Poradte k 2.1TD 80kw-12v od peugotu

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
kléma
Sběrač informací
Příspěvky: 42
Registrován: 16 bře 2006, 22:23
Odpovědi: 0

Poradte k 2.1TD 80kw-12v od peugotu

Příspěvek od kléma »

Ahoj lidi uvítám Vaše názory a rady k tomuto motoru r.v.99 je to dobrá volba a na co si dát pozor.Je to ve fiatu ulysse a z nafty tam ještě je 1.9TD ale to se mi ydálo slabé. Na HDI apod. nemám -dík-
Uživatelský avatar
origoš
Aktivista
Příspěvky: 4149
Registrován: 23 led 2006, 14:21
Odpovědi: 0
Bydliště: Kladno
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od origoš »

Ber raději tu 1,9tku.
Benzín patří do letlampy a taky do resistinu

www.mosaznevyrobky.cz
Uživatelský avatar
Andre
Aktivista
Příspěvky: 1607
Registrován: 23 led 2006, 05:35
Odpovědi: 0
Bydliště: Jablonec nad Nisou
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Andre »

Taky něco přidám:
Dostal se mi pod ruce tenhle motor ve Fiatu Ulysse, motor na volnoběh vynechává a v tahu nejde taky plynule, evidentni priznaky spatneho nacasovani pocatku vstriku. Dnes jsem s tím byl na diagnostice v origo servisu Peugeot (je to od nich motor). K měření mě samozřejmě nepustili, jen přinesli papír, kde bylo pár hodnot vypsaných zkratkama (nesrozumitelně) a v jednom poli byla pož. hodnota ECU 0,07° a reálná 50,2°. Ptal jsem se přejímacího technika čeho je to hodnota, prý průtoku v čerpadle, což je nesmysl :roll:
Na základě těhle rozdílných hodnot (ani nevědí pořádně čeho) autorizovaný servis Peugeot doporučuje výměnu/opravu vstřikovacího čerpadla.
Ve výpisu paměti závad byla ale zajímavější věc: trvalá závada na snímači vačkové hřídele. Podle vyjádření servisu to má prý souvislost s vadným čerpadlem, což si já nemyslím.

Potrebuju radu, kde ten snimac najdu a jakou tam presne funkci, jestli nahrazuje snimac na klice.
Uživatelský avatar
Kornout
Aktivista
Příspěvky: 3097
Registrován: 23 led 2006, 21:21
Odpovědi: 0
Bydliště: šluknovský výběžek

Příspěvek od Kornout »

Andre píše:Taky něco přidám:
Dostal se mi pod ruce tenhle motor ve Fiatu Ulysse, motor na volnoběh vynechává a v tahu nejde taky plynule, evidentni priznaky spatneho nacasovani pocatku vstriku. Dnes jsem s tím byl na diagnostice v origo servisu Peugeot (je to od nich motor). K měření mě samozřejmě nepustili, jen přinesli papír, kde bylo pár hodnot vypsaných zkratkama (nesrozumitelně) a v jednom poli byla pož. hodnota ECU 0,07° a reálná 50,2°. Ptal jsem se přejímacího technika čeho je to hodnota, prý průtoku v čerpadle, což je nesmysl :roll:
Na základě těhle rozdílných hodnot (ani nevědí pořádně čeho) autorizovaný servis Peugeot doporučuje výměnu/opravu vstřikovacího čerpadla.
Ve výpisu paměti závad byla ale zajímavější věc: trvalá závada na snímači vačkové hřídele. Podle vyjádření servisu to má prý souvislost s vadným čerpadlem, což si já nemyslím.

Potrebuju radu, kde ten snimac najdu a jakou tam presne funkci, jestli nahrazuje snimac na klice.
Neznám tyto motory, ale když si to vše shrnu, tak mi tvá teorie taky vychází, je tu dost informací, které to potvrzují, že by to byla jen náhoda?!
Řeknu jeden příklad, co se mi stal, jeden známej má 406 HDI, přijel ke mě a že mu to nějak nejede. Byl v servisu Peugeot a tam mu za cca 3000kč řekly, že má KO turbo. Po nastartování mi bylo hned jasné kudy vítr fouká a to doslova, samozřejmě, že byla jen ruplá hadice za turbem, ten zvuk pozná snad každej, kdo o tom něco ví.
Tím jsem chtěl jen potvrdit tvůj názor, prostě si v servisu chtěj vydělat, nic jiného bych v tom nehledal.
Známému v německu na A3 vyměnily váhu vzduchu a naůčtovaly mu výměnu čerpadla, ale je spokojenej, vykešoval 3500eur, ale hlavně že to měl v origo VW servisu.
Kde se ten snímač ale nachází, to ti neporadím.
za (offtopic) sorry
KTM 250 SX-F
bývalo i 265PS, 471 Nm on 1,9TDI :-/
Kupte si Mercedes, kupte si Audi, stejně všichni skončíte u BMW :-D
jarin
Nováček
Příspěvky: 17
Registrován: 25 led 2006, 10:25
Odpovědi: 0

Příspěvek od jarin »

Kde je to nevím,ale na ecu jsou to piny 5-19,tam to doměříš.
Odpovědět

Zpět na „Peugeot“