TDI - optimalne otacky jazdy
Moderátoři: šulda, Moderátoři
foto
Naposledy upravil(a) roti dne 25 pro 2008, 23:29, celkem upraveno 1 x.
SII Elegance
-ex BMW 740i FL V8 4.4L Vanos, 210kW, 440Nm, BMW 320dA Touring; VW GIV Varoš 66kW,S764+KAT off+EGR off,Eibach 35mm,ATD,chip

-ex BMW 740i FL V8 4.4L Vanos, 210kW, 440Nm, BMW 320dA Touring; VW GIV Varoš 66kW,S764+KAT off+EGR off,Eibach 35mm,ATD,chip

ja pokud je studeny, tak se snazim kolem 2000 (ale nekdy to taky vytocim, tak snad se moc nestane) a kdyz je teplet, tak radim tak kolem 2000-2500 ot, moc to nehonim.
Ale zda se mi, ze tak po 3000ot/min a pak uz to jakoby moc netahne
jinak dalnice na 6ku pri 200 km/h tocim krasnejch 3500 ot/min, nikdo mi neveri, tak prikladam foto;)
Ale zda se mi, ze tak po 3000ot/min a pak uz to jakoby moc netahne

jinak dalnice na 6ku pri 200 km/h tocim krasnejch 3500 ot/min, nikdo mi neveri, tak prikladam foto;)

SII Elegance
-ex BMW 740i FL V8 4.4L Vanos, 210kW, 440Nm, BMW 320dA Touring; VW GIV Varoš 66kW,S764+KAT off+EGR off,Eibach 35mm,ATD,chip

-ex BMW 740i FL V8 4.4L Vanos, 210kW, 440Nm, BMW 320dA Touring; VW GIV Varoš 66kW,S764+KAT off+EGR off,Eibach 35mm,ATD,chip

P.e.p.i.n píše: Když to někomu jde na 4800 tak je to sranda...mé zatím max. 4600 a to už musí bejt..jinak 4500 No problem...
snad v roce 2009 bude víc úprav tak to pujde víc...![]()
![]()
Já dostanu na 4800 rpm pětku (rychlost 195 dle tachometru), motor bez úprav, najeto čtvrt mega (a karoserie autobus). Máš někde chybu!!!
Mégane Grandtour II 1,5dCi 78kW (*2008)
Scénic III 1,4TCe 96kW (*2012)
Master IV 2,3dCi 132kW (*2020)
Scénic III 1,4TCe 96kW (*2012)
Master IV 2,3dCi 132kW (*2020)
-
- Aktivista
- Příspěvky: 8061
- Registrován: 24 říj 2007, 08:51
- Bydliště: Západné Slovensko, blízko PN
Posli mi tie logy na miso6020@orangemail.sk moj provider asi blokuje stahovanie z rapiduspacewerk píše:zkoušle jsem i z 1.8T ma najeto cca 2000km a nic moc sic nepadala ale nebyla to žádná sláva..... jako jelo to ale porád to bylo min než chce RJ motoru
LOG: http://rapidshare.com/files/176773588/d ... T.CSV.html
číslo nevim ponáč byla v tubusu a en má mrižky na obou stranách a tak sem cislo snimače nevyčet

Tiguan CBAB
Polaris 455 diesel 4x4
Harley Davidson V-rod
BMW R1200R
Polaris 455 diesel 4x4
Harley Davidson V-rod
BMW R1200R
Marek77 píše:Pro optimální dlouhodobou jízdu (kdy motor jde nejlépe) je podle grafu točivého momentu asi od 1800 do 2500 otáček. Osobně motor pod 1800 otáček nepouštím (na čtyřku a pětku rozhodně ne). Motor by určitě neměl jít pod 1500 otáček, tam nepracuje turbo, motor se přetěžuje a navíc odchází dvouhmotový setrvačník.
Jinak řečeno - nezáleží na otáčkách, záleží na zatížení motoru (jak moc stojíš na plynu).
Tak to mam kamarada motor ASV + soft a ten jedzi na 5* na 1100 otacek a 4 lidi v aute, jinak pres obec 50 km/hod na 5* a to i hore mirneho kopce, sam jsem byl svedkem. Jizda docela plynula, hodne pouziva tempomat, na noze by to asi bez skubani udrzet neslo. Svete div se, ale zatim mu to jede, regulace OK, setrvak taky.... jo a je to v kombajnu

Ja mam AFN a pod 1800 nejdu ani za zlate prase. Me zene jsem to taky zakazal, ale ta jezdi jak zavodnik, spis bych ji mel zakazat max otacky

passat B4, AFN
- Bugs.Bunny
- Aktivista
- Příspěvky: 5346
- Registrován: 17 dub 2007, 21:50
- Bydliště: Most
Někteří lidé by místo airbagu měly mít pořádnou latexovou ruku která by dala nehoráznou facku při např 1500 ot na pětku do kopce a plnej kotel. Příště by to tomu chudákovi motoru nedělali.Bob1795 píše:Marek77 píše:Pro optimální dlouhodobou jízdu (kdy motor jde nejlépe) je podle grafu točivého momentu asi od 1800 do 2500 otáček. Osobně motor pod 1800 otáček nepouštím (na čtyřku a pětku rozhodně ne). Motor by určitě neměl jít pod 1500 otáček, tam nepracuje turbo, motor se přetěžuje a navíc odchází dvouhmotový setrvačník.
Jinak řečeno - nezáleží na otáčkách, záleží na zatížení motoru (jak moc stojíš na plynu).
Tak to mam kamarada motor ASV + soft a ten jedzi na 5* na 1100 otacek a 4 lidi v aute, jinak pres obec 50 km/hod na 5* a to i hore mirneho kopce, sam jsem byl svedkem. Jizda docela plynula, hodne pouziva tempomat, na noze by to asi bez skubani udrzet neslo. Svete div se, ale zatim mu to jede, regulace OK, setrvak taky.... jo a je to v kombajnu
![]()
Ja mam AFN a pod 1800 nejdu ani za zlate prase. Me zene jsem to taky zakazal, ale ta jezdi jak zavodnik, spis bych ji mel zakazat max otacky
1100ot na pětku do kopce s plným autem a ještě na tempomat? To už by nebyla facka a už by nesměl řídit ani výtah.
Někteří lidé by místo airbagu měly mít pořádnou latexovou ruku která by dala nehoráznou facku při např 1500 ot na pětku do kopce a plnej kotel. Příště by to tomu chudákovi motoru nedělali.
1100ot na pětku do kopce s plným autem a ještě na tempomat? To už by nebyla facka a už by nesměl řídit ani výtah.
chudak motor







je to tak:-)spacewerk píše:ty max točky získáš dobrou váhou já tam ted mám zkušebne 027 BOSCH a ta jde i skoro k 4900 /min co sem mel 056 ta šla max do 4100 /min
1. Octavia 19TDi GLX+(klima) AGR, 1998, trysky DSLA150P520, jednohmota ATD + organika, upgrade MAF,EGR+KAT off, 550000km; 5W40; puky Audi TT, + 3cm UP, 4x disk, VAG
2. Octavia 19TDi Elegance ASV 2002, ,Xenony, Webasto, Tripling, 99 kW, brzdy 288mm.
2. Octavia 19TDi Elegance ASV 2002, ,Xenony, Webasto, Tripling, 99 kW, brzdy 288mm.
tak to stebou suhlasimBugs.Bunny píše:Někteří lidé by místo airbagu měly mít pořádnou latexovou ruku která by dala nehoráznou facku při např 1500 ot na pětku do kopce a plnej kotel. Příště by to tomu chudákovi motoru nedělali.Bob1795 píše:Marek77 píše:Pro optimální dlouhodobou jízdu (kdy motor jde nejlépe) je podle grafu točivého momentu asi od 1800 do 2500 otáček. Osobně motor pod 1800 otáček nepouštím (na čtyřku a pětku rozhodně ne). Motor by určitě neměl jít pod 1500 otáček, tam nepracuje turbo, motor se přetěžuje a navíc odchází dvouhmotový setrvačník.
Jinak řečeno - nezáleží na otáčkách, záleží na zatížení motoru (jak moc stojíš na plynu).
Tak to mam kamarada motor ASV + soft a ten jedzi na 5* na 1100 otacek a 4 lidi v aute, jinak pres obec 50 km/hod na 5* a to i hore mirneho kopce, sam jsem byl svedkem. Jizda docela plynula, hodne pouziva tempomat, na noze by to asi bez skubani udrzet neslo. Svete div se, ale zatim mu to jede, regulace OK, setrvak taky.... jo a je to v kombajnu
![]()
Ja mam AFN a pod 1800 nejdu ani za zlate prase. Me zene jsem to taky zakazal, ale ta jezdi jak zavodnik, spis bych ji mel zakazat max otacky
1100ot na pětku do kopce s plným autem a ještě na tempomat? To už by nebyla facka a už by nesměl řídit ani výtah.




VW PASSAT Variant TDI 81KW B5
taky me to rve srdce, kdyz v tom sedim ale neni to ma kara. On rika, ze ten motor jen "šepoce" nevim, ja ho slysim spis prosit a narikat. Neni to ze by nechal jen 5* klesnout na tyto otacky, kdyz jezdi po meste, tak vytoci kvalt (treba 4*) na 1400 - 1500 ot a radi dalsi. Akorat nadava, ze mu to nejak moc zerekenz007 píše:tak to stebou suhlasimBugs.Bunny píše:Někteří lidé by místo airbagu měly mít pořádnou latexovou ruku která by dala nehoráznou facku při např 1500 ot na pětku do kopce a plnej kotel. Příště by to tomu chudákovi motoru nedělali.Bob1795 píše:
Tak to mam kamarada motor ASV + soft a ten jedzi na 5* na 1100 otacek a 4 lidi v aute, jinak pres obec 50 km/hod na 5* a to i hore mirneho kopce, sam jsem byl svedkem. Jizda docela plynula, hodne pouziva tempomat, na noze by to asi bez skubani udrzet neslo. Svete div se, ale zatim mu to jede, regulace OK, setrvak taky.... jo a je to v kombajnu
![]()
Ja mam AFN a pod 1800 nejdu ani za zlate prase. Me zene jsem to taky zakazal, ale ta jezdi jak zavodnik, spis bych ji mel zakazat max otacky
1100ot na pětku do kopce s plným autem a ještě na tempomat? To už by nebyla facka a už by nesměl řídit ani výtah.![]()
![]()
![]()



passat B4, AFN
taky me to rve srdce, kdyz v tom sedim ale neni to ma kara. On rika, ze ten motor jen "šepoce" nevim, ja ho slysim spis prosit a narikat (rekneme vec nazoru). Neni to ze by nechal jen 5* klesnout na tyto otacky, kdyz jezdi po meste, tak vytoci kvalt (treba 4*) na 1400 - 1500 ot a radi dalsi. Akorat nadava, ze mu to nejak moc zerekenz007 píše:tak to stebou suhlasimBugs.Bunny píše:Někteří lidé by místo airbagu měly mít pořádnou latexovou ruku která by dala nehoráznou facku při např 1500 ot na pětku do kopce a plnej kotel. Příště by to tomu chudákovi motoru nedělali.Bob1795 píše:
Tak to mam kamarada motor ASV + soft a ten jedzi na 5* na 1100 otacek a 4 lidi v aute, jinak pres obec 50 km/hod na 5* a to i hore mirneho kopce, sam jsem byl svedkem. Jizda docela plynula, hodne pouziva tempomat, na noze by to asi bez skubani udrzet neslo. Svete div se, ale zatim mu to jede, regulace OK, setrvak taky.... jo a je to v kombajnu
![]()
Ja mam AFN a pod 1800 nejdu ani za zlate prase. Me zene jsem to taky zakazal, ale ta jezdi jak zavodnik, spis bych ji mel zakazat max otacky
1100ot na pětku do kopce s plným autem a ještě na tempomat? To už by nebyla facka a už by nesměl řídit ani výtah.![]()
![]()
![]()



passat B4, AFN
TAK ASI PRO SESUMIROVANI: 
ZÁKLADEM JE NETOČIT MOTOR KDYŽ JE STUDENEJ (MAX TAK DO 2200/min)
SAMOZŘEJMĚ CHLADIT MOTOR PO DLOUHODOBÝ JÍZDE NA KREV (to sem ale ted nepatri
to asi všichni vedi ale je lepčí to zmínit
)
TAKŽE POKUD CHCEŠ JEZDIT USPORNĚ TOČ TO TAK DO: 2500-3000/min.
POKUD CHCEŠ JEZDIT A VYUŽÍVAT MAX VÝKON MOTORU TOČ TO TAK DO 4000/min.
!!!!!!HLAVNE ALE NEPODTÁČEJ MOTOR!!!!!!! (STYLEM JIZDY PŘERADIT V 1600/min NAHORU) TO JE E NEJHORŠÍ CO MOTORU MUŽEŠ UDELAT
PAK UŽ JEN ZÁLEŽÍ JAK CHCEŠ JEZDIT JESTLI NA SPOTŘEBU NEBO PRO POCIT Z JIZDY

ZÁKLADEM JE NETOČIT MOTOR KDYŽ JE STUDENEJ (MAX TAK DO 2200/min)
SAMOZŘEJMĚ CHLADIT MOTOR PO DLOUHODOBÝ JÍZDE NA KREV (to sem ale ted nepatri


TAKŽE POKUD CHCEŠ JEZDIT USPORNĚ TOČ TO TAK DO: 2500-3000/min.
POKUD CHCEŠ JEZDIT A VYUŽÍVAT MAX VÝKON MOTORU TOČ TO TAK DO 4000/min.
!!!!!!HLAVNE ALE NEPODTÁČEJ MOTOR!!!!!!! (STYLEM JIZDY PŘERADIT V 1600/min NAHORU) TO JE E NEJHORŠÍ CO MOTORU MUŽEŠ UDELAT
PAK UŽ JEN ZÁLEŽÍ JAK CHCEŠ JEZDIT JESTLI NA SPOTŘEBU NEBO PRO POCIT Z JIZDY
