T5 horší studené starty

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
Uživatelský avatar
karlosVW
Nováček
Příspěvky: 11
Registrován: 22 lis 2008, 23:25
Odpovědi: 0
Bydliště: Jablonec nad Nisou
Kontaktovat uživatele:

T5 horší studené starty

Příspěvek od karlosVW »

Mám T5 1,9TDi , 77kW , 11.2005 , najeto 90tkm (snad) , kod AXB
Ráno po zhasnutí žhavení startuji a motor chytne jako by na 2 válce,pak se to chvíli hádá a začne běžet normálně.Když při startování přidám plyn tak chytne mnohem lépe.
Kdybych motor hned chcípnul,tak už naskočí úplně perfektně.
Takhle to dělá cca od venkovní teploty +8 stupnů.Vyměnil jsem palivový filtr,vzduchový filtr,žhavičky...nechal zkontrolovat žhavící relé a palivové hadice od nádrže až za filtr a do nádrže nalil nějaký přípravek na rozpouštění usazenin.....
Nevim co ještě zkusit....napadá mě snad,že by to u vstřikovačů mohlo nasávat vzduch nebo snad jakési podávací čerpadlo...nebo,že by tlaky nebyly OK...?
Když je motor teplý,tak chytá na cvrnknutí....při akceleraci nijak nečoudí...olej se myslím neztrácí...
Autohificentrum Liberec - KAMENNÝ OBCHOD / MONTÁŽNÍ DÍLNA / E-SHOP
Uživatelský avatar
Luke
Přispěvovatel
Příspěvky: 308
Registrován: 26 led 2006, 20:35
Odpovědi: 0
Bydliště: Třebíčsko

Příspěvek od Luke »

Přesně toto sem řešil kdysi na toledu 1,9D. Jen teda nevím, jestli se to zlepšilo tím přidáním plynu. Je možný, že jak to vyskočí s plynem do otáček, není to tak znát. Taky sem vyměnil žhavičky a nic. Zkoušel sem měnit čidlo teploty vody, zároveň dávalo signál pro žhavení. Mám pocit že to bylo lepší, ale nevyřešilo se to. Pak mi zlobil volnoběh, po každým nastartování byl vždy jinej o trochu a lítaly mi v hadičkách bubliny. Myslím, že to právě mělo na to vliv, že mi to někde sálo vzduch. Takže toto je hodně zapeklité. Nakonec při -20 sem ani nenastartoval.
Volkswagen Jetta 1.9 TDi PD 77kW r.v.07
Jakmile dořeším leasing, bude Jetta na prodej
re5pekt
Přispěvovatel
Příspěvky: 93
Registrován: 08 bře 2008, 18:29
Odpovědi: 0

Re: T5 horší studené starty

Příspěvek od re5pekt »

karlosVW píše:Mám T5 1,9TDi , 77kW , 11.2005 , najeto 90tkm (snad) , kod AXB
Ráno po zhasnutí žhavení startuji a motor chytne jako by na 2 válce,pak se to chvíli hádá a začne běžet normálně.Když při startování přidám plyn tak chytne mnohem lépe.
Kdybych motor hned chcípnul,tak už naskočí úplně perfektně.
Takhle to dělá cca od venkovní teploty +8 stupnů.Vyměnil jsem palivový filtr,vzduchový filtr,žhavičky...nechal zkontrolovat žhavící relé a palivové hadice od nádrže až za filtr a do nádrže nalil nějaký přípravek na rozpouštění usazenin.....
Nevim co ještě zkusit....napadá mě snad,že by to u vstřikovačů mohlo nasávat vzduch nebo snad jakési podávací čerpadlo...nebo,že by tlaky nebyly OK...?
Když je motor teplý,tak chytá na cvrnknutí....při akceleraci nijak nečoudí...olej se myslím neztrácí...
jeste bych mrknul na predvstrik nejdriv, nez se pustis do vetsich operaci ;)
Uživatelský avatar
karlosVW
Nováček
Příspěvky: 11
Registrován: 22 lis 2008, 23:25
Odpovědi: 0
Bydliště: Jablonec nad Nisou
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od karlosVW »

mno,tak zatím to vypadá bud na vadné vstřikovače nebo nízký tlak ve válcích....seženu vstřiky a nechám to rozebrat...změřit tlaky a uvidíme...
Autohificentrum Liberec - KAMENNÝ OBCHOD / MONTÁŽNÍ DÍLNA / E-SHOP
Uživatelský avatar
Peete
Aktivista
Příspěvky: 4421
Registrován: 21 led 2007, 14:33
Odpovědi: 1
Bydliště: Brno

Re: T5 horší studené starty

Příspěvek od Peete »

re5pekt píše:
karlosVW píše:Mám T5 1,9TDi , 77kW , 11.2005 , najeto 90tkm (snad) , kod AXB
Ráno po zhasnutí žhavení startuji a motor chytne jako by na 2 válce,pak se to chvíli hádá a začne běžet normálně.Když při startování přidám plyn tak chytne mnohem lépe.
Kdybych motor hned chcípnul,tak už naskočí úplně perfektně.
Takhle to dělá cca od venkovní teploty +8 stupnů.Vyměnil jsem palivový filtr,vzduchový filtr,žhavičky...nechal zkontrolovat žhavící relé a palivové hadice od nádrže až za filtr a do nádrže nalil nějaký přípravek na rozpouštění usazenin.....
Nevim co ještě zkusit....napadá mě snad,že by to u vstřikovačů mohlo nasávat vzduch nebo snad jakési podávací čerpadlo...nebo,že by tlaky nebyly OK...?
Když je motor teplý,tak chytá na cvrnknutí....při akceleraci nijak nečoudí...olej se myslím neztrácí...
jeste bych mrknul na predvstrik nejdriv, nez se pustis do vetsich operaci ;)
no hlavne by me zajimalo, jak budes koukan na predvstrik, porad dokola,na PD se na predvstrik koukat neda, pouze na spravnost nastaveni rozvodu...
Nissan Primera SW 1,9 DCi
Uživatelský avatar
karlosVW
Nováček
Příspěvky: 11
Registrován: 22 lis 2008, 23:25
Odpovědi: 0
Bydliště: Jablonec nad Nisou
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od karlosVW »

osobně jsem spíš myslel na dávku paliva...u PD se předvstřik nedá nastavit
Autohificentrum Liberec - KAMENNÝ OBCHOD / MONTÁŽNÍ DÍLNA / E-SHOP
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“