Citroen, Peugeot, Renault..
Moderátoři: šulda , Moderátoři
Adiss
Přispěvovatel
Příspěvky: 66 Registrován: 16 led 2008, 23:46
Příspěvek
od Adiss » 02 led 2009, 22:50
Zdravím všechny.Mám takovýto problém s Peugeotem 406 2.0 HDi 80 Kw.Hodně dlouho startuje,cca tak 5-10s.Pak naskočí jede normálně ale pravidelně,když se zahřeje tak se motor zastaví pak zase dlouhý start a za chvilku stojí.Diagnoza psala snímač tlaku paliva,Ten byl vyzkoušen nový ale pořád žádná změna.Muže být na vině regulátor tlaku paliva?Jinak vstřiky pouští do přepadu všechny stejně.Díky za odpovědi
Peete
Aktivista
Příspěvky: 4421 Registrován: 21 led 2007, 14:33
Odpovědi: 1
Bydliště: Brno
Příspěvek
od Peete » 02 led 2009, 23:05
muze
Nissan Primera SW 1,9 DCi
vencavw
Přispěvovatel
Příspěvky: 351 Registrován: 15 srp 2008, 15:08
Příspěvek
od vencavw » 03 led 2009, 13:09
Koukni se jestli je v pořádku ta gumička pod regulátorem.
Peete
Aktivista
Příspěvky: 4421 Registrován: 21 led 2007, 14:33
Odpovědi: 1
Bydliště: Brno
Příspěvek
od Peete » 03 led 2009, 16:33
regulatory na HDi odchazeji asi jako vahy na VW
Nissan Primera SW 1,9 DCi
Dayco
Přispěvovatel
Příspěvky: 378 Registrován: 24 bře 2006, 17:10
Bydliště: Slovensko
Příspěvek
od Dayco » 03 led 2009, 16:58
mal som ten pripad. a pomohla iba vymena vysokotlak.čerpadla,
diagnostika ti piše že neni tlak v lište
Dayco
Přispěvovatel
Příspěvky: 378 Registrován: 24 bře 2006, 17:10
Bydliště: Slovensko
Příspěvek
od Dayco » 03 led 2009, 17:00
pri štarte si pozri ako sa dviha tlak v lište, aký je požadovany aky je zameraný :)v parametroch
wojto33
Přispěvovatel
Příspěvky: 661 Registrován: 13 kvě 2007, 21:55
Příspěvek
od wojto33 » 04 led 2009, 10:18
jebu sa tie regulatory len taky rachot
Peete
Aktivista
Příspěvky: 4421 Registrován: 21 led 2007, 14:33
Odpovědi: 1
Bydliště: Brno
Příspěvek
od Peete » 04 led 2009, 10:20
Nissan Primera SW 1,9 DCi
wojto33
Přispěvovatel
Příspěvky: 661 Registrován: 13 kvě 2007, 21:55
Příspěvek
od wojto33 » 04 led 2009, 10:27
sory ..obcas nadavam
Fody
Sběrač informací
Příspěvky: 39 Registrován: 15 lis 2007, 23:05
Příspěvek
od Fody » 05 led 2009, 19:33
mel jsem stejny problem na 206 2.0HDI bylo to Vysokotlake čerpadlo hlavne to zlobi¨lo kdyz se dal plny plyn diagnostika nic nepsala
zdenco
Sběrač informací
Příspěvky: 48 Registrován: 22 zář 2007, 09:15
Příspěvek
od zdenco » 12 led 2009, 18:39
Mali ste niekto taky problem ,pri ranom prvom starte strasne dlho toci,kym nastartuje..
bombastiq
Aktivista
Příspěvky: 3643 Registrován: 07 kvě 2008, 21:30
Bydliště: Šumperk
Příspěvek
od bombastiq » 12 led 2009, 19:13
zeby se začal dávat předřadnej odpor i do HDI
???????
--775914666--stačí zavolat , Berlingo 1.9D Prasečák + MB-OM604 SUPERTURBODIESEL
stefi
Přispěvovatel
Příspěvky: 802 Registrován: 14 pro 2008, 16:23
Příspěvek
od stefi » 12 led 2009, 20:48
ono zima skutocne otestuje každý motor alebo pojde alebo nestartuje
Adiss
Přispěvovatel
Příspěvky: 66 Registrován: 16 led 2008, 23:46
Příspěvek
od Adiss » 21 led 2009, 22:11
Zdravim.No dlouho sem tu nebyl.Tak problém byl opravdu v tom regulačním ventilu.Už to zase šlape