To se nedivim ze to je furt zaply..To je jak vanocni stromecek..PeknyP.e.p.i.n píše:Vidíš jak ve dne...ale v mlze je to naprd...ale ślo to i vypnout a svítilo to co má..ale každej co s tim jel tak to měl zaplý...riderboy píše:Tohle kdyz rozsvitis vecer,tak se pred tebou tavi silnice ne??P.e.p.i.n píše:Mam HID 6000K v Ibize v origo čirý optice a oslňuje to jako prase a to jsou sklopený dolů...ještě uvažuju o montáži do mlhovek.....EMISE neřeřim a až pujdu za 1.5 roku na STK tak tam kdyžtak šoupnu zpět H7 a až projdu tak zase výbojky a nazdar...No nevim jak s poruchovostí ale kámošům držej ztim přes 1.5 roku a žádnej probléma znam lidi co jim to na Superbu nebo Passatu B6 odešlo za 2 nebo 3 roky a to byly origo...
A nevim jak je to s těma ostŕikovačema světel..ale v práci na ,,R"kovejch SCANIICH byly origo xenony..žádná čočka tam nebyla a ani ostříkovače..ale nevim jestli se to rozlišuje kamion osobák a o tom že sme tam měly 16dálkovejch světel ani nemluvim...
To je teda moje bývalá Scania 4 bez xenonů ale ty dálkový seděj...![]()
![]()
![]()
Xenony
Moderátoři: šulda, Moderátoři
octa 81 kw WRC bodykit..
- patrik.kloucek
- Aktivista
- Příspěvky: 2068
- Registrován: 22 pro 2006, 20:58
- Bydliště: Hradec Kralove
jo???tak za tuhle dobytcarnu bych okamzite sbiral TP a daval pokuty v max. vysi.Toledak píše:Passat má myslím čočky v základu, ne?Takže nic neřeš a dej tam HID, nikdo nic nepozná, jen tam budou chybět ostřikovače, ale to je fuck
Mam plny zuby frajeru co si narvou HiD do svetel urcenych pro zarovky a lebedej si jaky jsou to machri zemaj na aute Xenony a jak jim to krasne sviti.


Jpa ze to nemam cidla na napravach???a ostrikovace???jasne na to sere pes...oni ty debilove v automoblkach to tam montujou jen proto aby bylo auto drazzsi co?

OMG tohle me fakt dokaze vytocit ....kladivo a rovnou na silnici jim to vymlatit...

- patrik.kloucek
- Aktivista
- Příspěvky: 2068
- Registrován: 22 pro 2006, 20:58
- Bydliště: Hradec Kralove
Viděl jsi HID v čočce a orig. xenon v čočce? Asi ne, jinak by jsi tohle nemohl napsat.Toledak píše:to máš pravdu, HID v čočkách je naprosto v pohodě.Tam to neoslňuje.Ale jsou blázni co mají HID ve Feldě, co je moc, to je moc!Pája 19 píše:Ty seš nějakej odborník. Když dám do čoček 4300k tak nic nepoznáš. Kór na protijedoucim autě.


VW Passat B8 variant R-line, CUAA 218kW/591Nm
Nechci se s nikym hádat, oslňuje mě kde kdo. HID svítí většinou blbě, ale vycházim z tohodle:nogis píše:Viděl jsi HID v čočce a orig. xenon v čočce? Asi ne, jinak by jsi tohle nemohl napsat.Toledak píše:to máš pravdu, HID v čočkách je naprosto v pohodě.Tam to neoslňuje.Ale jsou blázni co mají HID ve Feldě, co je moc, to je moc!Pája 19 píše:Ty seš nějakej odborník. Když dám do čoček 4300k tak nic nepoznáš. Kór na protijedoucim autě.Kde máš ostrej lom světla? Není. Místo toho máš na zdi jen náznak lomu a strašně moc rozptýleného světla, tzn. že budeš oslňovat o dost víc než o orig. xenonem. Bohužel s geometrií čočky nic neuděláš.

Vlevo HID a vpravo HID v čočce alias HID Projector.
Lom mi přijde dobrej.
Oct asv 2000, DieselPower
- marena tdi
- Aktivista
- Příspěvky: 3597
- Registrován: 02 dub 2009, 09:39
- Bydliště: Frýdek-Místek
na STK by to byl problem. sonar je china ,mozna tam pasnou origo motorky.chtelo by to vyzkouset.vyndat svetlo a zajit s tim do obchodu nebo na vrakoviste, namontit motorek.pokud to pasne tak je hnedka koupis.001marcus píše:chlapi prosimvás,mám velkej problem,chybí mi motorky naklápění světel,sou tam jen konektory,které reagujou ,takže vedení je ok
ale mám čirou optiku(SONAR) a nevím,jaký motorek je na naklápění té čočky. světlo je homologované E 11,jen to náký vůl vyndal
Byla by to asi vážná závada na stk,že?
Audi A3 Sportback 1.9 PD BXE 186 ps , sw TDI FUN , TSB 220 Turbosport , exhaust by Marena
EX- Octavia combi Tdi AGR 261 ps
EX- Octavia combi Tdi AGR 261 ps
- marena tdi
- Aktivista
- Příspěvky: 3597
- Registrován: 02 dub 2009, 09:39
- Bydliště: Frýdek-Místek
tak jsem zjistil, že tam pásnou originály,..vyndal jsem z toho jakousi vložku(MÍSTO MOTORKU) a úchyty má stejný,...takže NEMÁ NĚKDO MOTORKY DO ORIG SVĚTEL NA GOLFA IV? nechce si takhle někdo před vánocema vydělat?
Možná by mi stačilo dát jen motorek u levého světla,..když jsem měl ibicu ,tak tam mi fungoval také jen levý světlomet a prošel sem OK,kámoš na octě to samý,co myslíš?

Možná by mi stačilo dát jen motorek u levého světla,..když jsem měl ibicu ,tak tam mi fungoval také jen levý světlomet a prošel sem OK,kámoš na octě to samý,co myslíš?
- JohnnyBOSS
- Aktivista
- Příspěvky: 1296
- Registrován: 30 led 2010, 15:36
- Bydliště: Prostějov
můj názor je, že hid v čočce není až takový zlo. A že by nebyl ostrej přechod světlo-tma si taky nemyslim. Když je mezi čočkou a parabolou clonka tak proč by tam ten ostrej přechod jako neměl byt?
Jinak nejlepší je, když jsou xenony origo, to je bez debat.
Ostřikovače jsou dobrá věc, ale donutit řidiče je používat je už jiná věc, za to bych hlavy netrhal, když je někdo nemá. Navíc nevím, proč by někdo jezdil schválně se špinavejma světlama, když to pak hůř svítí. Já teda ostřikovače nemám, ale teď v tom počasí každej den před barakem umyju světla, abych viděl
Náklonový čidlo je jistě užitečná věc. Co se týče starších vozů tak tam slouží jen k tomu, aby se světla sklopily, když se naloží kufr, nastoupí hodně lidí atd. A stejně takový auto oslňuje na horizontu, v pravotočivé zatáčce, na hrbech atd.
Já konkrétně třeba mám řekl bych dost tuhej sportovní podvozek, takže neřeším ani to náklonový čídlo. když naložím kufr normálníma běžnejma věcma, sedneme do auta v pěti lidech tak světla sklopím na jedničku a je to úplně vpořádku, svítí to ještě o kousek níž, než by mělo. Ale takový situace, kdy vezu tolik lidí a plnej kufr se nestávají příliš často. Proto neřeším náklony. Chce to ovšem kapku zodpovědnosti
Jinak nejlepší je, když jsou xenony origo, to je bez debat.
Ostřikovače jsou dobrá věc, ale donutit řidiče je používat je už jiná věc, za to bych hlavy netrhal, když je někdo nemá. Navíc nevím, proč by někdo jezdil schválně se špinavejma světlama, když to pak hůř svítí. Já teda ostřikovače nemám, ale teď v tom počasí každej den před barakem umyju světla, abych viděl

Náklonový čidlo je jistě užitečná věc. Co se týče starších vozů tak tam slouží jen k tomu, aby se světla sklopily, když se naloží kufr, nastoupí hodně lidí atd. A stejně takový auto oslňuje na horizontu, v pravotočivé zatáčce, na hrbech atd.
Já konkrétně třeba mám řekl bych dost tuhej sportovní podvozek, takže neřeším ani to náklonový čídlo. když naložím kufr normálníma běžnejma věcma, sedneme do auta v pěti lidech tak světla sklopím na jedničku a je to úplně vpořádku, svítí to ještě o kousek níž, než by mělo. Ale takový situace, kdy vezu tolik lidí a plnej kufr se nestávají příliš často. Proto neřeším náklony. Chce to ovšem kapku zodpovědnosti

Toledo 1M ALH >> FB PP764 stage 2, 12mm Zexel, podávačka AXR, ATD, VR6, EWT, 230FMIC/60mm, VB, 288/232mm a pár věcí z ARL. 177PS 399Nm, chip od benzínky
- PRODÁNO
Superb II 3,6 V6 FSI - PRODÁNO
VW Touran 1.9 TDi 74kW

Superb II 3,6 V6 FSI - PRODÁNO
VW Touran 1.9 TDi 74kW