tenhle mi příde kvalitou lepší šel bych asi do toho, ale dej vědet jak se ti bude jevit ten unimaxTom.s píše:koukni sem
http://www.anglia-trading.cz/klic-aret- ... per-p-4526
spotřeba na volnoběh 1,11 l
Moderátoři: šulda, Moderátoři
OI TDI PD 4x4 COMBI, 312/260, TT, VB,PP 1043,FMIC,HDS,FMH ,HP-sporting,17 SPIDER,D5WSC-TP5, 193/421 PRODÁNO 
T5 TRANSPORTER 1,9PD,
CBR 1000RR
ZAJÍMÁM SE O BUDOUCNOST, PROTOŽE V NÍ HODLÁM STRÁVIT ZBYTEK ŽIVOTA.

T5 TRANSPORTER 1,9PD,
CBR 1000RR
ZAJÍMÁM SE O BUDOUCNOST, PROTOŽE V NÍ HODLÁM STRÁVIT ZBYTEK ŽIVOTA.
-
- Aktivista
- Příspěvky: 8061
- Registrován: 24 říj 2007, 08:51
- Bydliště: Západné Slovensko, blízko PN
Da sa to aj bez pripravku, treba najst rysku na zotrvaku a je to ako z pripravkomRybízek píše:znám lidi co dělaj rozvody na PD bez přípravku. odhadem v tomto roce jich udělal cca 35 krát. Všech 35 aut bezproblému jezdí a ač je to divný stačí mu pouze zlatej fix

Tiguan CBAB
Polaris 455 diesel 4x4
Harley Davidson V-rod
BMW R1200R
Polaris 455 diesel 4x4
Harley Davidson V-rod
BMW R1200R
tak to hodně štěstí! to já mám na volnoběh 0,7 ale za jízdy po měste co sem ted jezdil po nákupech se zenskou (takže žádný lety) tak 10,5dury2 píše:Děkuji za radu,hned jak to půjde tak se do toho pustím. Děkuji, už se těším na 4,5. Díkes

OI TDI PD 4x4 COMBI, 312/260, TT, VB,PP 1043,FMIC,HDS,FMH ,HP-sporting,17 SPIDER,D5WSC-TP5, 193/421 PRODÁNO 
T5 TRANSPORTER 1,9PD,
CBR 1000RR
ZAJÍMÁM SE O BUDOUCNOST, PROTOŽE V NÍ HODLÁM STRÁVIT ZBYTEK ŽIVOTA.

T5 TRANSPORTER 1,9PD,
CBR 1000RR
ZAJÍMÁM SE O BUDOUCNOST, PROTOŽE V NÍ HODLÁM STRÁVIT ZBYTEK ŽIVOTA.
Přesně taky je dělám bez přípravku a ůplně v poho. Musíš přesně najít HÚ 1.válce a zaaretovat vačku, povolit 3xM8 a šponovat řemen. Při tom šponování se ti ovšem nesmí hnout klika,ale kolo na vačce. Bohužel klika k tomu má větší sklony.misoVW píše:Da sa to aj bez pripravku, treba najst rysku na zotrvaku a je to ako z pripravkomRybízek píše:znám lidi co dělaj rozvody na PD bez přípravku. odhadem v tomto roce jich udělal cca 35 krát. Všech 35 aut bezproblému jezdí a ač je to divný stačí mu pouze zlatej fix
...pak se s tim jeste jednou otoci, zkontroluje se napnuti remene, nasadi se pripravky rpo kontrolu presnyho nastaveni a popr. se to doladi, pak je nastaveni rozvodu hotove...Hanzek1 píše:Zdravím
na ty rozvody u PD motorů bacha, přípravek na kliku tam musí být na 100% , a nahoře ty šroubky na vačce jsou k tomu aby když se šponuje řemen, tak dole je přípravek, nahoře se dá aretační kolík, který se důkladně zasune a potom se povolí ty šroubky na vačce došponuje se řemen, tím dojde k malému protočení kola na vačce, proto tam jsou ty tři šroubky a utahnou se.
Sundaj se přípravky a rozvod je hotov.
Nissan Primera SW 1,9 DCi
tak jsem to dnes nastavil na 3,2mg/str hned spadla spotřeba podle VAGu na 0,37l. To už vypadá lépe
Teď doufámže to sníží spotřebu. Děkuji všem, ale hlavně misoVW. Díkes

Teď doufámže to sníží spotřebu. Děkuji všem, ale hlavně misoVW. Díkes
Kdo říkal, že diesel patří jenom do traktora, tak určitě nikdy nejel v TDi.
VW Passat 96kW Highline, soft od RudisTDic,
Golf I Cabrio r.v. 1982 motor 1,6 GTi s dabl karbec
VW Passat 96kW Highline, soft od RudisTDic,
Golf I Cabrio r.v. 1982 motor 1,6 GTi s dabl karbec
jjjjj napiš to, já na to ještě ted vlítnu, mám stejnej problem
1. Octavia 19TDi GLX+(klima) AGR, 1998, trysky DSLA150P520, jednohmota ATD + organika, upgrade MAF,EGR+KAT off, 550000km; 5W40; puky Audi TT, + 3cm UP, 4x disk, VAG
2. Octavia 19TDi Elegance ASV 2002, ,Xenony, Webasto, Tripling, 99 kW, brzdy 288mm.
2. Octavia 19TDi Elegance ASV 2002, ,Xenony, Webasto, Tripling, 99 kW, brzdy 288mm.
posunul hlavu čerpadla podle návodu. Stačí to povolit opravdu jenom trochu, protože jinak z toho za běhu chčije nafta. Potom to trošku opatrně poťukat a současně koukat na VAG jak klesají hodnoty. Je to celkem citlivé, mě stačilo tak o 0,5mm. Je třeba dát pozor, je tam jeden šroubek co má atipickou halu, místo šesti hranného klíče ja tam tříhranný. Neměl jsem ho čím povolit,tak jsem do něj flexou udělal žlábeka pak povolil plochým šroubovákem.
Kdo říkal, že diesel patří jenom do traktora, tak určitě nikdy nejel v TDi.
VW Passat 96kW Highline, soft od RudisTDic,
Golf I Cabrio r.v. 1982 motor 1,6 GTi s dabl karbec
VW Passat 96kW Highline, soft od RudisTDic,
Golf I Cabrio r.v. 1982 motor 1,6 GTi s dabl karbec
jak důmyslnédury2 píše: Je třeba dát pozor, je tam jeden šroubek co má atipickou halu, místo šesti hranného klíče ja tam tříhranný. Neměl jsem ho čím povolit,tak jsem do něj flexou udělal žlábeka pak povolil plochým šroubovákem.

díky

1. Octavia 19TDi GLX+(klima) AGR, 1998, trysky DSLA150P520, jednohmota ATD + organika, upgrade MAF,EGR+KAT off, 550000km; 5W40; puky Audi TT, + 3cm UP, 4x disk, VAG
2. Octavia 19TDi Elegance ASV 2002, ,Xenony, Webasto, Tripling, 99 kW, brzdy 288mm.
2. Octavia 19TDi Elegance ASV 2002, ,Xenony, Webasto, Tripling, 99 kW, brzdy 288mm.
a na kterou stranu jsi to posouval k rozvodum nebo do nich?? Jinak diky za popisdury2 píše:posunul hlavu čerpadla podle návodu. Stačí to povolit opravdu jenom trochu, protože jinak z toho za běhu chčije nafta. Potom to trošku opatrně poťukat a současně koukat na VAG jak klesají hodnoty. Je to celkem citlivé, mě stačilo tak o 0,5mm. Je třeba dát pozor, je tam jeden šroubek co má atipickou halu, místo šesti hranného klíče ja tam tříhranný. Neměl jsem ho čím povolit,tak jsem do něj flexou udělal žlábeka pak povolil plochým šroubovákem.
už sis vzpoměl?misoVW píše:k rozvodom sa davka zvysuje.

1. Octavia 19TDi GLX+(klima) AGR, 1998, trysky DSLA150P520, jednohmota ATD + organika, upgrade MAF,EGR+KAT off, 550000km; 5W40; puky Audi TT, + 3cm UP, 4x disk, VAG
2. Octavia 19TDi Elegance ASV 2002, ,Xenony, Webasto, Tripling, 99 kW, brzdy 288mm.
2. Octavia 19TDi Elegance ASV 2002, ,Xenony, Webasto, Tripling, 99 kW, brzdy 288mm.