Noví uživatelé prostudovat jako první! Vytvořený souhrn témat na často probírané dotazy.
Téma mohou zakládat jen moderátoři - pokud máte nápad, kontaktujte Reeshu, nebo Dukese
subz3ro_tdi píše:
to by som si este rozmyslel... FSIII su nie moc dobre dimenzovane brzdy.... pokial chces zachovat moznost 15" kolies tak urcite daj aspon FNIII
A z čeho jsou ty třemeny FNIII
je toho viac.... davalo sa to ku silnejsim motorom (96, 110kw,...), konkretne u VW:
No ale to bych musel ménit celej nábor na 5-ti díru a to právě nechci no..takže musim sehnat nějaký lepší...na 4 díru a ten originál rozměr...
Audi A4 Avant 2.5 TDI BDH quattro + soft M+H
O1 1.8 20v Turbo Rs
Vw Sharan 1.9 TDi 96kw- family car
P.e.p.i.n píše:No ale to bych musel ménit celej nábor na 5-ti díru a to právě nechci no..takže musim sehnat nějaký lepší...na 4 díru a ten originál rozměr...
mlady pan maju seat ibiza, ja som myslel ze golf... takze v tom pripade treba zohnat toto:
Octavia Combi 1.9TDI
Audi A2 1.4TDI Arguing on the internet is like running in the Special Olympics. Even if you win, you're still retarded.
P.e.p.i.n píše:
Právě že rozměr chci nechat původní....originál 280x22mm
tak zimmerman a DS 2000 a nejni co řešit brzdí i chladný a teplý tolik nevadnou
... a pořád dokola Pokud vím, tak na tom Laďas nejezdíš nebo se mýlím?
Je pravda, že to brzdí a nevadne, ale po městě jezdíš jako pískající "starej žigul". Dal jsem na zdejší doporučení a opravdu mám na autě vrtané Zimmermany a Ferodo DS Performance a při takovém tom městském dobržďování to opravdu píská, studené o to víc Někde tady na fóru jsem se o tom zmínil a již vím minimálně o pěti dalších "pískačích" ... takže to dobře zvaž.
čau hele a když vynecháš to pískání...tak to brzdí jak teplý studený????Pískaj i EVO 8 a 9 na rally..stačí dát volume doprava a neslyšiš to...ale jde mi o účinek...dík...
Audi A4 Avant 2.5 TDI BDH quattro + soft M+H
O1 1.8 20v Turbo Rs
Vw Sharan 1.9 TDi 96kw- family car
P.e.p.i.n píše:
Právě že rozměr chci nechat původní....originál 280x22mm
tak zimmerman a DS 2000 a nejni co řešit brzdí i chladný a teplý tolik nevadnou
... a pořád dokola Pokud vím, tak na tom Laďas nejezdíš nebo se mýlím?
Je pravda, že to brzdí a nevadne, ale po městě jezdíš jako pískající "starej žigul". Dal jsem na zdejší doporučení a opravdu mám na autě vrtané Zimmermany a Ferodo DS Performance a při takovém tom městském dobržďování to opravdu píská, studené o to víc Někde tady na fóru jsem se o tom zmínil a již vím minimálně o pěti dalších "pískačích" ... takže to dobře zvaž.
nejezdím ale starám se o auta co to jezdí a nikdo nepíská a věř že ke mě jezdí úchylové na poslech...jedině TommyCupra píská ale závodní D2 brzdy+ostrý desky (studený brzdí ohřátý 2x tolik)
Oct ALH 66Kw-4??Nm 1??PS
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57převodovka hybrid LHW,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
P.e.p.i.n píše:čau hele a když vynecháš to pískání...tak to brzdí jak teplý studený????Pískaj i EVO 8 a 9 na rally..stačí dát volume doprava a neslyšiš to...ale jde mi o účinek...dík...
Osobně mohu porovnávat pouze s origo klasikou a power Ate, je to hodně dobré Nejsem závodník, který "lítá 250", ale často jezdím dost těžkej. Tekže nevím, jak se to chová bři vícenásobném brždění z 250, ale při vícenásobném brždění z cca 170 na cca 80 v osazení 5 a nafedrováno po strom (Variant) plus přeložená rakev na střeše to brzdí fakt dost dobře a opravdu to nevadne Nicméně je fakt, že energie roste s hmotností lineárně a s rychlostí čtvercem (kvadraticky) ... takže asi tak... třeba poví svou zkušenost i někdo z "letců"
Ladas píše:nejezdím ale starám se o auta co to jezdí a nikdo nepíská a věř že ke mě jezdí úchylové na poslech...jedině TommyCupra píská ale závodní D2 brzdy+ostrý desky (studený brzdí ohřátý 2x tolik)
jj, věřím Ti a víš, že tě beru jako znalce, ale fakt pískám a opravdu nejsu sám (a nejenom na GIV, Oktě, ale i Sup) ... a třmeny jsou sériové
Ze začátku jsem si myslel, že potřebují čas, nicméně již mají cca 10tkm normálního provozu a pořád stejný stav ... nebo na opravdové sednutí potřebují "okruhovou čočku"?
Oct ALH 66Kw-4??Nm 1??PS
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57převodovka hybrid LHW,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
Jim píše:tak pravda, že 2,3ka u 6Q jsou malinko kratší, ale žádný zásadní rozdíl...
mě šlo o to, že vlastníci TDI 66/81 s 5Q jsou na tom defacto stejně jako majitelé PD 96 s 6Q ve městě....protože prvních 5stupňu je hodně podobných....mimo město je to jiná, pokud se užívá šestka, tak obecně řadíš víc...
já osobně 6ku neřadím pod 110km/h, pak mi to přijde dost podtočený čili tu mám fakt na dálnice..a díky síle motoru tam na 5ku podřazuji výjimečně...
jinak to, co máš ty je uživatelsky nejpohodlnější, zvlášt když máš dost koní, to souhlasím...
Čoveče já mám teď doma oboje, 5q v Superbu a 6q (DRW) v Octě a musím říct že když jedu pomalu, tak s tím 5q se mi nejezdí moc dobře, když jedu svižnějc, tak je to OK.
Jinak ten 6q zatím OK, 5st o něco delší než původní 5ka v pětikvaltu a 6ka 3000ot při 180km/h je paráda.
Podle mě, když se jezdí svižnějc, tak je to asi jedno, u mě byla volba jasná jelikož 6q je pro mě dostupnější něž dlouhej 5q.
Je pravda jak uz tu bylo receno, ze kvalty jsou delsi ..treba ve meste pri predpisovych 50ti je na 4ku skoro malo ot. a na 3ku skoro moc, ale na druhou stranu zase pri predjizdeni je to super, ze je treba 3,4ka je delsi nemusi clovek porad radit a zdrzovat se tim... kazdopadne pro pricne motory je to vzhledem k pomeru vykon/cena jasny volba... ja uz sem si zvykl takze me to ani neprijde..
PS: Jestli jedes v Octavce 6g na 3tis ot. 180kmh tak ti dost promeruje tachometr... ja mam vyzkouseno jak s timhle 5g, tak z Octy 6g Tdi (ne 4x4) vychazi nastejno 170kmh tacho...
kolik myslis tema moc otacakama na 3ku pri 50tce?
zase to bude vzdy pripraveny vystrelit..