Prosím o radu s úpravou VW Bora TDi 66kw - AGR r.v. 99/00

VW/Audi/Škoda/Seat - zvyšování výkonu (především TDI motory)

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Smoke
Aktivista
Příspěvky: 2608
Registrován: 24 bře 2006, 12:00
Odpovědi: 0
Bydliště: kousek od Brna
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Smoke »

Martines píše:Tak jasné ty race 520 to už je pěkné no. Jak se říká no smoke no fun. Jak ti to jede?? s těma racema?? a kolik máš kw?? a jeké jsi tam dal turbo do toho?? :? :P

jak jede? hodně dobře, ale tet pudu na chip (tet mám 150-160k a na těch 180k se snad dostanu). turbo je VA - 130k, ale do budoucna chcu 150k s tím bych se na 190k moh dostat, větší už netáhne tolik od spodu a neunesla by to spojka.
DTchip.cz chiptuning, měření výkonu

Audi A5 3.0tdi 176kw- 318k 711Nm.
Audi A3, 1756, AGR 90k@241k 557Nm - prodáno
Smoke
Aktivista
Příspěvky: 2608
Registrován: 24 bře 2006, 12:00
Odpovědi: 0
Bydliště: kousek od Brna
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Smoke »

sten84 píše:Tak sem četl ten nový příspěvek o těch tryskách je to dobře rozepsané a beru trysky sprint 764 mám AGR takže ještě najdu někoho kdo mi je prodá za tu cenu BSLA150P764 (sprint764) - cena za sadu:
dříve: 5.955,-
nyní: 5.614,- a někoho kdo mi je namontuje a není co řešit :) :) :)

odkud seš?
DTchip.cz chiptuning, měření výkonu

Audi A5 3.0tdi 176kw- 318k 711Nm.
Audi A3, 1756, AGR 90k@241k 557Nm - prodáno
sten84
Přispěvovatel
Příspěvky: 239
Registrován: 21 srp 2008, 10:33
Odpovědi: 0

Příspěvek od sten84 »

Sem z Havířova
Batezip
Přispěvovatel
Příspěvky: 131
Registrován: 23 led 2006, 17:52
Odpovědi: 0
Bydliště: Litvínov

Příspěvek od Batezip »

misa.89 píše:aha, to mě to nikde netzeče a jezdím z 5-5,5 najednou hza 6-6.7:-(

na plnou nádrž sem najel ted jen 800km:-(
Já dal do mého AGR 764PP a taky se mi zvedla spotřeba normálně na 6l, dálnice 7l, vyjímečně se dostanu i na 5.5l. Samozřejmě palubák ukazuje 4-5l :D .

Ale za ten výkon to rozhodně stojí 8)
O1 1.9Tdi AGR => PP764, Brzdy 288mm
sten84
Přispěvovatel
Příspěvky: 239
Registrován: 21 srp 2008, 10:33
Odpovědi: 0

Příspěvek od sten84 »

Jo já sem dával sprint 764 ale spotřebu sem ještě nezkoušel.Ale pasat b6ka 96kw mi dá pořád na prdel sice jen o chlup tak to chce ještě něco :) čip nebo soft.
Uživatelský avatar
rampuzel
Sběrač informací
Příspěvky: 31
Registrován: 06 dub 2008, 20:37
Odpovědi: 0
Bydliště: Harta

Příspěvek od rampuzel »

tov znam :o :o
Walkeer
Nováček
Příspěvky: 11
Registrován: 20 lis 2008, 00:31
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha

Příspěvek od Walkeer »

Batezip píše:
misa.89 píše:aha, to mě to nikde netzeče a jezdím z 5-5,5 najednou hza 6-6.7:-(

na plnou nádrž sem najel ted jen 800km:-(
Já dal do mého AGR 764PP a taky se mi zvedla spotřeba normálně na 6l, dálnice 7l, vyjímečně se dostanu i na 5.5l. Samozřejmě palubák ukazuje 4-5l :D .

Ale za ten výkon to rozhodně stojí 8)
Takze prestoze jezdis +- stale stejne, zvedla se ti spotreba? o kolik prosim? jakou jsi mel predtim? to me prekvapuje, ja bych ocekaval ze kdyz jsou trisky vetsi, melo by pro stejny vykon stacit mene seslapnout plyn a spotreba by mela byt teoreticky stejna...
O1 rv2000 AGR 66kW 193tkm
Uživatelský avatar
oktáf
Přispěvovatel
Příspěvky: 742
Registrován: 23 led 2006, 21:24
Odpovědi: 0
Bydliště: Loděnice

Příspěvek od oktáf »

ono je spíš těžký s tím potom jezdit stejně jako se slabším, svádí to se vozit.
CFHC
Smoke
Aktivista
Příspěvky: 2608
Registrován: 24 bře 2006, 12:00
Odpovědi: 0
Bydliště: kousek od Brna
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Smoke »

oktáf píše:ono je spíš těžký s tím potom jezdit stejně jako se slabším, svádí to se vozit.

přesně tak. i s race 520 se dá jezdit za 4,5L, ale nedá ti to když to má ten potenciál ;)
DTchip.cz chiptuning, měření výkonu

Audi A5 3.0tdi 176kw- 318k 711Nm.
Audi A3, 1756, AGR 90k@241k 557Nm - prodáno
Batezip
Přispěvovatel
Příspěvky: 131
Registrován: 23 led 2006, 17:52
Odpovědi: 0
Bydliště: Litvínov

Příspěvek od Batezip »

Smoke píše:
oktáf píše:ono je spíš těžký s tím potom jezdit stejně jako se slabším, svádí to se vozit.

přesně tak. i s race 520 se dá jezdit za 4,5L, ale nedá ti to když to má ten potenciál ;)
Jj, přesně tak. Kdybych se snažil, tak to bude žrát jako dřív...těch 5 - 5,5l, ale nedá mi to :D.
Dokonce se mi podařila cesta do itálie ujet za 4,8l/100km už s tryskama PP764.
O1 1.9Tdi AGR => PP764, Brzdy 288mm
Walkeer
Nováček
Příspěvky: 11
Registrován: 20 lis 2008, 00:31
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha

Příspěvek od Walkeer »

Batezip píše: Jj, přesně tak. Kdybych se snažil, tak to bude žrát jako dřív...těch 5 - 5,5l, ale nedá mi to :D.
Dokonce se mi podařila cesta do itálie ujet za 4,8l/100km už s tryskama PP764.
Takze na delsich trasach kde zalezi jen na rychlosti je spotreba realne +- stejna? o to mi jde.....pokud ano, tak jdu do nich, 30koni za 5tis mi pripada jako fer ;)
O1 rv2000 AGR 66kW 193tkm
Uživatelský avatar
Tomas.cz
Aktivista
Příspěvky: 14474
Registrován: 06 dub 2006, 13:37
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha

Příspěvek od Tomas.cz »

Řekl bych že při stejné rychlosti bude spotřeba nižší nebo stejná.
Uživatelský avatar
Huml
Aktivista
Příspěvky: 11068
Registrován: 23 led 2006, 20:01
Odpovědi: 0
Bydliště: Brno

Příspěvek od Huml »

potvrdilo se mi to nezávisle od několika lidí, těm při stejným stylu jízdy klesla spotřeba asi o 0,3-0,4l, měřeno při tankování samozřejmě
Odpovědět

Zpět na „Zvyšování výkonu VW group (DIESEL)“