PD špatný hlavně teplý start

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

okob
Přispěvovatel
Příspěvky: 455
Registrován: 24 pro 2007, 09:43
Odpovědi: 0

Příspěvek od okob »

Tomik325 píše:Starter vyměněn, auto nestartuje stejně. Nějaká další 1000% rada ? :(

Zkusim znovu moje poznatky :

1) Ráno chytne, není to jako dřív, ale chytne rozumně
2) Když je ohřátá, chcípnu a hned nastartuju, taky chytne. Druhý nastartování ještě dobrý, třetí už točí.
3) Pokud auto není ohřáté úplně, při velkém přidání vynechává...škytá. Při vytočení dvojky je frekvence tak dvě škytnutí.
4) Auto nedýmí, chod motoru je dobrý.
5) Chyba se objevuje pouze při špatném startování - pokud s autem dojedu, vymažu chybu a nastartuju (viz. bod dva) tak se chyba za jízdy neobjeví.

Co tedy zkusit dál ? Zítra na radu Čajíčka budu koukat na rozvody, jestli nejsou rozhozené. Dle mého by ale auto dýmilo a nejelo. Mám po městě spotřebu do 6ti litrů, auto jede zcela normálně - jen to jemné cukání při studenějším motoru....

Chip versus zvednutí startovací dávky nafty, to je fuk. Co jsem četl, tak kdyby byl problém v nedostatku nafty, pomůže údajně odpojení čidla teploty, to nepomáhá. Ani to nějak déle nežhaví. Nevim jestli už to u PD není dělaný jinak, v koncernu se moc nevyznám, přiznám se

No jeste skodovka mela problem ze se podpalily tepelne stity pod vstrikama,take jsem je nechal menit staloto 5tis.myslim ze na to meli i svolavacku.co tlak paliva pri startu?co olej?kolik mas najeto??
Uživatelský avatar
1pavel
Aktivista
Příspěvky: 2166
Registrován: 01 pro 2007, 15:07
Odpovědi: 0
Bydliště: Pardubice

Příspěvek od 1pavel »

Toto mě dělal snímač vačky co je pod rozvodovým kolem nepsalo to žádnou chybu hůř to startovalo a jízda byla línější . Zkus ho vypojit a projet se , jestli nebude změna je to jím .
A5 3.0 TDI 210 KW pracovní
škoda 120 L zábava
G7 GTD
Uživatelský avatar
Tomik325
Nováček
Příspěvky: 15
Registrován: 08 lis 2008, 15:56
Odpovědi: 0
Bydliště: Ústí nad Labem

Příspěvek od Tomik325 »

1pavel píše:Toto mě dělal snímač vačky co je pod rozvodovým kolem nepsalo to žádnou chybu hůř to startovalo a jízda byla línější . Zkus ho vypojit a projet se , jestli nebude změna je to jím .
Nejde o jízdu, jde o starty. I vrchní snímač je už měněn, žádná změna.
okob píše:No jeste skodovka mela problem ze se podpalily tepelne stity pod vstrikama,take jsem je nechal menit staloto 5tis.myslim ze na to meli i svolavacku.co tlak paliva pri startu?co olej?kolik mas najeto??
Vstřiky se mi nezdají z důvodu rozumné jízdy, absence bílého dýmu z výfuku i slušného startování. Každopádně pokud vše padne, hodlám i vstřiky vyměnit. Tlak paliva při startu nevím, nemám tak nějak jak ho vyzkoušet. Olej má najeto cca 10tis. Najeto auto má celkově cca 130. Co by s tím měl společného olej ?
Škoda Octavia 4x4 PD 74kw
BMW 325i Touring
Jurec
Nováček
Příspěvky: 19
Registrován: 21 bře 2006, 23:24
Odpovědi: 0

Příspěvek od Jurec »

Co podávací čerpadlo v nádrži ,už jsem se s tím setkal byly oholené lopatky ...
cosby
Aktivista
Příspěvky: 3882
Registrován: 23 led 2006, 16:01
Odpovědi: 0

Příspěvek od cosby »

Dal jsi startér nový nebo z vrakáče co měl taky 150 t najeto
haldex
Přispěvovatel
Příspěvky: 235
Registrován: 02 lis 2006, 21:27
Odpovědi: 0
Bydliště: Brno

Příspěvek od haldex »

Co tandemová pumpa? Nemohla by to dělat?
Uživatelský avatar
HANZTD
Přispěvovatel
Příspěvky: 284
Registrován: 24 črc 2008, 13:09
Odpovědi: 0
Bydliště: ÚSTI NAD LABEM - ČR
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od HANZTD »

Starter byl samozřejmě starší, nicméně fungoval. Na podávací čerpadlo jsem ještě nekoukal. Na VAGu otáčky při zastartování kolem 400.

Čidlo někdy píše sporadicky, někdy nesmyslný signál...
TOTALNÍ LAIK 774634483 hanzoctavia@seznam.cz
OI r.v 97 1,9TDÍ SEDAN AGR 4X4 JÁ,TDIfun,TDIgarage 290HP 510NM
T5 r.v 04 1,9TDÍ L0ONG AXB 2X4 JÁ,TDIfun,TDIgarage 172HP 387NM
S2 r.v 11 2,0TDí COMB CFGB 4X4 ....,TDIfun, 200HP 427NM
badboykaci
Sběrač informací
Příspěvky: 41
Registrován: 09 pro 2008, 08:10
Odpovědi: 0

Příspěvek od badboykaci »

Skus to padávací čerpadlo, už jsem se stím taky setkal, když se ohřálo tak nedávalo takovej výkon i když vrčelo, ale stávalo se mi že i při jízdě mi auto chcípalo.
Uživatelský avatar
Tomik325
Nováček
Příspěvky: 15
Registrován: 08 lis 2008, 15:56
Odpovědi: 0
Bydliště: Ústí nad Labem

Příspěvek od Tomik325 »

HANZTD jsem byl já, přihlašoval jsem se na garáži omylem pod jeho ID.

Tak jsem dle přiručky projel blok naměřených hodnot na VAGu. Vše bylo v normě kromě množství paliva a doba dodávky paliva. To bylo níž. Zkusil jsem zvednou dávku, tak to pak trochu povylezlo.

Tady obr.
Obrázek Obrázek

Auto už za jízdy necuká, start se o mnoho nezlepšil. Je divné, že někdy to chytne normálně (1 startování z deseti).

Jinak dle měření mezi 1 a 2 PINem čidla otáček odpor kolem 470Ohmů, což je v normě.

Nebo pomůže někomu nějaký info z VAGu ? Že bych to zkusil a dal vědět ?

Zjistím jinak chybu v podávacím čerpadle čerpadle než že ho vyměním ? Kdyby to bylo čerpadlem, zlobilo by to více i při jízdě nebo se pletu ?

Všem kdo se snaží pomoci mockrát díky, vážím si toho, jelikož já se pohybuju pouze mezi lidmi od BMW E30, tudíž toto je pro mne vcelku španělská vesnice. Ještě jednou díky za Váš čas
Škoda Octavia 4x4 PD 74kw
BMW 325i Touring
Uživatelský avatar
Tomik325
Nováček
Příspěvky: 15
Registrován: 08 lis 2008, 15:56
Odpovědi: 0
Bydliště: Ústí nad Labem

Příspěvek od Tomik325 »

Navíc když třeba několikrát vypnu a zapnu zapalování, čerpadlo slyšim, tak by po několika těchto pokusech mělo auto startovat lépe. Ale není tomu tak, tudíž to na čerpadlo nevidím...
Škoda Octavia 4x4 PD 74kw
BMW 325i Touring
go.vojta
Aktivista
Příspěvky: 1871
Registrován: 02 dub 2006, 11:19
Odpovědi: 0
Bydliště: třebíč
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od go.vojta »

změř při těch teplých startech kdy to točí a nechytá tlak paliva v rozváděcím kanálu.. na tandemu z boku hlavy je zátka na 6 imbus.. to vytočíš a přiděláš mezikus s měřákem a budeš měřit ten tlak.. ne hned ten první, prtože to ti vyteče nafta z toho kanálu, ale nastartuješ necháš vrčet no a pak to chcípneš a zkusíš měřit..
Passat B5 tdi, passat B4 tdi

BMW R1150GS
Uživatelský avatar
Tomik325
Nováček
Příspěvky: 15
Registrován: 08 lis 2008, 15:56
Odpovědi: 0
Bydliště: Ústí nad Labem

Příspěvek od Tomik325 »

go.vojta píše:změř při těch teplých startech kdy to točí a nechytá tlak paliva v rozváděcím kanálu.. na tandemu z boku hlavy je zátka na 6 imbus.. to vytočíš a přiděláš mezikus s měřákem a budeš měřit ten tlak.. ne hned ten první, prtože to ti vyteče nafta z toho kanálu, ale nastartuješ necháš vrčet no a pak to chcípneš a zkusíš měřit..
Tandem vyměnen...nepomohlo
Škoda Octavia 4x4 PD 74kw
BMW 325i Touring
badboykaci
Sběrač informací
Příspěvky: 41
Registrován: 09 pro 2008, 08:10
Odpovědi: 0

Příspěvek od badboykaci »

Tenkrát sem taky slyšel podávací čerpadlo tak jsem říkal že je to blbost aby to bylo čerpadlem, ale když jsem vyzkoušel všechno možný tak mi poradil jeden típek abych si ho vyzkoušel venku tak sem ho dal do lavoru a zjistil že chvily dává normálně a chvíly míň, ale úpořád vrčelo.
george72
Přispěvovatel
Příspěvky: 147
Registrován: 15 led 2007, 11:03
Odpovědi: 0

Příspěvek od george72 »

nějaký další poznatky? mám ten samej problém , jen žádná chyba ve vagu
Uživatelský avatar
Tomik325
Nováček
Příspěvky: 15
Registrován: 08 lis 2008, 15:56
Odpovědi: 0
Bydliště: Ústí nad Labem

Příspěvek od Tomik325 »

Nakonec to bylo baterkou. Vyměnily se v Octavii 3 AKU, všechny v cajku, v Octavii prostě žádná nestartovala. Pak se dala stará, která nenastartovala ani Felicii a na tu to frčelo. Nepochopil jsem, každopádně Octavia už je fuč a PD už nikdy více
Škoda Octavia 4x4 PD 74kw
BMW 325i Touring
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“