meranie kompresie
Moderátoři: šulda, Moderátoři
Mně přijde jako blbost mít na válci 40 Bar - to je strašně moc. Z toho usuzuji, že měřák je kaput a celé měření může být nevěrohodné.
Nicméně ten rozdíl tlaků v jednotlivých válcích je dost velký. Osobně bych provedl dekarbonizaci motoru, dost často to pomáhá. Máš nejspíš zapečené pístní kroužky a dekarbonizace je uvolní.
Nicméně ten rozdíl tlaků v jednotlivých válcích je dost velký. Osobně bych provedl dekarbonizaci motoru, dost často to pomáhá. Máš nejspíš zapečené pístní kroužky a dekarbonizace je uvolní.
Mégane Grandtour II 1,5dCi 78kW (*2008)
Scénic III 1,4TCe 96kW (*2012)
Master IV 2,3dCi 132kW (*2020)
Scénic III 1,4TCe 96kW (*2012)
Master IV 2,3dCi 132kW (*2020)
A cim tu dekarbonizaci provadis ja jsem se na to pred nedavnem o to zajimal a nikde o tom nic neslysely a v autorizovanem servisi Ww mi me koukali jak kdybych spadnul z nebeMarek77 píše:Mně přijde jako blbost mít na válci 40 Bar - to je strašně moc. Z toho usuzuji, že měřák je kaput a celé měření může být nevěrohodné.
Nicméně ten rozdíl tlaků v jednotlivých válcích je dost velký. Osobně bych provedl dekarbonizaci motoru, dost často to pomáhá. Máš nejspíš zapečené pístní kroužky a dekarbonizace je uvolní.


vw GOLF 7 2.0tdi 110kw
Uz jsem si na tohle tema taky hodne precetl ale nemam odvahu to tam lit nebo strikat takze jsem to na konec neresilKareltec píše:Dekarbonizace se dá pokud vím dělat samo domo, že budeš stříkat do sání vodní mlhu, ale mám obavy abych nerozpustil karbon natolik, že tlaky budou nula nula prd.
vw GOLF 7 2.0tdi 110kw
-
- Aktivista
- Příspěvky: 33528
- Registrován: 23 pro 2007, 12:51
- Bydliště: Strážnice
-
- Aktivista
- Příspěvky: 33528
- Registrován: 23 pro 2007, 12:51
- Bydliště: Strážnice
pro naše klima tam má být 15W a ten madit superturbo má garantovaný start při plné viskozitě do -26Kareltec píše:Olej by tam měl být Texaco Diesel Extra 10W-40, kdyby padala nafta tak to má vliv na tlaky? Nebo by to znamenalo, že jeden válec jel nasucho?
a když nemáš před čerpadlem v hadici naftu tak ti čerpadlo nastříká do válců ho...o
ve strážnici máme gumex a tam prodávají teflonové průhledné hadice že máš pak přehled
o padání nafty se zde dočteš a je to jedna z možností tvého špatného startu

-
- Aktivista
- Příspěvky: 33528
- Registrován: 23 pro 2007, 12:51
- Bydliště: Strážnice
-
- Aktivista
- Příspěvky: 33528
- Registrován: 23 pro 2007, 12:51
- Bydliště: Strážnice
a ještě před startem ráno tamKareltec píše:Díky za tipy, bohužel průhlednou hadici tam mám a už jsem čučel jestli do čerpadla nejdou bubliny, ale teče jen nafta a sodovka nikde. Na tu dekarbonizaci ještě mrknu.

jí mám u 1.9 D základní nic moc chce to tročku přidat miloš
-
- Aktivista
- Příspěvky: 33528
- Registrován: 23 pro 2007, 12:51
- Bydliště: Strážnice
já ti taky neporadím nikdy jsem tvůj strojek neviděl, nebo jo ale pamět,Kareltec píše:jj, ráno taky nafta, vidíš, ale ten předvstřik mne nenapadl, bohužel mám o štelování čerpadla jen velmi mlhavé povědomí, jsem schopen si seřídit tak volnoběh a tím končím.
krásný název je po chloupkách zkusit přidat nebo i ubrat a zjistit co ten motor potřebuje, uvádím to jako alternativu když vyčerpáš prostě běžné údaje o nastavení motoru prostě si sním pohrát, ale jak přidat nebo ubrat počátek vstřiku nevím čerpadlo není součástí rozvodů miloš