závada 6 : Olej ve Vodě ZNOVU !!! :-(

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
Uživatelský avatar
moose
Přispěvovatel
Příspěvky: 159
Registrován: 23 led 2006, 18:37
Odpovědi: 0

závada 6 : Olej ve Vodě ZNOVU !!! :-(

Příspěvek od moose »

Audi A4 1,9TDI PD 85kw r2001

Ahojte, tak nastíním můj problém...

utíká mi voda přes víčko vyrovnávací nádržky - nádržka i s víčkem již vyměněna. a robí to stále.
teplota motoru mi málokdy vyleze na 90st, většinou je na 70-80 ( a to i při rychlé jízdě )
již po nastartování se točí ventilátor na straně řidiče.
po zahřátí motoru to vypadá že všechny hadice jsou teplé.

v hlavě se mi honí, proč se to tlakuje přes 1,5baru (to je prý hodnota přetlakového ventilu - víčko)

vodu dolévám dost často, někdy i 2 litry na 200km

prosím o radu co zkontrolovat než to půjde do servisu, aby tam ze mě nedělali trubce :)

tipuju že mne čeká výměna termostatu, teplotních čidel a pak asi těsnění nebo hlava... co myslíte ? v čem to vězí ?
Naposledy upravil(a) moose dne 10 bře 2009, 16:54, celkem upraveno 6 x.
OOOO A4 avant 2,0 TDI BLB-oun motor
misoVW
Aktivista
Příspěvky: 8061
Registrován: 24 říj 2007, 08:51
Odpovědi: 0
Bydliště: Západné Slovensko, blízko PN

Příspěvek od misoVW »

Tiguan CBAB
Polaris 455 diesel 4x4
Harley Davidson V-rod
BMW R1200R
Uživatelský avatar
1pavel
Aktivista
Příspěvky: 2166
Registrován: 01 pro 2007, 15:07
Odpovědi: 0
Bydliště: Pardubice

Příspěvek od 1pavel »

jestli to topí ( do kabiny ) tak je to nejpíš těsnění pod hlavu , jestli netopí tak spíš vodní čerpadlo
G4 ARL chip Reesha , turbo - Oleg turbopower (2,... bar )
140 KW 435 nm ( na ježdění do práce ideál )( bude na prodej )
A5 3.0 TDI 210 KW pracovní
škoda 120 L zábava
G7 GTD náhrada za G4
sharik4x4
Aktivista
Příspěvky: 1566
Registrován: 06 srp 2006, 17:48
Odpovědi: 0
Bydliště: Litoměřice
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od sharik4x4 »

Neřeš,nepátrej-těsnění pod hlavou ko.
Oprava vyvažovacích hřídelí na 2,0TDI a jiné pomsty od VW Group,www.vyvazovaky.cz
misoVW
Aktivista
Příspěvky: 8061
Registrován: 24 říj 2007, 08:51
Odpovědi: 0
Bydliště: Západné Slovensko, blízko PN

Příspěvek od misoVW »

ozaj casty jav na 85kW motoroch (LOL) Riesi sa to tu skoro kazdy den. Tusim to treba dat do FAQ.
Tiguan CBAB
Polaris 455 diesel 4x4
Harley Davidson V-rod
BMW R1200R
Uživatelský avatar
moose
Přispěvovatel
Příspěvky: 159
Registrován: 23 led 2006, 18:37
Odpovědi: 0

Příspěvek od moose »

jj ten topic už čtu... a omlouvám se, ten topic je pojmenován jen podle auta a motoru, nikoli podle závady, proto jsem ho přehlédl....

těsnění, to bych celkem čekal, proč by se to taky jinak tolik tlakovalo, ale proč mi pořád jede ten ventilátor ??? a co nízká teplota ? (přehřát to se mi ještě nepovedlo...) je fakt že jakoby kručení v břiše topení slyšitelné je... jinak kdyby byla vadná viskospojka na ventilátoru tak by se vůbec netočil že ?

pavel : když nastavim topení na manual - max, tak to topí celkem brzo....
OOOO A4 avant 2,0 TDI BLB-oun motor
Uživatelský avatar
tomiisp
Aktivista
Příspěvky: 1578
Registrován: 11 črc 2008, 13:42
Odpovědi: 0
Bydliště: velmi blizko CZ :)

Příspěvek od tomiisp »

viskospojku neries, ta moze byt pokazena iba - nespina/stale zopnuta, keby bola stale zopnuta tak pri vypnutom motore neotocis rukou vrtulu..ale inak sa ten vetrak toci odstredivou silou stale aj ked spojka nie je zopnuta (ked ti bezi motor skus ju rukou zastavit, ale daj si rukavicu a bacha na prsty (rofl) )
OOOO AUDI 100 C3 - s originalom spolocne iba typove oznacenie = prototyp s PD / Vorsprung durch Technik ;)
Uživatelský avatar
moose
Přispěvovatel
Příspěvky: 159
Registrován: 23 led 2006, 18:37
Odpovědi: 0

Příspěvek od moose »

tak jo, šlo to zastavit, točí se to opravdu jen málo, takže malá teplota vody nebude způsobena asi čidlem co ? nějak mi nejde do hlavy ta malá teplota právě... :hm
OOOO A4 avant 2,0 TDI BLB-oun motor
Martin.R
Aktivista
Příspěvky: 2228
Registrován: 22 srp 2007, 11:07
Odpovědi: 1
Bydliště: Kousek od Vlašimi

Příspěvek od Martin.R »

moose píše:tak jo, šlo to zastavit, točí se to opravdu jen málo, takže malá teplota vody nebude způsobena asi čidlem co ? nějak mi nejde do hlavy ta malá teplota právě... :hm
No to bude ještě k tomu těsnění v prd... termostat. Jak jsem psal v tom druhém topicu tak jsem taky udělal těsnění a vše je v pohodě kromě toho že to neohřeju. Mam teplý hadice k i z chladiče, takže si dám ještě jednou rozborku a sborku a musim tam ještě kopnout novej termostat.
misoVW
Aktivista
Příspěvky: 8061
Registrován: 24 říj 2007, 08:51
Odpovědi: 0
Bydliště: Západné Slovensko, blízko PN

Příspěvek od misoVW »

To zastavovanie rukou pri beziacom motore nie je moc bezpecna metoda :D
Tiguan CBAB
Polaris 455 diesel 4x4
Harley Davidson V-rod
BMW R1200R
Uživatelský avatar
tomiisp
Aktivista
Příspěvky: 1578
Registrován: 11 črc 2008, 13:42
Odpovědi: 0
Bydliště: velmi blizko CZ :)

Příspěvek od tomiisp »

misoVW píše:To zastavovanie rukou pri beziacom motore nie je moc bezpecna metoda :D
sak ja sa nehadam, som povedal rukavica a pozor na prsty :) a samo ze davat bachat a nebojovat s tym :D
OOOO AUDI 100 C3 - s originalom spolocne iba typove oznacenie = prototyp s PD / Vorsprung durch Technik ;)
misoVW
Aktivista
Příspěvky: 8061
Registrován: 24 říj 2007, 08:51
Odpovědi: 0
Bydliště: Západné Slovensko, blízko PN

Příspěvek od misoVW »

opatrnost a zdravie nadovsetko. Inak aj ja to tak skusam (LOL) Mozno budu menejprsty mechanici... :D
Tiguan CBAB
Polaris 455 diesel 4x4
Harley Davidson V-rod
BMW R1200R
Uživatelský avatar
moose
Přispěvovatel
Příspěvky: 159
Registrován: 23 led 2006, 18:37
Odpovědi: 0

Příspěvek od moose »

ja to zastavil radši kartáčem na sníh, nejsem sebevrah :-D

ok, asi teda koupim rovnou aji termostat..
OOOO A4 avant 2,0 TDI BLB-oun motor
Uživatelský avatar
moose
Přispěvovatel
Příspěvky: 159
Registrován: 23 led 2006, 18:37
Odpovědi: 0

Příspěvek od moose »

tak dnes jsem zkoušel zátěž...
při jízdě praha-příbram se mi auto ohřálo až na celých 70st, po cestě 80, a když sem na to šlápl, dostal sem se na 90, tu to nepřekročilo, a když jsem zase zmírnil, teplota šla zpět na 70... jinak jsem dnes nemohl nastartovat a musely přijít na řadu startovací kabely, poté jsem hodně zaregistroval po každém přidání plynu - rozjezdu chrchlání ve vodě v topení...
OOOO A4 avant 2,0 TDI BLB-oun motor
Uživatelský avatar
moose
Přispěvovatel
Příspěvky: 159
Registrován: 23 led 2006, 18:37
Odpovědi: 0

Příspěvek od moose »

tak auto už se rozebírá, mám specifickou otázku, mám ještě něco nechat preventivně zkontrolovat ??? něco čím tento motor trpí častěji ?

jinak jak jsem psal v druhém topicu - auto v servisu dostane nové těsnění plus hlava půjde na generálku, nové sedla ventilů, vodítka, RTG apod, pak termostat, kontrola žhavicích svíček, olej, nová kapalina...
OOOO A4 avant 2,0 TDI BLB-oun motor
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“