TDI - optimalne otacky jazdy

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Uživatelský avatar
roti
Přispěvovatel
Příspěvky: 305
Registrován: 27 úno 2008, 08:15
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha, München

Příspěvek od roti »

foto
Naposledy upravil(a) roti dne 25 pro 2008, 23:29, celkem upraveno 1 x.
SII Elegance
-ex BMW 740i FL V8 4.4L Vanos, 210kW, 440Nm, BMW 320dA Touring; VW GIV Varoš 66kW,S764+KAT off+EGR off,Eibach 35mm,ATD,chip
Obrázek
Uživatelský avatar
roti
Přispěvovatel
Příspěvky: 305
Registrován: 27 úno 2008, 08:15
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha, München

Příspěvek od roti »

ja pokud je studeny, tak se snazim kolem 2000 (ale nekdy to taky vytocim, tak snad se moc nestane) a kdyz je teplet, tak radim tak kolem 2000-2500 ot, moc to nehonim.
Ale zda se mi, ze tak po 3000ot/min a pak uz to jakoby moc netahne :(

jinak dalnice na 6ku pri 200 km/h tocim krasnejch 3500 ot/min, nikdo mi neveri, tak prikladam foto;)Obrázek
SII Elegance
-ex BMW 740i FL V8 4.4L Vanos, 210kW, 440Nm, BMW 320dA Touring; VW GIV Varoš 66kW,S764+KAT off+EGR off,Eibach 35mm,ATD,chip
Obrázek
Marek77
Aktivista
Příspěvky: 10339
Registrován: 05 úno 2007, 21:58
Odpovědi: 0
Bydliště: Vysočina

Příspěvek od Marek77 »

P.e.p.i.n píše: Když to někomu jde na 4800 tak je to sranda...mé zatím max. 4600 a to už musí bejt..jinak 4500 No problem...
snad v roce 2009 bude víc úprav tak to pujde víc... :D :D (LOL)

Já dostanu na 4800 rpm pětku (rychlost 195 dle tachometru), motor bez úprav, najeto čtvrt mega (a karoserie autobus). Máš někde chybu!!!
Mégane Grandtour II 1,5dCi 78kW (*2008)
Scénic III 1,4TCe 96kW (*2012)
Master IV 2,3dCi 132kW (*2020)
misoVW
Aktivista
Příspěvky: 8061
Registrován: 24 říj 2007, 08:51
Odpovědi: 0
Bydliště: Západné Slovensko, blízko PN

Příspěvek od misoVW »

spacewerk píše:zkoušle jsem i z 1.8T ma najeto cca 2000km a nic moc sic nepadala ale nebyla to žádná sláva..... jako jelo to ale porád to bylo min než chce RJ motoru

LOG: http://rapidshare.com/files/176773588/d ... T.CSV.html

číslo nevim ponáč byla v tubusu a en má mrižky na obou stranách a tak sem cislo snimače nevyčet
Posli mi tie logy na miso6020@orangemail.sk moj provider asi blokuje stahovanie z rapidu :x
Tiguan CBAB
Polaris 455 diesel 4x4
Harley Davidson V-rod
BMW R1200R
Uživatelský avatar
Alinek
Přispěvovatel
Příspěvky: 164
Registrován: 28 dub 2007, 20:10
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha

Příspěvek od Alinek »

Já jedu na šestku při 4000ot 220kmh, motor série 96kw.

Obrázek
P.e.p.i.n
Přispěvovatel
Příspěvky: 993
Registrován: 13 črc 2008, 09:42
Odpovědi: 0
Bydliště: Příbramsko

Příspěvek od P.e.p.i.n »

Já mam na 5tku pŕi 4100 210 dle tacho...foto nemám... :(
Audi A4 Avant 2.5 TDI BDH quattro + soft M+H
O1 1.8 20v Turbo Rs
Vw Sharan 1.9 TDi 96kw- family car
Bob1795
Přispěvovatel
Příspěvky: 76
Registrován: 03 črc 2008, 19:47
Odpovědi: 0
Bydliště: Uherský Brod

Příspěvek od Bob1795 »

Marek77 píše:Pro optimální dlouhodobou jízdu (kdy motor jde nejlépe) je podle grafu točivého momentu asi od 1800 do 2500 otáček. Osobně motor pod 1800 otáček nepouštím (na čtyřku a pětku rozhodně ne). Motor by určitě neměl jít pod 1500 otáček, tam nepracuje turbo, motor se přetěžuje a navíc odchází dvouhmotový setrvačník.

Jinak řečeno - nezáleží na otáčkách, záleží na zatížení motoru (jak moc stojíš na plynu).

Tak to mam kamarada motor ASV + soft a ten jedzi na 5* na 1100 otacek a 4 lidi v aute, jinak pres obec 50 km/hod na 5* a to i hore mirneho kopce, sam jsem byl svedkem. Jizda docela plynula, hodne pouziva tempomat, na noze by to asi bez skubani udrzet neslo. Svete div se, ale zatim mu to jede, regulace OK, setrvak taky.... jo a je to v kombajnu

(LOL)

Ja mam AFN a pod 1800 nejdu ani za zlate prase. Me zene jsem to taky zakazal, ale ta jezdi jak zavodnik, spis bych ji mel zakazat max otacky (noteeth)
passat B4, AFN
Uživatelský avatar
Alinek
Přispěvovatel
Příspěvky: 164
Registrován: 28 dub 2007, 20:10
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha

Příspěvek od Alinek »

Já jezdim tak 1800-2300 když to není zahřátý... po zahřátí klidně 2500 i víc, ale někdy je to zbytečný a ty 2000 uplně stačí
Uživatelský avatar
Bugs.Bunny
Aktivista
Příspěvky: 5346
Registrován: 17 dub 2007, 21:50
Odpovědi: 0
Bydliště: Most

Příspěvek od Bugs.Bunny »

Bob1795 píše:
Marek77 píše:Pro optimální dlouhodobou jízdu (kdy motor jde nejlépe) je podle grafu točivého momentu asi od 1800 do 2500 otáček. Osobně motor pod 1800 otáček nepouštím (na čtyřku a pětku rozhodně ne). Motor by určitě neměl jít pod 1500 otáček, tam nepracuje turbo, motor se přetěžuje a navíc odchází dvouhmotový setrvačník.

Jinak řečeno - nezáleží na otáčkách, záleží na zatížení motoru (jak moc stojíš na plynu).

Tak to mam kamarada motor ASV + soft a ten jedzi na 5* na 1100 otacek a 4 lidi v aute, jinak pres obec 50 km/hod na 5* a to i hore mirneho kopce, sam jsem byl svedkem. Jizda docela plynula, hodne pouziva tempomat, na noze by to asi bez skubani udrzet neslo. Svete div se, ale zatim mu to jede, regulace OK, setrvak taky.... jo a je to v kombajnu

(LOL)

Ja mam AFN a pod 1800 nejdu ani za zlate prase. Me zene jsem to taky zakazal, ale ta jezdi jak zavodnik, spis bych ji mel zakazat max otacky (noteeth)
Někteří lidé by místo airbagu měly mít pořádnou latexovou ruku která by dala nehoráznou facku při např 1500 ot na pětku do kopce a plnej kotel. Příště by to tomu chudákovi motoru nedělali.
1100ot na pětku do kopce s plným autem a ještě na tempomat? To už by nebyla facka a už by nesměl řídit ani výtah.
http://dieselpower.cz/forum/viewtopic.p ... light=bugs



----------------777 32 60 32----------------
Uživatelský avatar
spacewerk
Přispěvovatel
Příspěvky: 442
Registrován: 04 čer 2008, 19:53
Odpovědi: 0

Příspěvek od spacewerk »

Někteří lidé by místo airbagu měly mít pořádnou latexovou ruku která by dala nehoráznou facku při např 1500 ot na pětku do kopce a plnej kotel. Příště by to tomu chudákovi motoru nedělali.
1100ot na pětku do kopce s plným autem a ještě na tempomat? To už by nebyla facka a už by nesměl řídit ani výtah.

chudak motor (rofl) (rofl) (rofl) (rofl) :-D (noteeth) (noteeth)
misa.89
Aktivista
Příspěvky: 1821
Registrován: 17 srp 2008, 09:11
Odpovědi: 0

Příspěvek od misa.89 »

spacewerk píše:ty max točky získáš dobrou váhou já tam ted mám zkušebne 027 BOSCH a ta jde i skoro k 4900 /min co sem mel 056 ta šla max do 4100 /min
je to tak:-)
1. Octavia 19TDi GLX+(klima) AGR, 1998, trysky DSLA150P520, jednohmota ATD + organika, upgrade MAF,EGR+KAT off, 550000km; 5W40; puky Audi TT, + 3cm UP, 4x disk, VAG
2. Octavia 19TDi Elegance ASV 2002, ,Xenony, Webasto, Tripling, 99 kW, brzdy 288mm.
kenz007
Přispěvovatel
Příspěvky: 331
Registrován: 12 črc 2008, 23:28
Odpovědi: 0
Bydliště: SK ZA

Příspěvek od kenz007 »

Bugs.Bunny píše:
Bob1795 píše:
Marek77 píše:Pro optimální dlouhodobou jízdu (kdy motor jde nejlépe) je podle grafu točivého momentu asi od 1800 do 2500 otáček. Osobně motor pod 1800 otáček nepouštím (na čtyřku a pětku rozhodně ne). Motor by určitě neměl jít pod 1500 otáček, tam nepracuje turbo, motor se přetěžuje a navíc odchází dvouhmotový setrvačník.

Jinak řečeno - nezáleží na otáčkách, záleží na zatížení motoru (jak moc stojíš na plynu).

Tak to mam kamarada motor ASV + soft a ten jedzi na 5* na 1100 otacek a 4 lidi v aute, jinak pres obec 50 km/hod na 5* a to i hore mirneho kopce, sam jsem byl svedkem. Jizda docela plynula, hodne pouziva tempomat, na noze by to asi bez skubani udrzet neslo. Svete div se, ale zatim mu to jede, regulace OK, setrvak taky.... jo a je to v kombajnu

(LOL)

Ja mam AFN a pod 1800 nejdu ani za zlate prase. Me zene jsem to taky zakazal, ale ta jezdi jak zavodnik, spis bych ji mel zakazat max otacky (noteeth)
Někteří lidé by místo airbagu měly mít pořádnou latexovou ruku která by dala nehoráznou facku při např 1500 ot na pětku do kopce a plnej kotel. Příště by to tomu chudákovi motoru nedělali.
1100ot na pětku do kopce s plným autem a ještě na tempomat? To už by nebyla facka a už by nesměl řídit ani výtah.
tak to stebou suhlasim (LOL) (LOL) (LOL) (LOL)
VW PASSAT Variant TDI 81KW B5
Bob1795
Přispěvovatel
Příspěvky: 76
Registrován: 03 črc 2008, 19:47
Odpovědi: 0
Bydliště: Uherský Brod

Příspěvek od Bob1795 »

kenz007 píše:
Bugs.Bunny píše:
Bob1795 píše:
Tak to mam kamarada motor ASV + soft a ten jedzi na 5* na 1100 otacek a 4 lidi v aute, jinak pres obec 50 km/hod na 5* a to i hore mirneho kopce, sam jsem byl svedkem. Jizda docela plynula, hodne pouziva tempomat, na noze by to asi bez skubani udrzet neslo. Svete div se, ale zatim mu to jede, regulace OK, setrvak taky.... jo a je to v kombajnu

(LOL)

Ja mam AFN a pod 1800 nejdu ani za zlate prase. Me zene jsem to taky zakazal, ale ta jezdi jak zavodnik, spis bych ji mel zakazat max otacky (noteeth)
Někteří lidé by místo airbagu měly mít pořádnou latexovou ruku která by dala nehoráznou facku při např 1500 ot na pětku do kopce a plnej kotel. Příště by to tomu chudákovi motoru nedělali.
1100ot na pětku do kopce s plným autem a ještě na tempomat? To už by nebyla facka a už by nesměl řídit ani výtah.
tak to stebou suhlasim (LOL) (LOL) (LOL) (LOL)
taky me to rve srdce, kdyz v tom sedim ale neni to ma kara. On rika, ze ten motor jen "šepoce" nevim, ja ho slysim spis prosit a narikat. Neni to ze by nechal jen 5* klesnout na tyto otacky, kdyz jezdi po meste, tak vytoci kvalt (treba 4*) na 1400 - 1500 ot a radi dalsi. Akorat nadava, ze mu to nejak moc zere :) cim to tak asi bude :? :D
passat B4, AFN
Bob1795
Přispěvovatel
Příspěvky: 76
Registrován: 03 črc 2008, 19:47
Odpovědi: 0
Bydliště: Uherský Brod

Příspěvek od Bob1795 »

kenz007 píše:
Bugs.Bunny píše:
Bob1795 píše:
Tak to mam kamarada motor ASV + soft a ten jedzi na 5* na 1100 otacek a 4 lidi v aute, jinak pres obec 50 km/hod na 5* a to i hore mirneho kopce, sam jsem byl svedkem. Jizda docela plynula, hodne pouziva tempomat, na noze by to asi bez skubani udrzet neslo. Svete div se, ale zatim mu to jede, regulace OK, setrvak taky.... jo a je to v kombajnu

(LOL)

Ja mam AFN a pod 1800 nejdu ani za zlate prase. Me zene jsem to taky zakazal, ale ta jezdi jak zavodnik, spis bych ji mel zakazat max otacky (noteeth)
Někteří lidé by místo airbagu měly mít pořádnou latexovou ruku která by dala nehoráznou facku při např 1500 ot na pětku do kopce a plnej kotel. Příště by to tomu chudákovi motoru nedělali.
1100ot na pětku do kopce s plným autem a ještě na tempomat? To už by nebyla facka a už by nesměl řídit ani výtah.
tak to stebou suhlasim (LOL) (LOL) (LOL) (LOL)
taky me to rve srdce, kdyz v tom sedim ale neni to ma kara. On rika, ze ten motor jen "šepoce" nevim, ja ho slysim spis prosit a narikat (rekneme vec nazoru). Neni to ze by nechal jen 5* klesnout na tyto otacky, kdyz jezdi po meste, tak vytoci kvalt (treba 4*) na 1400 - 1500 ot a radi dalsi. Akorat nadava, ze mu to nejak moc zere :) cim to tak asi bude :? :D
passat B4, AFN
Uživatelský avatar
spacewerk
Přispěvovatel
Příspěvky: 442
Registrován: 04 čer 2008, 19:53
Odpovědi: 0

Příspěvek od spacewerk »

TAK ASI PRO SESUMIROVANI: :-D

ZÁKLADEM JE NETOČIT MOTOR KDYŽ JE STUDENEJ (MAX TAK DO 2200/min)
SAMOZŘEJMĚ CHLADIT MOTOR PO DLOUHODOBÝ JÍZDE NA KREV (to sem ale ted nepatri :-D to asi všichni vedi ale je lepčí to zmínit :-D)

TAKŽE POKUD CHCEŠ JEZDIT USPORNĚ TOČ TO TAK DO: 2500-3000/min.

POKUD CHCEŠ JEZDIT A VYUŽÍVAT MAX VÝKON MOTORU TOČ TO TAK DO 4000/min.

!!!!!!HLAVNE ALE NEPODTÁČEJ MOTOR!!!!!!! (STYLEM JIZDY PŘERADIT V 1600/min NAHORU) TO JE E NEJHORŠÍ CO MOTORU MUŽEŠ UDELAT

PAK UŽ JEN ZÁLEŽÍ JAK CHCEŠ JEZDIT JESTLI NA SPOTŘEBU NEBO PRO POCIT Z JIZDY :-D
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“