítadlo beru opíšu a spočítám dle natankovaného množství.

Hodím echo jak to dopadlo :-).

Každopádně za mě S6006 - ANO!
rosta tdi
Přispěvovatel
Příspěvky: 247
Registrován: 06 led 2008, 19:33
Odpovědi: 0
Bydliště: okr.Svitavy

Příspěvek od rosta tdi »

Jen se zvědavosti, tuhle směsici sežere i comonrail? Ten olej vím , že ano, ale to ředidlo?
Octavia 1.9TDi 66KW motor ALH r.v 2001
BMW E46 330d 150Kw Touring, individual, speciální edice r.v 2004 M57/TU
BMW E46 330Ci cabrio r.v 2005 M54
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“