Ja se snazim 1800 - 2400, ale nejde to porad. Ono to s obtokovym turbem ani niz nejde.
Jakým stylem teď jezdíte se svým TDI?
Moderátoři: šulda, Moderátoři
Hmm, tak ja vam nevim. Kdyz v nizkejch otackach jsou nejvic namahany loziska na klice je dobry jet se studenym motorem "do max 1800"? Z toho mi vyplyva, ze ho souraj tak okolo 1600 coz bych rekl, ze neni zadny zazrak ani pro ohraty motor.
Ja se snazim 1800 - 2400, ale nejde to porad. Ono to s obtokovym turbem ani niz nejde.
)
Ja se snazim 1800 - 2400, ale nejde to porad. Ono to s obtokovym turbem ani niz nejde.
- subz3ro_tdi
- Aktivista
- Příspěvky: 3307
- Registrován: 18 zář 2007, 08:17
- Bydliště: Žilina
johny: nakou tu vyssi
.... pokial nemas namontovane cidlo teploty oleja tak sa presny udaj nedozvies
.... pokial nemas namontovane cidlo teploty oleja tak sa presny udaj nedozviesOctavia Combi 1.9TDI
Audi A2 1.4TDI
Arguing on the internet is like running in the Special Olympics. Even if you win, you're still retarded.
Audi A2 1.4TDI
Arguing on the internet is like running in the Special Olympics. Even if you win, you're still retarded.
Já když jedu do roboty 15 km hned ráno, tak vodu mám na 90 st po cca6 km a v té době má oil 56 st... Když dorazím do roboty tak na oilu mám cca 82-84 st... Vše ježděno v klidu do 2500... Abych šel na 95 a více, tak to chce trošku dlouhodobější kouř....
Octavia 3 SCOUT 2.0 TDi 4x4, 135KW, DSG, FULL palba a vyroba 9/2020... 
Zahřívání motoru na místě je nesmysl. Není to dobré vůbec pro nic. Trpí turbo, které je nedostatečně mazáno, do oleje se dostává nespálená nafta, čímž se olej chemicky degraduje, navíc se motor stejně neohřeje, neboť jeho ztrátové teplo je velmi malé. O vysokých emisích (které jsou na volnoběh vždy mnohem vyšší než v provozních otáčkách) ani nemluvím.
Nastartovat, pár sekund počkat, až se motor namaže a vyjet.
Nastartovat, pár sekund počkat, až se motor namaže a vyjet.
Mégane Grandtour II 1,5dCi 78kW (*2008)
Scénic III 1,4TCe 96kW (*2012)
Master IV 2,3dCi 132kW (*2020)
Scénic III 1,4TCe 96kW (*2012)
Master IV 2,3dCi 132kW (*2020)
ok, dik za radu, pac celou ''zimu'' zahrivam jak debilMarek77 píše:Zahřívání motoru na místě je nesmysl. Není to dobré vůbec pro nic. Trpí turbo, které je nedostatečně mazáno, do oleje se dostává nespálená nafta, čímž se olej chemicky degraduje, navíc se motor stejně neohřeje, neboť jeho ztrátové teplo je velmi malé. O vysokých emisích (které jsou na volnoběh vždy mnohem vyšší než v provozních otáčkách) ani nemluvím.
Nastartovat, pár sekund počkat, až se motor namaže a vyjet.

- schonus
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 369
- Registrován: 25 led 2006, 09:14
- Bydliště: Pilsner
- Kontaktovat uživatele:
Nastartuju a vyjizdim 1800-2500ot. Pokud je to ledovy, tak je to stejne liny jaxvin, proto nema cenu tomu davat za usiska. Pridavam SHERON aditivum, pro lepsi starty.
Kdyz je opravdu mraz, tak skrabu bez startu. Max, kdyz potrebuju vyfoukat predni sklo, pripadne rozmrazit zadek. To ale max na 3minuty nez seskrabu, aby bylo videt. Pak rovnou jedu.
Kdyz je opravdu mraz, tak skrabu bez startu. Max, kdyz potrebuju vyfoukat predni sklo, pripadne rozmrazit zadek. To ale max na 3minuty nez seskrabu, aby bylo videt. Pak rovnou jedu.
STOledo 1M, AHF - poladeno
Nastaruju,10s pockam a vyrazim opatrnou jizdou vpred,otacky kolem 2000-2300.
Ted sem se snazil poradit na subaru foru a jsem oznacen za spatneho
Ma prezdivka Seatik
nejlepe cist od strany 3,4,5,6,7
Muze mi tu nekdo spolehlive rict,co je spravne?
Nechat ho klepat na volnobeh 2-3 minuty,turbu to pry absolutne nevadi,nekdo tam radil i dele ohrivat nebo nasednout a jet?Diky moc 
Ted sem se snazil poradit na subaru foru a jsem oznacen za spatneho
nejlepe cist od strany 3,4,5,6,7
Muze mi tu nekdo spolehlive rict,co je spravne?
seat ibiza 2001 1.9TDi 81kw 235nm Sport D8 Flash rot
Re: Jakým stylem teď jezdíte se svým TDI?
Čau. To aditivum používám taky a zdá se mi motor o dost hlučnější. Zkoušel sem i letní verzi tohohle aditiva a tam mi přijde motor tižší. Naftu beru u OMV.subz3ro_tdi píše:Ako si spokojny s tym zimnym VIF? Mne pride k nicomu.... motor je akurat pocutelne hlucnejsi a mozno aj strata vykonu (ale to moze byt placebo). Kazdopadne oproti letnemu neporovnatelne horsie.... letny ma pozitivny vplyv ako na hluk motora, tak jemne pozitivne aj vykon
Vidim, ze vetsina z nas jezdi skro stejne, cca do 2-2500 otacek. Ja dokud motor neohreji, tak se snazim turbo setrit.
Ad VIF. Do motoru ho leji od cervna, co jsem si TDi poridil. Na letnim pozoruji snizeni hlucnosti motoru. Ve zdravotnickych potrebach jsem si poridil plastovou strikacku 50 ml objem, je to akorat do hrdla nadrze, vozim ji v zapinacim sacku z GME
Zkousel jsem pomer 1,2 a 3 ml na litr paliva. Doporucen na leto je mililitr na litr. Od dvou mililitru na litr je pro me znatelna nizsi hlucnost motoru. Zvyseni vykonu nepozoruji, snizeni spotreby mozna deci nebo dve ale kvuli tomu hluku mi to za to stoji. Ted v zime davam dve strikacky na nadrz, prozatim startuji bez problemu vzdy napoprve.
Jinak znatelnejsi je pro me zvyseni hluku, kdyz jsem tam VIF nedal nez snizeni hluku kdyz ho tam dam. Kdyz jsem naposledy vzal naftu u makra a kvuli zime se mi ho tam nechtelo lit, tak to jsem si podle zvuku pripradal jak v traktoru. Takze pro mne VIF ano.
Ad VIF. Do motoru ho leji od cervna, co jsem si TDi poridil. Na letnim pozoruji snizeni hlucnosti motoru. Ve zdravotnickych potrebach jsem si poridil plastovou strikacku 50 ml objem, je to akorat do hrdla nadrze, vozim ji v zapinacim sacku z GME
Jinak znatelnejsi je pro me zvyseni hluku, kdyz jsem tam VIF nedal nez snizeni hluku kdyz ho tam dam. Kdyz jsem naposledy vzal naftu u makra a kvuli zime se mi ho tam nechtelo lit, tak to jsem si podle zvuku pripradal jak v traktoru. Takze pro mne VIF ano.
-
turbo kamna power
- Aktivista
- Příspěvky: 4221
- Registrován: 15 dub 2008, 20:32
- Bydliště: Praha
do zahřátí tak do těch 2500ot. prostě šolich, pak neomezeně (vlastně omezeně omezovačem)... naftu beru OMV, nic nepřidávám a jezdím
jinak k tomu oleji, když se voda vyšplhá čerstvě na 90, tak olej má asi 75, ale pak se ustálí v zimě na těch 90ti, v létě na 100, když to ženu, nebo na dálnici, tak i 110 až 120... 
Golf mk1 mTDI ...powered by Holz-tdi
Golf mk3 GTI "20 jahre" TDI ...powered by Moravia-Tuning
Ibiza 6k2 1.8T Cupra ...in progress
Audi A2 1.4 16V
Volvo V70 II D5
Golf mk3 GTI "20 jahre" TDI ...powered by Moravia-Tuning
Ibiza 6k2 1.8T Cupra ...in progress
Audi A2 1.4 16V
Volvo V70 II D5