VW Cady SDI 03, Diagnostika ŘJ motoru
Moderátoři: šulda, Moderátoři
VW Cady SDI 03, Diagnostika ŘJ motoru
Mám následující problém:
1) Po nastartování ihned chcípne.
2) Nejde se spojit s ŘJ motoru.
Nevíte někdo v čem by mohla bejt chyba?
Předem díky všem za rady.
1) Po nastartování ihned chcípne.
2) Nejde se spojit s ŘJ motoru.
Nevíte někdo v čem by mohla bejt chyba?
Předem díky všem za rady.
Pojistky jsou samozřejmě dobrý. Měřil jsem to všechno i na konektorech ŘJ motoru a vypadá to dobře...
Koukal jsem že diagnostickej konektor je připojenej přes ŘJ imobilizéru. Tak jsem si myslel že může být problém tady...
Má to budíky jako 3kovej Golf a myslím že tam kontrolka na klíč ani není..
Ale začne blikat žhavení... tak jestli to může být ono?
A pokud je to v imobilizéru tak co s tím? Mělo by tedy jít spojit se s imbilizérem a nakódovat klíče? Nebo co s tím dělat?
Bylo to dovezený bouraný a klíč k tomu byl jen jeden. Jestli to není nějaký servisní klíč nebo nevím...
Koukal jsem že diagnostickej konektor je připojenej přes ŘJ imobilizéru. Tak jsem si myslel že může být problém tady...
Má to budíky jako 3kovej Golf a myslím že tam kontrolka na klíč ani není..
Ale začne blikat žhavení... tak jestli to může být ono?
A pokud je to v imobilizéru tak co s tím? Mělo by tedy jít spojit se s imbilizérem a nakódovat klíče? Nebo co s tím dělat?
Bylo to dovezený bouraný a klíč k tomu byl jen jeden. Jestli to není nějaký servisní klíč nebo nevím...
Nemohl by jste mi někdo prosím poradit jak je zapojená ŘJ Imobilizéru?
Jsou tam dva konektory:
1) tři vývody pro snímací kroužek (2x cívka, 1x stínění)
2) deseti vývodovej (zapojeno je jich 5)
- napájení +12v
- GND
- K line do ŘJ motoru
- K line do diagnostického konektoru
- černý drát (NEVÍM CO JE TO ZAČ)
Napájený to je a dráty K-line jsem taky proměřil. Jen nevím co je ten černý drát? A prostě se nemůžu spojit s ŘJ motoru ani s ŘJ Imobilizéru.
Pokud ten poslední černý drát není nijak významný tak bych řekl že je špatná ŘJ Imobilizéru.
Jaký na to máte názor? Prosím poraďte...


Jsou tam dva konektory:
1) tři vývody pro snímací kroužek (2x cívka, 1x stínění)
2) deseti vývodovej (zapojeno je jich 5)
- napájení +12v
- GND
- K line do ŘJ motoru
- K line do diagnostického konektoru
- černý drát (NEVÍM CO JE TO ZAČ)
Napájený to je a dráty K-line jsem taky proměřil. Jen nevím co je ten černý drát? A prostě se nemůžu spojit s ŘJ motoru ani s ŘJ Imobilizéru.
Pokud ten poslední černý drát není nijak významný tak bych řekl že je špatná ŘJ Imobilizéru.
Jaký na to máte názor? Prosím poraďte...

