spotřeba na volnoběh 1,11 l

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
Uživatelský avatar
live69
Aktivista
Příspěvky: 2437
Registrován: 11 říj 2008, 11:01
Odpovědi: 0
Bydliště: Tábor

Příspěvek od live69 »

tenhle mi příde kvalitou lepší šel bych asi do toho, ale dej vědet jak se ti bude jevit ten unimax
OI TDI PD 4x4 COMBI, 312/260, TT, VB,PP 1043,FMIC,HDS,FMH ,HP-sporting,17 SPIDER,D5WSC-TP5, 193/421 PRODÁNO :-)
T5 TRANSPORTER 1,9PD,
CBR 1000RR
ZAJÍMÁM SE O BUDOUCNOST, PROTOŽE V NÍ HODLÁM STRÁVIT ZBYTEK ŽIVOTA.
dury2
Aktivista
Příspěvky: 1708
Registrován: 03 črc 2006, 17:22
Odpovědi: 0
Bydliště: Ústí nad Labem

Příspěvek od dury2 »

Děkuji za radu,hned jak to půjde tak se do toho pustím. Děkuji, už se těším na 4,5. Díkes
Kdo říkal, že diesel patří jenom do traktora, tak určitě nikdy nejel v TDi.
VW Passat 96kW Highline, soft od RudisTDic,
Golf I Cabrio r.v. 1982 motor 1,6 GTi s dabl karbec
misoVW
Aktivista
Příspěvky: 8061
Registrován: 24 říj 2007, 08:51
Odpovědi: 0
Bydliště: Západné Slovensko, blízko PN

Příspěvek od misoVW »

Rybízek píše:znám lidi co dělaj rozvody na PD bez přípravku. odhadem v tomto roce jich udělal cca 35 krát. Všech 35 aut bezproblému jezdí a ač je to divný stačí mu pouze zlatej fix
Da sa to aj bez pripravku, treba najst rysku na zotrvaku a je to ako z pripravkom ;)
Tiguan CBAB
Polaris 455 diesel 4x4
Harley Davidson V-rod
BMW R1200R
Uživatelský avatar
live69
Aktivista
Příspěvky: 2437
Registrován: 11 říj 2008, 11:01
Odpovědi: 0
Bydliště: Tábor

Příspěvek od live69 »

dury2 píše:Děkuji za radu,hned jak to půjde tak se do toho pustím. Děkuji, už se těším na 4,5. Díkes
tak to hodně štěstí! to já mám na volnoběh 0,7 ale za jízdy po měste co sem ted jezdil po nákupech se zenskou (takže žádný lety) tak 10,5 :-D
OI TDI PD 4x4 COMBI, 312/260, TT, VB,PP 1043,FMIC,HDS,FMH ,HP-sporting,17 SPIDER,D5WSC-TP5, 193/421 PRODÁNO :-)
T5 TRANSPORTER 1,9PD,
CBR 1000RR
ZAJÍMÁM SE O BUDOUCNOST, PROTOŽE V NÍ HODLÁM STRÁVIT ZBYTEK ŽIVOTA.
Martin.R
Aktivista
Příspěvky: 2228
Registrován: 22 srp 2007, 11:07
Odpovědi: 1
Bydliště: Kousek od Vlašimi

Příspěvek od Martin.R »

misoVW píše:
Rybízek píše:znám lidi co dělaj rozvody na PD bez přípravku. odhadem v tomto roce jich udělal cca 35 krát. Všech 35 aut bezproblému jezdí a ač je to divný stačí mu pouze zlatej fix
Da sa to aj bez pripravku, treba najst rysku na zotrvaku a je to ako z pripravkom ;)
Přesně taky je dělám bez přípravku a ůplně v poho. Musíš přesně najít HÚ 1.válce a zaaretovat vačku, povolit 3xM8 a šponovat řemen. Při tom šponování se ti ovšem nesmí hnout klika,ale kolo na vačce. Bohužel klika k tomu má větší sklony.
Uživatelský avatar
Peete
Aktivista
Příspěvky: 4421
Registrován: 21 led 2007, 14:33
Odpovědi: 1
Bydliště: Brno

Příspěvek od Peete »

Hanzek1 píše:Zdravím

na ty rozvody u PD motorů bacha, přípravek na kliku tam musí být na 100% , a nahoře ty šroubky na vačce jsou k tomu aby když se šponuje řemen, tak dole je přípravek, nahoře se dá aretační kolík, který se důkladně zasune a potom se povolí ty šroubky na vačce došponuje se řemen, tím dojde k malému protočení kola na vačce, proto tam jsou ty tři šroubky a utahnou se.

Sundaj se přípravky a rozvod je hotov.
...pak se s tim jeste jednou otoci, zkontroluje se napnuti remene, nasadi se pripravky rpo kontrolu presnyho nastaveni a popr. se to doladi, pak je nastaveni rozvodu hotove...
Nissan Primera SW 1,9 DCi
dury2
Aktivista
Příspěvky: 1708
Registrován: 03 črc 2006, 17:22
Odpovědi: 0
Bydliště: Ústí nad Labem

Příspěvek od dury2 »

tak jsem to dnes nastavil na 3,2mg/str hned spadla spotřeba podle VAGu na 0,37l. To už vypadá lépe :)
Teď doufámže to sníží spotřebu. Děkuji všem, ale hlavně misoVW. Díkes
Kdo říkal, že diesel patří jenom do traktora, tak určitě nikdy nejel v TDi.
VW Passat 96kW Highline, soft od RudisTDic,
Golf I Cabrio r.v. 1982 motor 1,6 GTi s dabl karbec
embrojo
Přispěvovatel
Příspěvky: 330
Registrován: 23 zář 2008, 20:46
Odpovědi: 0
Bydliště: Olomoucko

Příspěvek od embrojo »

dury2 píše:tak jsem to dnes nastavil na 3,2mg/str hned spadla spotřeba podle VAGu na 0,37l. To už vypadá lépe :)
Teď doufámže to sníží spotřebu. Děkuji všem, ale hlavně misoVW. Díkes
Jeste bys mohl lepe popsat pro ostatni jak jsi to udelal jestli vagem nebo jak to doporucovali posunout hlavu cerpadla :?
misa.89
Aktivista
Příspěvky: 1821
Registrován: 17 srp 2008, 09:11
Odpovědi: 0

Příspěvek od misa.89 »

jjjjj napiš to, já na to ještě ted vlítnu, mám stejnej problem
1. Octavia 19TDi GLX+(klima) AGR, 1998, trysky DSLA150P520, jednohmota ATD + organika, upgrade MAF,EGR+KAT off, 550000km; 5W40; puky Audi TT, + 3cm UP, 4x disk, VAG
2. Octavia 19TDi Elegance ASV 2002, ,Xenony, Webasto, Tripling, 99 kW, brzdy 288mm.
dury2
Aktivista
Příspěvky: 1708
Registrován: 03 črc 2006, 17:22
Odpovědi: 0
Bydliště: Ústí nad Labem

Příspěvek od dury2 »

posunul hlavu čerpadla podle návodu. Stačí to povolit opravdu jenom trochu, protože jinak z toho za běhu chčije nafta. Potom to trošku opatrně poťukat a současně koukat na VAG jak klesají hodnoty. Je to celkem citlivé, mě stačilo tak o 0,5mm. Je třeba dát pozor, je tam jeden šroubek co má atipickou halu, místo šesti hranného klíče ja tam tříhranný. Neměl jsem ho čím povolit,tak jsem do něj flexou udělal žlábeka pak povolil plochým šroubovákem.
Kdo říkal, že diesel patří jenom do traktora, tak určitě nikdy nejel v TDi.
VW Passat 96kW Highline, soft od RudisTDic,
Golf I Cabrio r.v. 1982 motor 1,6 GTi s dabl karbec
misa.89
Aktivista
Příspěvky: 1821
Registrován: 17 srp 2008, 09:11
Odpovědi: 0

Příspěvek od misa.89 »

dury2 píše: Je třeba dát pozor, je tam jeden šroubek co má atipickou halu, místo šesti hranného klíče ja tam tříhranný. Neměl jsem ho čím povolit,tak jsem do něj flexou udělal žlábeka pak povolil plochým šroubovákem.
jak důmyslné (LOL)

díky ;)
1. Octavia 19TDi GLX+(klima) AGR, 1998, trysky DSLA150P520, jednohmota ATD + organika, upgrade MAF,EGR+KAT off, 550000km; 5W40; puky Audi TT, + 3cm UP, 4x disk, VAG
2. Octavia 19TDi Elegance ASV 2002, ,Xenony, Webasto, Tripling, 99 kW, brzdy 288mm.
embrojo
Přispěvovatel
Příspěvky: 330
Registrován: 23 zář 2008, 20:46
Odpovědi: 0
Bydliště: Olomoucko

Příspěvek od embrojo »

dury2 píše:posunul hlavu čerpadla podle návodu. Stačí to povolit opravdu jenom trochu, protože jinak z toho za běhu chčije nafta. Potom to trošku opatrně poťukat a současně koukat na VAG jak klesají hodnoty. Je to celkem citlivé, mě stačilo tak o 0,5mm. Je třeba dát pozor, je tam jeden šroubek co má atipickou halu, místo šesti hranného klíče ja tam tříhranný. Neměl jsem ho čím povolit,tak jsem do něj flexou udělal žlábeka pak povolil plochým šroubovákem.
a na kterou stranu jsi to posouval k rozvodum nebo do nich?? Jinak diky za popis
misoVW
Aktivista
Příspěvky: 8061
Registrován: 24 říj 2007, 08:51
Odpovědi: 0
Bydliště: Západné Slovensko, blízko PN

Příspěvek od misoVW »

k rozvodom sa davka zvysuje.
Tiguan CBAB
Polaris 455 diesel 4x4
Harley Davidson V-rod
BMW R1200R
misa.89
Aktivista
Příspěvky: 1821
Registrován: 17 srp 2008, 09:11
Odpovědi: 0

Příspěvek od misa.89 »

misoVW píše:k rozvodom sa davka zvysuje.
už sis vzpoměl? (noteeth)
1. Octavia 19TDi GLX+(klima) AGR, 1998, trysky DSLA150P520, jednohmota ATD + organika, upgrade MAF,EGR+KAT off, 550000km; 5W40; puky Audi TT, + 3cm UP, 4x disk, VAG
2. Octavia 19TDi Elegance ASV 2002, ,Xenony, Webasto, Tripling, 99 kW, brzdy 288mm.
misoVW
Aktivista
Příspěvky: 8061
Registrován: 24 říj 2007, 08:51
Odpovědi: 0
Bydliště: Západné Slovensko, blízko PN

Příspěvek od misoVW »

misa.89 píše:
misoVW píše:k rozvodom sa davka zvysuje.
už sis vzpoměl? (noteeth)
:) jj dnes som to riesil dokonca 2x, tak viem.
Tiguan CBAB
Polaris 455 diesel 4x4
Harley Davidson V-rod
BMW R1200R
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“