Poradte k 2.1TD 80kw-12v od peugotu
Moderátoři: šulda, Moderátoři
Poradte k 2.1TD 80kw-12v od peugotu
Ahoj lidi uvítám Vaše názory a rady k tomuto motoru r.v.99 je to dobrá volba a na co si dát pozor.Je to ve fiatu ulysse a z nafty tam ještě je 1.9TD ale to se mi ydálo slabé. Na HDI apod. nemám -dík-
- Andre
- Aktivista
- Příspěvky: 1607
- Registrován: 23 led 2006, 05:35
- Bydliště: Jablonec nad Nisou
- Kontaktovat uživatele:
Taky něco přidám:
Dostal se mi pod ruce tenhle motor ve Fiatu Ulysse, motor na volnoběh vynechává a v tahu nejde taky plynule, evidentni priznaky spatneho nacasovani pocatku vstriku. Dnes jsem s tím byl na diagnostice v origo servisu Peugeot (je to od nich motor). K měření mě samozřejmě nepustili, jen přinesli papír, kde bylo pár hodnot vypsaných zkratkama (nesrozumitelně) a v jednom poli byla pož. hodnota ECU 0,07° a reálná 50,2°. Ptal jsem se přejímacího technika čeho je to hodnota, prý průtoku v čerpadle, což je nesmysl
Na základě těhle rozdílných hodnot (ani nevědí pořádně čeho) autorizovaný servis Peugeot doporučuje výměnu/opravu vstřikovacího čerpadla.
Ve výpisu paměti závad byla ale zajímavější věc: trvalá závada na snímači vačkové hřídele. Podle vyjádření servisu to má prý souvislost s vadným čerpadlem, což si já nemyslím.
Potrebuju radu, kde ten snimac najdu a jakou tam presne funkci, jestli nahrazuje snimac na klice.
Dostal se mi pod ruce tenhle motor ve Fiatu Ulysse, motor na volnoběh vynechává a v tahu nejde taky plynule, evidentni priznaky spatneho nacasovani pocatku vstriku. Dnes jsem s tím byl na diagnostice v origo servisu Peugeot (je to od nich motor). K měření mě samozřejmě nepustili, jen přinesli papír, kde bylo pár hodnot vypsaných zkratkama (nesrozumitelně) a v jednom poli byla pož. hodnota ECU 0,07° a reálná 50,2°. Ptal jsem se přejímacího technika čeho je to hodnota, prý průtoku v čerpadle, což je nesmysl

Na základě těhle rozdílných hodnot (ani nevědí pořádně čeho) autorizovaný servis Peugeot doporučuje výměnu/opravu vstřikovacího čerpadla.
Ve výpisu paměti závad byla ale zajímavější věc: trvalá závada na snímači vačkové hřídele. Podle vyjádření servisu to má prý souvislost s vadným čerpadlem, což si já nemyslím.
Potrebuju radu, kde ten snimac najdu a jakou tam presne funkci, jestli nahrazuje snimac na klice.
Neznám tyto motory, ale když si to vše shrnu, tak mi tvá teorie taky vychází, je tu dost informací, které to potvrzují, že by to byla jen náhoda?!Andre píše:Taky něco přidám:
Dostal se mi pod ruce tenhle motor ve Fiatu Ulysse, motor na volnoběh vynechává a v tahu nejde taky plynule, evidentni priznaky spatneho nacasovani pocatku vstriku. Dnes jsem s tím byl na diagnostice v origo servisu Peugeot (je to od nich motor). K měření mě samozřejmě nepustili, jen přinesli papír, kde bylo pár hodnot vypsaných zkratkama (nesrozumitelně) a v jednom poli byla pož. hodnota ECU 0,07° a reálná 50,2°. Ptal jsem se přejímacího technika čeho je to hodnota, prý průtoku v čerpadle, což je nesmysl![]()
Na základě těhle rozdílných hodnot (ani nevědí pořádně čeho) autorizovaný servis Peugeot doporučuje výměnu/opravu vstřikovacího čerpadla.
Ve výpisu paměti závad byla ale zajímavější věc: trvalá závada na snímači vačkové hřídele. Podle vyjádření servisu to má prý souvislost s vadným čerpadlem, což si já nemyslím.
Potrebuju radu, kde ten snimac najdu a jakou tam presne funkci, jestli nahrazuje snimac na klice.
Řeknu jeden příklad, co se mi stal, jeden známej má 406 HDI, přijel ke mě a že mu to nějak nejede. Byl v servisu Peugeot a tam mu za cca 3000kč řekly, že má KO turbo. Po nastartování mi bylo hned jasné kudy vítr fouká a to doslova, samozřejmě, že byla jen ruplá hadice za turbem, ten zvuk pozná snad každej, kdo o tom něco ví.
Tím jsem chtěl jen potvrdit tvůj názor, prostě si v servisu chtěj vydělat, nic jiného bych v tom nehledal.
Známému v německu na A3 vyměnily váhu vzduchu a naůčtovaly mu výměnu čerpadla, ale je spokojenej, vykešoval 3500eur, ale hlavně že to měl v origo VW servisu.
Kde se ten snímač ale nachází, to ti neporadím.
za

KTM 250 SX-F
bývalo i 265PS, 471 Nm on 1,9TDI :-/
Kupte si Mercedes, kupte si Audi, stejně všichni skončíte u BMW
bývalo i 265PS, 471 Nm on 1,9TDI :-/
Kupte si Mercedes, kupte si Audi, stejně všichni skončíte u BMW
