zase jedno ,,krásne" EGR

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Uživatelský avatar
Bugs.Bunny
Aktivista
Příspěvky: 5346
Registrován: 17 dub 2007, 21:50
Odpovědi: 0
Bydliště: Most

Příspěvek od Bugs.Bunny »

POkud motor bude extremě podtáčen, pujde do kytek nesrovnatelně rychleji než když se bude točit. Staré atm. diesely nemají s TDi téměř nic společného.
http://dieselpower.cz/forum/viewtopic.p ... light=bugs



----------------777 32 60 32----------------
Uživatelský avatar
spacewerk
Přispěvovatel
Příspěvky: 442
Registrován: 04 čer 2008, 19:53
Odpovědi: 0

Příspěvek od spacewerk »

No já mám nalítáno 340 000 najezdil jsem s nim už 200 000 a do 4000/min ho točim skoro porád (dálnice, mim mesto) když je teplej ovšem :-D jen ve meste točim tak do 2500- 3000/min :-D

A oleje to veme na 15000 km tak cca 0,5litru (moje rotačka 66kw) zatim nebylo niikdy potřeba olej behem 15000 km dolivat a to sem tam lil 5W40 ted leju poslednich 40000 10W40 :-D

co jsem slyšel tak jak psal kolga předenou mnohem horší je motor točit jen do 2000 ve svátek do 2500 to ho utaháš podle me mnohem snáž než když se provetrává ve 4000/min

a jak jsem psal od 3000 /min využíbáš plne tlak turba tak když tam to piditurbo(66kW) už je tak ho budu používat :-D
holy
Přispěvovatel
Příspěvky: 517
Registrován: 17 pro 2008, 21:29
Odpovědi: 0
Bydliště: karlovarsko
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od holy »

Možná budu vypadat jako úplnej tupec, ale kde najdu ono magické EGR na 2.0 TDI 103kW? Co jsem se koukal, typuju to na ten bazmek mezi váhou vzduchu a sacím potrubím, a zprava do toho vede stříbrná trubka, zleva hadička podtlaku....je to tak?
...ze všeho nejhorší jsou trpaslíci...
!ODCIZENA! VIN TMBGE61ZX62137699
Octavia II Combi 2.0 TDI Elegance-2005/MR2006, BKD chip 125kW, dovoz SRN-při 84.000 !ODCIZENA!
Felicia Combi 1.3 MPI, 2000, odkoupená služební-při 93.000
Walkeer
Nováček
Příspěvky: 11
Registrován: 20 lis 2008, 00:31
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha

Příspěvek od Walkeer »

Bugs.Bunny píše:POkud motor bude extremě podtáčen, pujde do kytek nesrovnatelně rychleji než když se bude točit. Staré atm. diesely nemají s TDi téměř nic společného.
to slysim poprve abych se priznal, napada te/vas nejaky duvod proc se motor vice opotrebovava pri nizke zatezi v nizkych otackach, nez kdyz se toci do 4tis? tou nizkou zatezi myslim ze plyn mam zmackut jen tak aby to jelo, nikdy ho nemackam az na podlahu, vetsinu doby odhadem max 1/3.
Uživatelský avatar
spacewerk
Přispěvovatel
Příspěvky: 442
Registrován: 04 čer 2008, 19:53
Odpovědi: 0

Příspěvek od spacewerk »

No mimimálne si neucpeš EGR sazema a nezasekne se regulace turba, což stylem jízdy s třetinovou záteží tj cca do 35 % tahu a točenim do 2500 brzo njrspíš nastane bohužel, ne že bych to nekou přál, to chran buh :-D

Regulace turba která nebude vubec pracovat ,když nebudeš využívat, nebo využívat jen částečne tlačení turba a celkove práce turbiny se muže zaseknout ( tyčka v regulační bance a nebo se ti mužoiu seknout časem lopatky v nejaké poloze, pokud máš VGT technologii.....

Myslím že občas protáhnout motor 100% tahem (sešlápnutím plynu na podlahu) a točením do 4000/min provedeš takovou malou udržbu výfukových svodu a no to navěsených podsystémů (turbo, EGR) :-D

je to ale muj nazor ten se muže kus od kusu strojvudce lišit :-D
misa.89
Aktivista
Příspěvky: 1821
Registrován: 17 srp 2008, 09:11
Odpovědi: 0

Příspěvek od misa.89 »

přesně tak, občas tomu naložit pořádně at vymeteš saze:-) a hlavně tyhle motory většinou ve spodu blbě mažou..
1. Octavia 19TDi GLX+(klima) AGR, 1998, trysky DSLA150P520, jednohmota ATD + organika, upgrade MAF,EGR+KAT off, 550000km; 5W40; puky Audi TT, + 3cm UP, 4x disk, VAG
2. Octavia 19TDi Elegance ASV 2002, ,Xenony, Webasto, Tripling, 99 kW, brzdy 288mm.
holy
Přispěvovatel
Příspěvky: 517
Registrován: 17 pro 2008, 21:29
Odpovědi: 0
Bydliště: karlovarsko
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od holy »

jj...na tom asi něco bude....měl jsem auto dotažený tejden ze SRN a potřeboval jsem to ve městě odpíchnout...a jak jsem ten motor ještě pořádně neznal, naložil jsem tam plnej kyblík....a to co se dělo za mnou...to vypadalo jak když nastartuješ studenej tank....lidi i auta zmizely v oblaku sazí, mám pocit že z vejfuku vylítaly všechny saze co tam byly...od tý doby to prakticky nezahulí...ani při rozjezdech ani když ho ženu do bečovskýho kopce stošedesátkou...takže sem tam pohonit...a bude dobře...ostatně to známe všichni pánové..ne? :D
...ze všeho nejhorší jsou trpaslíci...
!ODCIZENA! VIN TMBGE61ZX62137699
Octavia II Combi 2.0 TDI Elegance-2005/MR2006, BKD chip 125kW, dovoz SRN-při 84.000 !ODCIZENA!
Felicia Combi 1.3 MPI, 2000, odkoupená služební-při 93.000
Uživatelský avatar
spacewerk
Přispěvovatel
Příspěvky: 442
Registrován: 04 čer 2008, 19:53
Odpovědi: 0

Příspěvek od spacewerk »

no vidiš :-D já ho honim :-D do 4000 bežne občas jdeme na v honenou i do 4500 ač je to zbytečný .-D :-D a zatim jsem nikdy za sebou dým nevidel výfukově je to jak benzinák :-D nic :-D z mýho EGR se dá skoro jíst :-D jak je čistý :-D ale kyž se zaslepí je ješte čistčí :-D

A tak jak říkáš když dými nafták po naložení tak poznáš ty co ten motor pottáčej a vubec nehonej a následne maj sazí plnej vejfuk tu rbo egr :-D
Walkeer
Nováček
Příspěvky: 11
Registrován: 20 lis 2008, 00:31
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha

Příspěvek od Walkeer »

Takze pokud ho cas od casu protahnu po dalnici ve 4tis, abych vyhnal ven karbon a dalsi usady, mohlo by tedy platit, ze jizdou v nizkych otackach motor mene opotrebovavam a samozreme setrim palivo, je to tak?
O1 rv2000 AGR 66kW 193tkm
misa.89
Aktivista
Příspěvky: 1821
Registrován: 17 srp 2008, 09:11
Odpovědi: 0

Příspěvek od misa.89 »

spacewerk píše:no vidiš :-D já ho honim :-D do 4000 bežne občas jdeme na v honenou i do 4500 ač je to zbytečný .-D :-D a zatim jsem nikdy za sebou dým nevidel výfukově je to jak benzinák :-D nic :-D z mýho EGR se dá skoro jíst :-D jak je čistý :-D ale kyž se zaslepí je ješte čistčí :-D

A tak jak říkáš když dými nafták po naložení tak poznáš ty co ten motor pottáčej a vubec nehonej a následne maj sazí plnej vejfuk tu rbo egr :-D
já tomu nakládám furt a čoudí mi to stejně (LOL)
1. Octavia 19TDi GLX+(klima) AGR, 1998, trysky DSLA150P520, jednohmota ATD + organika, upgrade MAF,EGR+KAT off, 550000km; 5W40; puky Audi TT, + 3cm UP, 4x disk, VAG
2. Octavia 19TDi Elegance ASV 2002, ,Xenony, Webasto, Tripling, 99 kW, brzdy 288mm.
waNa
Přispěvovatel
Příspěvky: 186
Registrován: 06 úno 2008, 11:06
Odpovědi: 0
Bydliště: Bohumin

Příspěvek od waNa »

ja mam ibizu motor ahu nalitane250tkma taky tomu dawam pořadnou čočku nekdy ty pawučiny z vyfuku musí pryč ,jinač mam ted 3mesíce delnika golfa 1z a ten majtel předemnou to točil snad taky do 2500 a apak mi ho prodal že to nejede sundam saní a tam dirky tak sotva na maliček wyčistil jsem to tak snad kilo bordelu,a potom se kamoši nestačily divyt kolik tech sazí potom vyfuklo ven pří cca 4000tis/ot nikdo kolem mě nevidel,motor ma nalitano 400tisic
ibiza 19tdi 66kw bez dymu to nejde
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“