TDI - optimalne otacky jazdy

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Bob1795
Přispěvovatel
Příspěvky: 76
Registrován: 03 črc 2008, 19:47
Odpovědi: 0
Bydliště: Uherský Brod

Příspěvek od Bob1795 »

spacewerk píše:TAK ASI PRO SESUMIROVANI: :-D

ZÁKLADEM JE NETOČIT MOTOR KDYŽ JE STUDENEJ (MAX TAK DO 2200/min)
SAMOZŘEJMĚ CHLADIT MOTOR PO DLOUHODOBÝ JÍZDE NA KREV (to sem ale ted nepatri :-D)

TAKŽE POKUD CHCEŠ JEZDIT USPORNĚ TOČ TO TAK DO: 2500-3000/min.

POKUD CHCEŠ JEZDIT A VYUŽÍVAT MAX VÝKON MOTORU TOČ TO TAK DO 4000/min.

!!!!!!HLAVNE ALE NEPODTÁČEJ MOTOR!!!!!!! (STYLEM JIZDY PŘERADIT V 1600/min NAHORU) TO JE E NEJHORŠÍ CO MOTORU MUŽEŠ UDELAT

PAK UŽ JEN ZÁLEŽÍ JAK CHCEŠ JEZDIT JESTLI NA SPOTŘEBU NEBO PRO POCIT Z JIZDY :-D
plny souhlas!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
passat B4, AFN
Ashley
Přispěvovatel
Příspěvky: 161
Registrován: 19 zář 2008, 21:41
Odpovědi: 0
Bydliště: nr

Příspěvek od Ashley »

musim vyskusat kolko to mne toci na 6-tk pri 200 km/h. Doteraz mi to stale padlo pred 200 do nudzauku ale po precisteni turba je to OK.
Mam ale kratsiu prevodovku. Pri 100 km/h na 6-tke 2000 ot./min
P.e.p.i.n
Přispěvovatel
Příspěvky: 993
Registrován: 13 črc 2008, 09:42
Odpovědi: 0
Bydliště: Příbramsko

Příspěvek od P.e.p.i.n »

Bob1795 píše:
spacewerk píše:TAK ASI PRO SESUMIROVANI: :-D

ZÁKLADEM JE NETOČIT MOTOR KDYŽ JE STUDENEJ (MAX TAK DO 2200/min)
SAMOZŘEJMĚ CHLADIT MOTOR PO DLOUHODOBÝ JÍZDE NA KREV (to sem ale ted nepatri :-D)

TAKŽE POKUD CHCEŠ JEZDIT USPORNĚ TOČ TO TAK DO: 2500-3000/min.

POKUD CHCEŠ JEZDIT A VYUŽÍVAT MAX VÝKON MOTORU TOČ TO TAK DO 4000/min.

!!!!!!HLAVNE ALE NEPODTÁČEJ MOTOR!!!!!!! (STYLEM JIZDY PŘERADIT V 1600/min NAHORU) TO JE E NEJHORŠÍ CO MOTORU MUŽEŠ UDELAT

PAK UŽ JEN ZÁLEŽÍ JAK CHCEŠ JEZDIT JESTLI NA SPOTŘEBU NEBO PRO POCIT Z JIZDY :-D
plny souhlas!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Tak jako na spotřebu jestli mam jet za 5 listrů 80-100km/H a nebo za 7-7.5 takovýho předjezdce rally :D :D tak pojedu radši za 7 ale momentálné jezdim 6-6.5...takže tak nějak svižně...a s tim chlazenim je dobře že si to zmínil...už sem viděl pár chytráku co jí kalily po dálnici sjely k pumpě a hned chcíp... (wallbash) (wallbash)
Audi A4 Avant 2.5 TDI BDH quattro + soft M+H
O1 1.8 20v Turbo Rs
Vw Sharan 1.9 TDi 96kw- family car
Moriarti
Přispěvovatel
Příspěvky: 140
Registrován: 05 črc 2008, 22:25
Odpovědi: 0
Bydliště: Kladensko

Příspěvek od Moriarti »

Ashley píše:musim vyskusat kolko to mne toci na 6-tk pri 200 km/h. Doteraz mi to stale padlo pred 200 do nudzauku ale po precisteni turba je to OK.
Mam ale kratsiu prevodovku. Pri 100 km/h na 6-tke 2000 ot./min
Při 100km/h = 2000ot. tzn. při 200 km/h = 4000ot. ;)
T613 V8 > R5 1.4 > Š.Felicia MPi > Š.Octavia Combi ASV
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“