Richi píše:Marku Marku, ty jsi s tou svou neuvěřitelnou výdrží součástek, třeba konkrétně pro mne, k drobnému úsměvu.
Nic ve zlém, nemá to být urážka, pouze pousmání nad tím, že mě to všechno vydrží nejvíc třetinu tvých kilometrů.
Na to existuje bezproblémový a zaručený lék - vyměnit šoféra za takového, který umí jezdit - a budeš spokojený jako já .
nevydrží nic mizí to jak papír v úřadě
třeba ve stavebních firmách děs,
a mám i řidiše spojka forman 360.000 km, a jednou měněné brzdy brembo desky lucas, vzadu vše původní, forman je již prodaný miloš
Marek77 píše:
.... Na to existuje bezproblémový a zaručený lék - vyměnit šoféra za takového, který umí jezdit - a budeš spokojený jako já .
To nepomůže. S kvalitou silnic tady já nic neudělám a jinak pracuji i s časem, takže například destičky, sjeté o nějaký ten kilometr dříve, mi na nové vydělají.
Tím to je - já nespěchám. Není kam. Zjistil jsem totiž, že když při cestě z Třebíče do Sokolova jedu jako magor, urazím tuto vzdálenost za cca 3:30 hod., ale když jedu v souladu s předpisy, rozdíl je maximálně 20 minut. Má cenu letět jako cvok? Pro někoho možná ano, pro mě ne.
Mégane Grandtour II 1,5dCi 78kW (*2008) Scénic III 1,4TCe 96kW (*2012) Master IV 2,3dCi 132kW (*2020)
Marek77 píše:Tím to je - já nespěchám. Není kam. Zjistil jsem totiž, že když při cestě z Třebíče do Sokolova jedu jako magor, urazím tuto vzdálenost za cca 3:30 hod., ale když jedu v souladu s předpisy, rozdíl je maximálně 20 minut. Má cenu letět jako cvok? Pro někoho možná ano, pro mě ne.
Občas mi Marku přijde, že se živíš prodáváním kotoučů v low kvalitě. Nebrzdit aby se kotouče neobrzdily a nezkroutily je také řešení.
Nakonec jsem koupil v autokelly ATE Powerdiscy a ATE destičky tak jsem na to zvědavej, jestli se mě to zkroutí.... Každopádně s tim lejstrem jdu do škodovky aby se nemohl pak někdo vymlouvat na špatnou montáž.
Octavia II combi RS TSI (CCZA), r.v. 11/2008, Powered by APR Stage 2+, VW Racing intake, DSG by APR, Powerflex + SuperPro, OZ Racing Superleggera HLT alu,
Octavia combi TDI 81kw (ASV), Laurin&Klement, r.v. 2001, Powered by Sportmotor (145HP, EGR off)
Robilo mi to aj na octavii 280mm , aj na golfe 280mm ... hadzavost nabojov odmerana po demontazi kotuca- takze nepritiahnuteho, ale inak to neodmeriam - vzdy uplne OK, a kotuce vzdy trasu.... presiel som na 288/312mm naboje a kotuce, a tam mi to nerobi.. cca 150 tis km odvtedy a klud.
Je tu niekto, komu to trasie na 288/312mm kotucoch? alebo su voci tomuto problemu odolnejsie? zda sa mi, ze tieto rozmery tym netrpia...
hmm tak mi ty třesavky (nove kotouče z autokelly) vymlatily klouby na hřebenu, než sem to stačil stočit a to jsem najel jen cca 2,5tis....kovářova kobyla..dřív nebyl čas
Taky jsem se s timto natrapil. Auto GIV 66kw rv99.
Brzdy se kteryma jsem to koupil uz trochu trepaly a tak asi po 3tis km odesly uplne. Dal jsem ATE Powerdisc a desky ATE. Po 5tis km znovu to same. Tak jsem chvili patral a pry to dela spatna serie disku ATE, no nic, tak jsem koupil Brembo a desky Textar. Opet po 4tis km sly do kytek. Tedy jsem o tomto zacal zjistovat vic a docetl se o "zazracnych" vrtanych Zimmermanech. Cena sice vysoka, ale mam je na aute uz asi 35tis km a stale ok, resp. viz nize...
Jeste par poznamek:
-tyto problemy maji pouze 280x22mm kotouce, jine nikoliv/ne tak casto
-trpi tim vsechny auta s touto napravou, tedy OI, GIV, Leon i A3
-je to stylem jizdy, a jelikoz jezdim brzda-plyn tak me to potkalo, ovsem je potreba si uvedomit ze vyrobce vozidla musi i s timto pocitat, takze nelze jednoznacne rict ze je chyba na strane ridice, proste jsou to poddimenzovane brzdy - proto byly vyrobcem vozu postupem casu nahrazeny 288x25mm kotouci a ty timto netrpi
-cela naprava ma vule (presne jak se pise v uvodnim PDF), resp. i Zimmermany obcas hazou, ale staci je poradne zahrat (3x zasebou prudce zabrzdit 150-20) a hazeni ustane, myslim si ze to delaji naboje+loziska, ale overene to nemam
-zalezi i na ocisteni dosedacich ploch a tez na PRESNEM dotazeni kol!
-je to divne, ale i zkriveny zadni kotouc dokaze trast volantem (prevzato z diskuze na jinem DF), tedy pokud budete brzdy kontrolovat, tak vsechny
Já jsem dal tedy zmiňované ATE Powerdisc a desky ATE a zatím bez problémů najeto cca 3000km takže uvidíme jak se to bude vyvíjet dál. Já doufám, že to zůstane bez problémů....
Octavia II combi RS TSI (CCZA), r.v. 11/2008, Powered by APR Stage 2+, VW Racing intake, DSG by APR, Powerflex + SuperPro, OZ Racing Superleggera HLT alu,
Octavia combi TDI 81kw (ASV), Laurin&Klement, r.v. 2001, Powered by Sportmotor (145HP, EGR off)
Alchemix píše:Já jsem dal tedy zmiňované ATE Powerdisc a desky ATE a zatím bez problémů najeto cca 3000km takže uvidíme jak se to bude vyvíjet dál. Já doufám, že to zůstane bez problémů....
Mám je taky, cca 2,5 roku tedy něco přes 25 tis. km a spokojenost, rozhodně nejsou šetřený...
RIP _ O1 - L&K- 159PS/388Nm by Reesha
Sharan II AUY - stand by
VW T2 Doka "wally" - 1,6/34kW - 1976 -- to 120 kW
Zjistil jsem totiž, že když při cestě z Třebíče do Sokolova jedu jako magor, urazím tuto vzdálenost za cca 3:30 hod., ale když jedu v souladu s předpisy, rozdíl je maximálně 20 minut. Má cenu letět jako cvok? Pro někoho možná ano, pro mě ne.[/quote]
Tak s timhle se da jen souhlasit....ono za ty problemy a nedej boze neco horsiho pri pripadne kolizi tech 20 min fakt nestojí...