meranie kompresie

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Marek77
Aktivista
Příspěvky: 10329
Registrován: 05 úno 2007, 21:58
Odpovědi: 0
Bydliště: Vysočina

Příspěvek od Marek77 »

Mně přijde jako blbost mít na válci 40 Bar - to je strašně moc. Z toho usuzuji, že měřák je kaput a celé měření může být nevěrohodné.

Nicméně ten rozdíl tlaků v jednotlivých válcích je dost velký. Osobně bych provedl dekarbonizaci motoru, dost často to pomáhá. Máš nejspíš zapečené pístní kroužky a dekarbonizace je uvolní.
Mégane Grandtour II 1,5dCi 78kW (*2008)
Scénic III 1,4TCe 96kW (*2012)
Master IV 2,3dCi 132kW (*2020)
embrojo
Přispěvovatel
Příspěvky: 330
Registrován: 23 zář 2008, 20:46
Odpovědi: 0
Bydliště: Olomoucko

Příspěvek od embrojo »

Marek77 píše:Mně přijde jako blbost mít na válci 40 Bar - to je strašně moc. Z toho usuzuji, že měřák je kaput a celé měření může být nevěrohodné.

Nicméně ten rozdíl tlaků v jednotlivých válcích je dost velký. Osobně bych provedl dekarbonizaci motoru, dost často to pomáhá. Máš nejspíš zapečené pístní kroužky a dekarbonizace je uvolní.
A cim tu dekarbonizaci provadis ja jsem se na to pred nedavnem o to zajimal a nikde o tom nic neslysely a v autorizovanem servisi Ww mi me koukali jak kdybych spadnul z nebe :o ze pry maji pouze cistic palivove soustavy a dekarbonizace neznaji :roll:
vw GOLF 7 2.0tdi 110kw
Kareltec
Nováček
Příspěvky: 11
Registrován: 08 led 2009, 18:21
Odpovědi: 0
Bydliště: Tečovice

Příspěvek od Kareltec »

Dekarbonizace se dá pokud vím dělat samo domo, že budeš stříkat do sání vodní mlhu, ale mám obavy abych nerozpustil karbon natolik, že tlaky budou nula nula prd.
pitrsss
Přispěvovatel
Příspěvky: 818
Registrován: 15 lis 2006, 12:47
Odpovědi: 0
Bydliště: od chomutova

Příspěvek od pitrsss »

zkusil bych ty tlaky přeměřit ještě u někoho jinýho,at jistotu ,že je špatnej motor a né měřák
g3 tdi ahu,octa asz
Uživatelský avatar
koco
Aktivista
Příspěvky: 1931
Registrován: 11 říj 2006, 14:02
Odpovědi: 0
Bydliště: SR-TT

Příspěvek od koco »

počul som o nejakom prípravku čo napojíš na čerpadlo namiesto nafty ako infúziu a necháš motor bežat na volnobeh, potom napojíš naspať naftu a hotovo. plus sa potom eše niečo pridá do nádrže.
Kareltec
Nováček
Příspěvky: 11
Registrován: 08 led 2009, 18:21
Odpovědi: 0
Bydliště: Tečovice

Příspěvek od Kareltec »

jj, asi to ještě skusím přeměřit, ať nedělám planý poplach (noteeth)
embrojo
Přispěvovatel
Příspěvky: 330
Registrován: 23 zář 2008, 20:46
Odpovědi: 0
Bydliště: Olomoucko

Příspěvek od embrojo »

Kareltec píše:Dekarbonizace se dá pokud vím dělat samo domo, že budeš stříkat do sání vodní mlhu, ale mám obavy abych nerozpustil karbon natolik, že tlaky budou nula nula prd.
Uz jsem si na tohle tema taky hodne precetl ale nemam odvahu to tam lit nebo strikat takze jsem to na konec neresil
vw GOLF 7 2.0tdi 110kw
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 33528
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Odpovědi: 0
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

minimum je 26 tak ten první je slabší

k čerpadlu dej průhlednou hadici a sleduj jestli ti nepadá nafta, zda jsou bubliny,

a pak co leješ za olej já bych dával 15W40 M7ADS IV superturbo interval 10000, třeba plná syntetika není vhodná miloš
Kareltec
Nováček
Příspěvky: 11
Registrován: 08 led 2009, 18:21
Odpovědi: 0
Bydliště: Tečovice

Příspěvek od Kareltec »

Olej by tam měl být Texaco Diesel Extra 10W-40, kdyby padala nafta tak to má vliv na tlaky? Nebo by to znamenalo, že jeden válec jel nasucho?
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 33528
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Odpovědi: 0
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

Kareltec píše:Olej by tam měl být Texaco Diesel Extra 10W-40, kdyby padala nafta tak to má vliv na tlaky? Nebo by to znamenalo, že jeden válec jel nasucho?
pro naše klima tam má být 15W a ten madit superturbo má garantovaný start při plné viskozitě do -26

a když nemáš před čerpadlem v hadici naftu tak ti čerpadlo nastříká do válců ho...o

ve strážnici máme gumex a tam prodávají teflonové průhledné hadice že máš pak přehled

o padání nafty se zde dočteš a je to jedna z možností tvého špatného startu :-D miloš
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 33528
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Odpovědi: 0
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

a jak píše třeba marek o dekarbonizaci tak to superturbo ti vyčistí motor že člověk žasne miloš
Kareltec
Nováček
Příspěvky: 11
Registrován: 08 led 2009, 18:21
Odpovědi: 0
Bydliště: Tečovice

Příspěvek od Kareltec »

Díky za tipy, bohužel průhlednou hadici tam mám a už jsem čučel jestli do čerpadla nejdou bubliny, ale teče jen nafta a sodovka nikde. Na tu dekarbonizaci ještě mrknu.
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 33528
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Odpovědi: 0
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

Kareltec píše:Díky za tipy, bohužel průhlednou hadici tam mám a už jsem čučel jestli do čerpadla nejdou bubliny, ale teče jen nafta a sodovka nikde. Na tu dekarbonizaci ještě mrknu.
a ještě před startem ráno tam :o jestli není vzduch v hadici, a co počátek vstřiku ? je OK nebo sním trošku zalaborovat přiostřit,

jí mám u 1.9 D základní nic moc chce to tročku přidat miloš
Kareltec
Nováček
Příspěvky: 11
Registrován: 08 led 2009, 18:21
Odpovědi: 0
Bydliště: Tečovice

Příspěvek od Kareltec »

jj, ráno taky nafta, vidíš, ale ten předvstřik mne nenapadl, bohužel mám o štelování čerpadla jen velmi mlhavé povědomí, jsem schopen si seřídit tak volnoběh a tím končím.
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 33528
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Odpovědi: 0
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

Kareltec píše:jj, ráno taky nafta, vidíš, ale ten předvstřik mne nenapadl, bohužel mám o štelování čerpadla jen velmi mlhavé povědomí, jsem schopen si seřídit tak volnoběh a tím končím.
já ti taky neporadím nikdy jsem tvůj strojek neviděl, nebo jo ale pamět,

krásný název je po chloupkách zkusit přidat nebo i ubrat a zjistit co ten motor potřebuje, uvádím to jako alternativu když vyčerpáš prostě běžné údaje o nastavení motoru prostě si sním pohrát, ale jak přidat nebo ubrat počátek vstřiku nevím čerpadlo není součástí rozvodů miloš
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“