odslepenie EGR

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

LUCAS
Sběrač informací
Příspěvky: 33
Registrován: 26 dub 2008, 11:37
Odpovědi: 0

Příspěvek od LUCAS »

Omluvte sníženou kvalitu kopírování ;)
misoVW
Aktivista
Příspěvky: 8061
Registrován: 24 říj 2007, 08:51
Odpovědi: 0
Bydliště: Západné Slovensko, blízko PN

Příspěvek od misoVW »

Teoria je pekna vec, ale prax je ina :)

To Vladoc: odslep to, uvidis, ze sa bude lepsie zohrievat.
Tiguan CBAB
Polaris 455 diesel 4x4
Harley Davidson V-rod
BMW R1200R
vladoc
Přispěvovatel
Příspěvky: 324
Registrován: 23 říj 2008, 14:41
Odpovědi: 0

Příspěvek od vladoc »

Vyskusam, dam vediet ako to dopadlo, v lete zase zaslepim. :)
Obrázek
KIA CARENS III 2,0 CRDI
Uživatelský avatar
tomiisp
Aktivista
Příspěvky: 1578
Registrován: 11 črc 2008, 13:42
Odpovědi: 0
Bydliště: velmi blizko CZ :)

Příspěvek od tomiisp »

LUCAS píše:Regulace zpìtného vedení výfukových plynù.
Hodnota pro regulaci zpìtného vedení výfukových plynù
se vypoèítává z hodnoty dané datovým polem v závislosti
na hodnotách mno¾ství nasávaného vzduchu, otáèek motoru
a na mno¾ství paliva, které má být vstøíknuto.
Vstøikované mno¾ství paliva a otáèky motoru urèují v datovém
poli mno¾ství recirkulovaných výfukových plynù.
Regulace je aktivní jen tehdy, je-li teplota motoru vy¹¹í
ne¾ 50 °C.
Pøi ni¾¹ích teplotách je systém zpìtného vedení výfukových
plynù odpojen.
Zpìtné vedení výfukových plynù je aktivní jen jsou-li otáèky
motoru ni¾¹í ne¾ 3000 1/min, nebo» pøi vy¹¹ích otáèkách tvorba
oxidù dusíku klesá sama o sobì. Tento efekt vzniká krat¹ími
èasy potøebnými pro spalování a malým pøebytkem vzduchu.
Je-li mno¾ství výfukových plynù urèených k recirkulaci urèeno,
zmìní øídicí jednotka motoru 1,9 TDI hodnotu v odpovídající
signál. Tento signál slou¾í k pøesnému dávkování mno¾ství plynù
k recirkulaci, tím se zabrání zneèi¹tìní ovzdu¹í.
Elektromagnetický ventil pro zpìtné vedení výfukových
plynù N18 ovládá mechanický ventil pro zpìtné vedení
výfukových plynù AGR
hm, neviem odkial mas toto alebo od akych motorov, ale mne a aj kopec inym ludi EGR funguje hned po starte..teoria a prax (noteeth)
OOOO AUDI 100 C3 - s originalom spolocne iba typove oznacenie = prototyp s PD / Vorsprung durch Technik ;)
skacpi
Přispěvovatel
Příspěvky: 194
Registrován: 27 bře 2007, 06:46
Odpovědi: 0
Bydliště: Chrudim

Příspěvek od skacpi »

funguje hned po startu
Uživatelský avatar
MirekX
Aktivista
Příspěvky: 4716
Registrován: 24 led 2006, 18:27
Odpovědi: 0
Bydliště: Týniště nad Orlicí

Příspěvek od MirekX »

zvláště u aut, které mají ještě na vedení spalin chladič je to ohřívání motoru jasně znatelné. Ale i tím, že motor nemusí nasávat ledový vzduch a přihne si k horkým spalinám, to spotřebu musí snížit a dobu ohřevu zkrátit, to mi nikdo nevymluví... :)
Sharan 1,9 PD 115PS AUY- 225 PS a 500Nm turbo GTD1752VRL vodou chlazené ,Sharan 2,0 CFFB 140PS turbo GTD1752VRK-REA, - 226PS a 465Nm vše od Dieselpoweru. :) KTM SMT 990, KTM SMT 890 www.zvsagro.cz E-Golf 100kW, Enyaq RS (noteeth)
morose
Aktivista
Příspěvky: 1005
Registrován: 28 srp 2006, 21:35
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha

Příspěvek od morose »

i me chodi ihned po studenem startu....
Moriarti
Přispěvovatel
Příspěvky: 140
Registrován: 05 črc 2008, 22:25
Odpovědi: 0
Bydliště: Kladensko

Příspěvek od Moriarti »

Podle VAG funguje uz po startu. Ale jen na nejake 4-5 % . Takze patrne ohrivani ovlivnuje. Nicmene, na trech kilometrech se to neprojevi. Zaslepeno nemam, ale po 3 km se mi ani nehne rucicka. A ta spotreba na 3 km je taky ok. Kolik to bere na dalku.?
Ja mam do práce 16 km. V lete sem mel spotrebu za cestu cca 5.5 ted sem rad, kdyz se na 6.2 dostanu. Zaparkuju v garazi a cestou zpet mam zase pod 5. Jasne, sice to není totozna trasa, ale zase jedu 130-150. Teplota je znat.Kdyz neparkuju v garazi, cesou dom mam zase o 0.5 az 1 litr vic...
T613 V8 > R5 1.4 > Š.Felicia MPi > Š.Octavia Combi ASV
gregys
Přispěvovatel
Příspěvky: 253
Registrován: 23 zář 2008, 20:29
Odpovědi: 0

Příspěvek od gregys »

To je tak,každej to zaslepí,říká si že to egr je tam na hovno a pak když mu motor nejede tak jak má,tak už tam zase zpátky dělá díru..kdyby to radši nechal být,tak jak to je...oni ty konstruktéři asi nebudou takový pitomci.. :D :D
misoVW
Aktivista
Příspěvky: 8061
Registrován: 24 říj 2007, 08:51
Odpovědi: 0
Bydliště: Západné Slovensko, blízko PN

Příspěvek od misoVW »

EGR je iba (pouze) kvoli emisiam! Jeho vedlajsi ucinok je, ze napomaha zohriatiu motora.
Tiguan CBAB
Polaris 455 diesel 4x4
Harley Davidson V-rod
BMW R1200R
gregys
Přispěvovatel
Příspěvky: 253
Registrován: 23 zář 2008, 20:29
Odpovědi: 0

Příspěvek od gregys »

nojo,tak vidíš,dost podstatnej vedlejší ůčinek,když se to někomu v zimě pomalu ohřívá,tak at si to klidně zaslepí,že jo.to je logika.. (rofl)
Uživatelský avatar
tomiisp
Aktivista
Příspěvky: 1578
Registrován: 11 črc 2008, 13:42
Odpovědi: 0
Bydliště: velmi blizko CZ :)

Příspěvek od tomiisp »

Moriarti píše:Podle VAG funguje uz po startu. Ale jen na nejake 4-5 % .
tych 4-5% moze znamenat dost, nie som si teraz isty ci to je aj pre EGR (nikdy som to nezistoval) ale tie percenta su napriklad u turba opacne, tj. u turba 0% znamena tiahlo vytiahnute uplne hore a 100% tiahlo uplne dole, ja mam na volnobehu na turbe 19.9% (cca) a regulacia je zatiahnuta uplne hore :) u EGR sa vypina na volnobeho cca po 3-4 minutach a vtedy tam skoci okolo 54 % (tusim).
cize je dost mozne ze aj EGR funguje tak, ale hadat sa nebudem :)
OOOO AUDI 100 C3 - s originalom spolocne iba typove oznacenie = prototyp s PD / Vorsprung durch Technik ;)
Uživatelský avatar
MirekX
Aktivista
Příspěvky: 4716
Registrován: 24 led 2006, 18:27
Odpovědi: 0
Bydliště: Týniště nad Orlicí

Příspěvek od MirekX »

misoVW píše:EGR je iba (pouze) kvoli emisiam! Jeho vedlajsi ucinok je, ze napomaha zohriatiu motora.
ano, a ještě trochu sníží spotřebu.

Vše uvedené platí pro funkční a čistý EGR. Jakmile je tam nějaký problém, začne to dělat paseku
Sharan 1,9 PD 115PS AUY- 225 PS a 500Nm turbo GTD1752VRL vodou chlazené ,Sharan 2,0 CFFB 140PS turbo GTD1752VRK-REA, - 226PS a 465Nm vše od Dieselpoweru. :) KTM SMT 990, KTM SMT 890 www.zvsagro.cz E-Golf 100kW, Enyaq RS (noteeth)
vladoc
Přispěvovatel
Příspěvky: 324
Registrován: 23 říj 2008, 14:41
Odpovědi: 0

Příspěvek od vladoc »

Tak som to odslepil a mozem vam povedat ze sa to naozaj hreje rychlejsie aj na tych 3 km som to zbadal, aj ked sa rucicka zdvihla iba o jeden dielik. Inak na dlhsie vzdialenosti mam spotrebu cca 4.5 - 5 litrov.
Obrázek
KIA CARENS III 2,0 CRDI
Uživatelský avatar
Deivid
Přispěvovatel
Příspěvky: 521
Registrován: 04 úno 2006, 12:10
Odpovědi: 0

Příspěvek od Deivid »

vladoc píše:Tak som to odslepil a mozem vam povedat ze sa to naozaj hreje rychlejsie aj na tych 3 km som to zbadal, aj ked sa rucicka zdvihla iba o jeden dielik. Inak na dlhsie vzdialenosti mam spotrebu cca 4.5 - 5 litrov.
Tak já jezdím cca 4km do práce a když přijíždím k práci tak tam těch 80C už mám,tak nevím kluci.A spotřeba dlouhodobá je 6,3L převážně měststký provoz,je to PDčko a EGR mám ON.
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“