Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat
Moderátoři: šulda , Moderátoři
octavie81
Přispěvovatel
Příspěvky: 343 Registrován: 26 pro 2006, 22:40
Odpovědi: 0
Bydliště: Olomoucko
Příspěvek
od octavie81 » 26 lis 2008, 14:58
nazdar chlapi,začíná mi ted padat auto do nouzáku,když je ráno pod nulou,ale lopatky se budou čistit až za 3týdny,ted mechoš nemá čas.Muže to nějak uškodit motoru?Nechce se mi ráno znovu zastavovat,vypínat motor a zase jet.Jedná se o trasu 15km.S regulací už se nedá skoro hýbat,že bych to rozhýbal manuálně,stejně to přes noc zatuhne,nejhuř,když auto dva dny stojí
chosepm
Aktivista
Příspěvky: 1985 Registrován: 27 zář 2007, 18:09
Odpovědi: 1
Bydliště: Plzeňsko
Kontaktovat uživatele:
Příspěvek
od chosepm » 26 lis 2008, 15:03
ne...softwarová věc.
Bugs.Bunny
Aktivista
Příspěvky: 5346 Registrován: 17 dub 2007, 21:50
Odpovědi: 0
Bydliště: Most
Příspěvek
od Bugs.Bunny » 26 lis 2008, 15:13
Krátkodobě to uškodit nemůže. Zastavovat nemusíš.
Stačí sundat nohu z plynu a zapalování off/on.
chosepm
Aktivista
Příspěvky: 1985 Registrován: 27 zář 2007, 18:09
Odpovědi: 1
Bydliště: Plzeňsko
Kontaktovat uživatele:
Příspěvek
od chosepm » 26 lis 2008, 15:23
dlouhodobě by to snad ani nikoho nebavilo. Je to spíš opruz pro řidiče než pro motor
Bugs.Bunny
Aktivista
Příspěvky: 5346 Registrován: 17 dub 2007, 21:50
Odpovědi: 0
Bydliště: Most
Příspěvek
od Bugs.Bunny » 26 lis 2008, 15:28
Není nic vyjímečného, když někdo jezdí třeba s prohnilou regulací turba třeba rok. Někdy vyfotím hromádku sazí která zůstane ležet na silnici po rozjezdu s funkčním turbem.
chosepm
Aktivista
Příspěvky: 1985 Registrován: 27 zář 2007, 18:09
Odpovědi: 1
Bydliště: Plzeňsko
Kontaktovat uživatele:
Příspěvek
od chosepm » 26 lis 2008, 15:42
tomiisp
Aktivista
Příspěvky: 1578 Registrován: 11 črc 2008, 13:42
Odpovědi: 0
Bydliště: velmi blizko CZ :)
Příspěvek
od tomiisp » 26 lis 2008, 16:31
myslim ze pri funkcii nudzoveho rezimu ratali s tym ze servis nebude hned za prvym rohom
OOOO AUDI 100 C3 - s originalom spolocne iba typove oznacenie = prototyp s PD / Vorsprung durch Technik
oktáf
Přispěvovatel
Příspěvky: 742 Registrován: 23 led 2006, 21:24
Odpovědi: 0
Bydliště: Loděnice
Příspěvek
od oktáf » 26 lis 2008, 16:41
řek bych že proto se ECU přepne do nouzáku, aby se nic nedomršilo.
CFHC
MirekX
Aktivista
Příspěvky: 4716 Registrován: 24 led 2006, 18:27
Odpovědi: 0
Bydliště: Týniště nad Orlicí
Příspěvek
od MirekX » 26 lis 2008, 17:09
Bugs.Bunny píše: Krátkodobě to uškodit nemůže. Zastavovat nemusíš.
Stačí sundat nohu z plynu a zapalování off/on.
hlavně za jízdy nevytahovat klíček.
ale taky jsem takhle jezdil a pak už jsem "resetoval" i vedle náklaďáku při předjíždění......
Sharan 1,9 PD 115PS AUY- 225 PS a 500Nm turbo GTD1752VRL vodou chlazené ,Sharan 2,0 CFFB 140PS turbo GTD1752VRK-REA, - 226PS a 465Nm vše od Dieselpoweru.
KTM SMT 990, KTM SMT 890
www.zvsagro.cz E-Golf 100kW, Enyaq RS
RomanB
Přispěvovatel
Příspěvky: 88 Registrován: 02 srp 2007, 19:44
Odpovědi: 0
Bydliště: České Budějovice
Příspěvek
od RomanB » 26 lis 2008, 18:56
nejvíce to škodí nervům řidiče
Oktávka Tdi,1998
Partner HDI,2000
octavie81
Přispěvovatel
Příspěvky: 343 Registrován: 26 pro 2006, 22:40
Odpovědi: 0
Bydliště: Olomoucko
Příspěvek
od octavie81 » 26 lis 2008, 20:43
to je v poho,místo 110koní mám sdíčko,ale chvilku to překousnu,stejně už jsou ráno cesty namrzlé...
l3030
Přispěvovatel
Příspěvky: 229 Registrován: 29 říj 2008, 18:32
Odpovědi: 0
Bydliště: Jižní morava
Příspěvek
od l3030 » 27 lis 2008, 10:07
octavie81 píše: to je v poho,místo 110koní mám sdíčko,ale chvilku to překousnu,stejně už jsou ráno cesty namrzlé...
Náááhodou! Víš jakou má sdíčko výhodu?? nedá se pokutovat za velké překročení rychlosti
VW Passat Variant BLUEMOTION TDI, 2007 /100kW,320Nm/
Seat Cordoba 1.9SD i /ASY/ r.v. 2003 + chip /53kW 150Nm/
!!! na prodej !!! - Seat Arosa 99, 1.0MPI /ANV/
Bugs.Bunny
Aktivista
Příspěvky: 5346 Registrován: 17 dub 2007, 21:50
Odpovědi: 0
Bydliště: Most
Příspěvek
od Bugs.Bunny » 27 lis 2008, 10:12
l3030 píše: octavie81 píše: to je v poho,místo 110koní mám sdíčko,ale chvilku to překousnu,stejně už jsou ráno cesty namrzlé...
Náááhodou! Víš jakou má sdíčko výhodu?? nedá se pokutovat za velké překročení rychlosti
Přikrmené TDi se také špatně pokutuje.
borelli
Přispěvovatel
Příspěvky: 583 Registrován: 01 říj 2007, 09:31
Odpovědi: 0
Příspěvek
od borelli » 27 lis 2008, 10:52
Opravdu nevidím důvod proč dlouhodobě jezdit s autem které padá do nouzového režimu. Jde totiž mimochodem i o to, že čas od času je nutné předjet pomalejšího řidiče před vámi. Jednou se mě stalo, že předjíždím dva kamiony. Ještě jsem ani nepředjel první kamion a najednou nouzák, za mnou už taky vyjeli a předjížděli, do protisměru se začalo blížit další auto. Výkon auta se kterým počítáte byl pryč. Málem jsem se tehdy skoro po*ral a ještě ten den jsem dal auto do servisu. Tehdy to bylo fakt o fous.