Prosím o radu s úpravou VW Bora TDi 66kw - AGR r.v. 99/00
Moderátoři: šulda, Moderátoři
a jakej je tvůj názor tam dát 764?:-) je tam rozdíl 600kč:-)Dukes píše:Do AGR bych dal Sprint 502 počítej nárůst výkonu na cca 118 PS. Cena je 5.022,-. Máš-li o ně zájem napiš mi SZ.sten84 píše:Zdravím.Kde se dají obědnat ty trysky? Chtěl bych 764 nebo 520
1. Octavia 19TDi GLX+(klima) AGR, 1998, trysky DSLA150P520, jednohmota ATD + organika, upgrade MAF,EGR+KAT off, 550000km; 5W40; puky Audi TT, + 3cm UP, 4x disk, VAG
2. Octavia 19TDi Elegance ASV 2002, ,Xenony, Webasto, Tripling, 99 kW, brzdy 288mm.
2. Octavia 19TDi Elegance ASV 2002, ,Xenony, Webasto, Tripling, 99 kW, brzdy 288mm.
www.tdigarage.cz to bys měl mít kousek.
sakra nikdo neodpovídá na tu spotřebu, která mě taky zajímáTomas.cz píše:120-125 u série, kouřivost trošku to blafne ale nic špatnýho.
1. Octavia 19TDi GLX+(klima) AGR, 1998, trysky DSLA150P520, jednohmota ATD + organika, upgrade MAF,EGR+KAT off, 550000km; 5W40; puky Audi TT, + 3cm UP, 4x disk, VAG
2. Octavia 19TDi Elegance ASV 2002, ,Xenony, Webasto, Tripling, 99 kW, brzdy 288mm.
2. Octavia 19TDi Elegance ASV 2002, ,Xenony, Webasto, Tripling, 99 kW, brzdy 288mm.
taky se mi ted zvedla hodně z ničeho nic spotřeba:-( jak poznám tekoucí vstřik? bez vyndání nějak...Tomas.cz píše:Podívej jezdím po Praze s autem viz podpis a spotřeba 5.8 l/100km na dálnice se dostanu pod míň ale jezdím podle tacha 140-150 ale 6 nepřelezu, nejvíc jsem měl Praha- Nitra 6.3 ale to mi tekl vstřik.
Jinak po Švédsku když se jezdí těch jejich 90-110 jsem neměl problém 4.5l/100km
Takže asi tak
1. Octavia 19TDi GLX+(klima) AGR, 1998, trysky DSLA150P520, jednohmota ATD + organika, upgrade MAF,EGR+KAT off, 550000km; 5W40; puky Audi TT, + 3cm UP, 4x disk, VAG
2. Octavia 19TDi Elegance ASV 2002, ,Xenony, Webasto, Tripling, 99 kW, brzdy 288mm.
2. Octavia 19TDi Elegance ASV 2002, ,Xenony, Webasto, Tripling, 99 kW, brzdy 288mm.