
problém s tempomatem Octavia 01
Moderátoři: šulda, Moderátoři
problém s tempomatem Octavia 01
Zdravím všechny,mam problém s tempomatem.normálně sem ho zapojil podle návodu,který sem tu našel a auto začalo blbnout,když nastartuju a chci se rozjet tak spadne výkon a pak se hned chytne a jede normálně.dělá to jenom při prvním rozjezdu po nastartování.tempomat sem aktivoval ve vagu ale vubec nejde.myslim si že ŘJ je nějak zblblá po připojení toho tempomatu. prosím poraďte 

Montáž tempomatu
Co to je: Tempomat udržuje v automobilu požadovanou (navolenou) rychlost a zvyšuje pohodlí při Vaší jízdě. Automaticky se vypíná při brždění, akceleraci nebo sešlápnutí spojkového pedálu.
Tempomat lze namotovat do všech Octavií vybavených vznětovým motorem a do benzinových pouze pokud mají systém EPC. Pak stačí vyměnit ovladač dálkových s potkavacích světel za ovladač který obsahuje tempomat.
Nejdříve Odpojíme autobaterii!!!
1) Pak musíme odmontovat airbag. Zezadu volantu jsou dva otvory tam strčíme ohlý plochý šroubovák a odjistíme zajištovací pružinu. A vyjmeme airbag.
2) Povolíme centrální šroub volantu a po odpojení konektoru ho vyndáme. Povolením 5ti šroubů pak demontujeme plastové krytky za volantem .
3) Po odjištěný západky demontujeme kruhový spínač airbagu
4) Povolíme objímku a po uvolnění konektorů vyndáme ovladače
5) Odstraníme boční plast z přístrojové desky (kryt pojistek)
6) Vyšroubujeme 6 šroubů 3na boku a 3 ve spodu
7) Dlouhým plochým šroubovákem odjistíme vypínač světel a povolíme poslední šroub, který je po dní.Potom vyvěsíme celý plastový díl dolu.
Povolíme 2 matice M6 a vysuneme držák relátek dopředu.
9) Odstraníme plastové zádky a povolíme matice M5. Pak vytáhneme raménko stěrače směrem nahoru.
10) Demontujeme 7 plastových zádek kombinací vytlačením a lehkého přizvedávání.
11) Odsraníme těsnící gumu a vyndáme plastovou mřížku.
12) Povolíme tři šrouby M6, které drží mechanizmus stěračů a odsuneme stranou
13) Odšroubujeme 2 matice M6 a odsraníme kryt svorkovnice skříně
14) Vyjmeme z držáku černou svorkovnici.
15) Odjištíme a vysuneme západku a instalujeme do svorkovnice kabeli ovládání tempomatu.PIN1 - modrý, PIN2 červenožlutý, PIN3 černožlutý, PIN9 bílí.
16) Svorkovnici opět zajistíme a vrátíme zpět a kabel protáhneme otvorem do interiéru a připevníme modročerný kabel pod matici X75.
17) Nainstalujeme tempomat místo původního ovladače blikačů a spolu s ovladačem stěračů připevníme zpět. Zapojíme konektror a všechno smontujeme zpět
Co to je: Tempomat udržuje v automobilu požadovanou (navolenou) rychlost a zvyšuje pohodlí při Vaší jízdě. Automaticky se vypíná při brždění, akceleraci nebo sešlápnutí spojkového pedálu.
Tempomat lze namotovat do všech Octavií vybavených vznětovým motorem a do benzinových pouze pokud mají systém EPC. Pak stačí vyměnit ovladač dálkových s potkavacích světel za ovladač který obsahuje tempomat.
Nejdříve Odpojíme autobaterii!!!
1) Pak musíme odmontovat airbag. Zezadu volantu jsou dva otvory tam strčíme ohlý plochý šroubovák a odjistíme zajištovací pružinu. A vyjmeme airbag.
2) Povolíme centrální šroub volantu a po odpojení konektoru ho vyndáme. Povolením 5ti šroubů pak demontujeme plastové krytky za volantem .
3) Po odjištěný západky demontujeme kruhový spínač airbagu
4) Povolíme objímku a po uvolnění konektorů vyndáme ovladače
5) Odstraníme boční plast z přístrojové desky (kryt pojistek)
6) Vyšroubujeme 6 šroubů 3na boku a 3 ve spodu
7) Dlouhým plochým šroubovákem odjistíme vypínač světel a povolíme poslední šroub, který je po dní.Potom vyvěsíme celý plastový díl dolu.

9) Odstraníme plastové zádky a povolíme matice M5. Pak vytáhneme raménko stěrače směrem nahoru.
10) Demontujeme 7 plastových zádek kombinací vytlačením a lehkého přizvedávání.
11) Odsraníme těsnící gumu a vyndáme plastovou mřížku.
12) Povolíme tři šrouby M6, které drží mechanizmus stěračů a odsuneme stranou
13) Odšroubujeme 2 matice M6 a odsraníme kryt svorkovnice skříně
14) Vyjmeme z držáku černou svorkovnici.
15) Odjištíme a vysuneme západku a instalujeme do svorkovnice kabeli ovládání tempomatu.PIN1 - modrý, PIN2 červenožlutý, PIN3 černožlutý, PIN9 bílí.
16) Svorkovnici opět zajistíme a vrátíme zpět a kabel protáhneme otvorem do interiéru a připevníme modročerný kabel pod matici X75.
17) Nainstalujeme tempomat místo původního ovladače blikačů a spolu s ovladačem stěračů připevníme zpět. Zapojíme konektror a všechno smontujeme zpět
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 928
- Registrován: 14 úno 2006, 21:01
- Bydliště: Jičín CITY
Re: problém s tempomatem Octavia 01
A aky je v nej motor??? Ak je to zazihovy (benzinovy) a nema EPC tak samozrejme ze to nebude fungovat.Lvasik píše:Zdravím všechny,mam problém s tempomatem.normálně sem ho zapojil podle návodu,který sem tu našel a auto začalo blbnout,když nastartuju a chci se rozjet tak spadne výkon a pak se hned chytne a jede normálně.dělá to jenom při prvním rozjezdu po nastartování.tempomat sem aktivoval ve vagu ale vubec nejde.myslim si že ŘJ je nějak zblblá po připojení toho tempomatu. prosím poraďte
Re: problém s tempomatem Octavia 01
1.9 TDijojo píše:A aky je v nej motor??? Ak je to zazihovy (benzinovy) a nema EPC tak samozrejme ze to nebude fungovat.Lvasik píše:Zdravím všechny,mam problém s tempomatem.normálně sem ho zapojil podle návodu,který sem tu našel a auto začalo blbnout,když nastartuju a chci se rozjet tak spadne výkon a pak se hned chytne a jede normálně.dělá to jenom při prvním rozjezdu po nastartování.tempomat sem aktivoval ve vagu ale vubec nejde.myslim si že ŘJ je nějak zblblá po připojení toho tempomatu. prosím poraďte
Mám Golf mk5 1.6 75kW benzin, motor BGU.
Byl jsem na montazi tempomatu, cestou domu vse ok.
Co nyni registruju, pri rozjezdu na 1.rychl. stupen auto jakoby ztrati vykon a zacne s sebou silene skubat. Je mozne ze neco "monter" spatne namontoval....kdyz jezdim s vypnutym tempomatem tak jsem skubani nezaznamenal.
Pokud ho zapnu tak jakoby se ŘJ/klapka popletla a pri nekterem z dalsich rozjezdu auto trha....
Díky
Byl jsem na montazi tempomatu, cestou domu vse ok.
Co nyni registruju, pri rozjezdu na 1.rychl. stupen auto jakoby ztrati vykon a zacne s sebou silene skubat. Je mozne ze neco "monter" spatne namontoval....kdyz jezdim s vypnutym tempomatem tak jsem skubani nezaznamenal.
Pokud ho zapnu tak jakoby se ŘJ/klapka popletla a pri nekterem z dalsich rozjezdu auto trha....
Díky