
Vymena motora Golf V
Moderátoři: šulda, Moderátoři
Vymena motora Golf V
Zdravim... auto je golf V, bolo burane s predu, motor tam je 1.9 TDi 77kw 5 kvalt, r.v. 12.04. Teraz ked je auto u znameho rozobrane, (iba predok) som dostal ponuku na motor 2.0 TDi 103kw (komplet motor a prevodovka 6 kvalt, r.v. 2007), no a chcel by som ho tam dostat namiesto tej 1.9... co vsetko je treba zmenit, prerobit? co sa jedna elektriky, rj a podobne. Moooc dakujem za mudre nazory skusenejsich. 

držím ti palce osobně bych dával zpět 1,9 už jen díky spolehlivosti a bezstarostnosti jinak jiná el.,řj,hadice,sání,cooler, chladičepoloosy,kryt,výfuk
Oct ALH 66Kw-4??Nm 1??PS
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57převodovka hybrid LHW,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57převodovka hybrid LHW,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
jeden z dovodou je ze 1.9 ma trocha viac nabehane cca 180 000km a ten 2.0 ma cca do 60 000km. a je za dobru cenu...cital som uz dost nazorov na poruchovost 2.0 TDI, a usudzujem ze zalezi na aky kusok natrafi a hlavne ako bol zabiehany...podla toho ta poruchovost. Ja by som ten motor velmi rad prijal...beztak to auto chcem na rok predat...neviete niekto neaky odkaz kde taketo nieco riesili?
Golfino píše:jeden z dovodou je ze 1.9 ma trocha viac nabehane cca 180 000km a ten 2.0 ma cca do 60 000km. a je za dobru cenu...cital som uz dost nazorov na poruchovost 2.0 TDI, a usudzujem ze zalezi na aky kusok natrafi a hlavne ako bol zabiehany...podla toho ta poruchovost. Ja by som ten motor velmi rad prijal...beztak to auto chcem na rok predat...neviete niekto neaky odkaz kde taketo nieco riesili?
Těch 180 000km není moc a stejně jestli to za rok budeš prodávat tak tě ty kilometry nemusej až tak trápit.Je spousta Octávek apod.co mají těch km i jednou tolik co ty a úplně v pohodě.
Pešek 307 HDI, Octavia II -největší sráč života