počátek vstřiku

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
admin.ck
Nováček
Příspěvky: 18
Registrován: 17 lis 2008, 22:31
Odpovědi: 0

počátek vstřiku

Příspěvek od admin.ck »

Prosím o radu jak nastavit počátek vstřiku
Uživatelský avatar
Tomas.cz
Aktivista
Příspěvky: 14439
Registrován: 06 dub 2006, 13:37
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha

Příspěvek od Tomas.cz »

Na čem? :)
admin.ck
Nováček
Příspěvky: 18
Registrován: 17 lis 2008, 22:31
Odpovědi: 0

Příspěvek od admin.ck »

Tomas.cz píše:Na čem? :)

1,9TDi 66kW 1Z
Uživatelský avatar
Tomas.cz
Aktivista
Příspěvky: 14439
Registrován: 06 dub 2006, 13:37
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha

Příspěvek od Tomas.cz »

Chtělo by to VAG a u tohodle motoru se počátek vstřiku nastavuje otáčením celého čerpadla v jeho držáku, jde to trochu ztuha protože drží na trubkách ke vstřikům. U řemenového kola jsou 3 šrouby a vzadu na držáku tuším jeden.
Uživatelský avatar
Kornout
Aktivista
Příspěvky: 3097
Registrován: 23 led 2006, 21:21
Odpovědi: 0
Bydliště: šluknovský výběžek

Příspěvek od Kornout »

Spodní si povol, ten horní jen trochu, pak to nastartuj, hoď TDI graf, povol ten horní a pohybuj čerpadlem, až to bude OK.
Potom horní utáhni a chcípni mt. Pak už jen dotáhnou zbylí 2, udělat kontrolu a vše nasrojit zpět.
Mmj, je to uplně jednoduchý a ihned kontrolovatelný, narozdíl od novějších motorů alá OI.
Akorát nevím proč to dáváš do zvyšování výkonu a né do údržby, podle Nicku by jsi takové základní věci měl vědět.
KTM 250 SX-F
bývalo i 265PS, 471 Nm on 1,9TDI :-/
Kupte si Mercedes, kupte si Audi, stejně všichni skončíte u BMW :-D
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“