Mám T5 1,9TDi , 77kW , 11.2005 , najeto 90tkm (snad) , kod AXB
Ráno po zhasnutí žhavení startuji a motor chytne jako by na 2 válce,pak se to chvíli hádá a začne běžet normálně.Když při startování přidám plyn tak chytne mnohem lépe.
Kdybych motor hned chcípnul,tak už naskočí úplně perfektně.
Takhle to dělá cca od venkovní teploty +8 stupnů.Vyměnil jsem palivový filtr,vzduchový filtr,žhavičky...nechal zkontrolovat žhavící relé a palivové hadice od nádrže až za filtr a do nádrže nalil nějaký přípravek na rozpouštění usazenin.....
Nevim co ještě zkusit....napadá mě snad,že by to u vstřikovačů mohlo nasávat vzduch nebo snad jakési podávací čerpadlo...nebo,že by tlaky nebyly OK...?
Když je motor teplý,tak chytá na cvrnknutí....při akceleraci nijak nečoudí...olej se myslím neztrácí...
T5 horší studené starty
Moderátoři: šulda, Moderátoři
- karlosVW
- Nováček
- Příspěvky: 11
- Registrován: 22 lis 2008, 23:25
- Bydliště: Jablonec nad Nisou
- Kontaktovat uživatele:
T5 horší studené starty
Autohificentrum Liberec - KAMENNÝ OBCHOD / MONTÁŽNÍ DÍLNA / E-SHOP
Přesně toto sem řešil kdysi na toledu 1,9D. Jen teda nevím, jestli se to zlepšilo tím přidáním plynu. Je možný, že jak to vyskočí s plynem do otáček, není to tak znát. Taky sem vyměnil žhavičky a nic. Zkoušel sem měnit čidlo teploty vody, zároveň dávalo signál pro žhavení. Mám pocit že to bylo lepší, ale nevyřešilo se to. Pak mi zlobil volnoběh, po každým nastartování byl vždy jinej o trochu a lítaly mi v hadičkách bubliny. Myslím, že to právě mělo na to vliv, že mi to někde sálo vzduch. Takže toto je hodně zapeklité. Nakonec při -20 sem ani nenastartoval.
Volkswagen Jetta 1.9 TDi PD 77kW r.v.07
Jakmile dořeším leasing, bude Jetta na prodej
Jakmile dořeším leasing, bude Jetta na prodej
Re: T5 horší studené starty
jeste bych mrknul na predvstrik nejdriv, nez se pustis do vetsich operacikarlosVW píše:Mám T5 1,9TDi , 77kW , 11.2005 , najeto 90tkm (snad) , kod AXB
Ráno po zhasnutí žhavení startuji a motor chytne jako by na 2 válce,pak se to chvíli hádá a začne běžet normálně.Když při startování přidám plyn tak chytne mnohem lépe.
Kdybych motor hned chcípnul,tak už naskočí úplně perfektně.
Takhle to dělá cca od venkovní teploty +8 stupnů.Vyměnil jsem palivový filtr,vzduchový filtr,žhavičky...nechal zkontrolovat žhavící relé a palivové hadice od nádrže až za filtr a do nádrže nalil nějaký přípravek na rozpouštění usazenin.....
Nevim co ještě zkusit....napadá mě snad,že by to u vstřikovačů mohlo nasávat vzduch nebo snad jakési podávací čerpadlo...nebo,že by tlaky nebyly OK...?
Když je motor teplý,tak chytá na cvrnknutí....při akceleraci nijak nečoudí...olej se myslím neztrácí...

Re: T5 horší studené starty
no hlavne by me zajimalo, jak budes koukan na predvstrik, porad dokola,na PD se na predvstrik koukat neda, pouze na spravnost nastaveni rozvodu...re5pekt píše:jeste bych mrknul na predvstrik nejdriv, nez se pustis do vetsich operacikarlosVW píše:Mám T5 1,9TDi , 77kW , 11.2005 , najeto 90tkm (snad) , kod AXB
Ráno po zhasnutí žhavení startuji a motor chytne jako by na 2 válce,pak se to chvíli hádá a začne běžet normálně.Když při startování přidám plyn tak chytne mnohem lépe.
Kdybych motor hned chcípnul,tak už naskočí úplně perfektně.
Takhle to dělá cca od venkovní teploty +8 stupnů.Vyměnil jsem palivový filtr,vzduchový filtr,žhavičky...nechal zkontrolovat žhavící relé a palivové hadice od nádrže až za filtr a do nádrže nalil nějaký přípravek na rozpouštění usazenin.....
Nevim co ještě zkusit....napadá mě snad,že by to u vstřikovačů mohlo nasávat vzduch nebo snad jakési podávací čerpadlo...nebo,že by tlaky nebyly OK...?
Když je motor teplý,tak chytá na cvrnknutí....při akceleraci nijak nečoudí...olej se myslím neztrácí...
Nissan Primera SW 1,9 DCi