Kvalita nafty v CR...
Moderátoři: šulda, Moderátoři
Kvalita nafty v CR...
Zdravim, vzhledem na to, ze Ceska obchodni inspekce odmita zverejnit seznam cerpacek, ktere prodavaji autam nebezpecnu naftu napiste sve skusenosti....Vim, ze to zavisi i od provozovatele ale i tak....Znamy tankuje naftu vyhradne na cerpackach znacky B*****A, a pred mesicem prisel o 2 vstriky - prej nafta....najeto 63tis.km...
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 517
- Registrován: 17 pro 2008, 21:29
- Bydliště: karlovarsko
- Kontaktovat uživatele:
Odpovědi: 0
Já natankoval tzv prémiovou naftu TOP Q u Bxxxxxy....asi 40 L....ráno jsem motor nenaočil....vyjádření servisu....nekvalitní hodně pěnivá nafta....takže můj postup....jakmile mi ručka palivoměru padne na polovinu, zajedu k Agip/OMV/Benzina/Shell...prostě k nějaké značkové, a dotankuju. Podle litrů hned vyleju do nádrže aditiva VIF, vozím je s sebou. Výsledek? V nádrži je neustále mix různých naft + vlastní aditiva, takže případné natankování poloviny nádrže naftou horší kvality nemá prakticky žádné pozorovatelné účinky.
...ze všeho nejhorší jsou trpaslíci...
!ODCIZENA! VIN TMBGE61ZX62137699
Octavia II Combi 2.0 TDI Elegance-2005/MR2006, BKD chip 125kW, dovoz SRN-při 84.000 !ODCIZENA!
Felicia Combi 1.3 MPI, 2000, odkoupená služební-při 93.000
!ODCIZENA! VIN TMBGE61ZX62137699
Octavia II Combi 2.0 TDI Elegance-2005/MR2006, BKD chip 125kW, dovoz SRN-při 84.000 !ODCIZENA!
Felicia Combi 1.3 MPI, 2000, odkoupená služební-při 93.000
- l3030
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 229
- Registrován: 29 říj 2008, 18:32
- Bydliště: Jižní morava
Odpovědi: 0
Tak to já jsim si udělal takovej malej pokus minulej měsíc, jak byly ty mínus 15. a měli jsme jet ještě na víkend do jeseníku kde auto stojí přes víkend venku, takže ideální na testy
měl jsem skoro prázdnou nádrž a nalil jsem tam to, na co tady v celým širokym okolí nadávaj, snad i v celý čr. U té supr žluté U-i C--n
a měli jste vidět ty starty! na brnk! je pravda že tam mám VIF. Ale třeba při tankování u obchoďáku M---o mi to točilo na několikrát i když to bylo dva dny v garáži. Ono to máte asi jedno, trefíte na benzinku kde jim zrovna nalil do tanku nějakej dobráckej kamion kdoví co bez dokladu a je to.


VW Passat Variant BLUEMOTION TDI, 2007 /100kW,320Nm/
Seat Cordoba 1.9SDi /ASY/ r.v. 2003 + chip /53kW 150Nm/
!!! na prodej !!! - Seat Arosa 99, 1.0MPI /ANV/
Seat Cordoba 1.9SDi /ASY/ r.v. 2003 + chip /53kW 150Nm/
!!! na prodej !!! - Seat Arosa 99, 1.0MPI /ANV/
- Andy-CZ
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 397
- Registrován: 22 dub 2008, 18:31
- Bydliště: Kolín a Kutná Hora
Odpovědi: 0
nevim nevim, my jsme nikdy problém s PH neřešili-benzín beru omv, benzina a shell to samý i u nafty-zatim je to ok. ale upe brutálně mě na-ral ten výsledek na podzim-shell V-Placebo je prachsprostá obyč nafta s přirážkou 1,60kč na litr. jeďte si někdy vzít naftu do D k Aral a vemte tam Ultimate Diesel-to je fakt třída.
Škoda Fabia 1.9 TDI RS 96kW 5,7l/100km
No, já tankuju do Passata i do odtahovky zásadně u Shellky. Jednak kvůli bodíkům, ale hlavně Shell je s kvalitou paliva na vysoké úrovni a to mám potvrzeno vlastní zkušeností. Pašík je V6 2,8 syncro, takže 100 oct. benzín, ale do odtahovky jsem nouzově načerpal jen jednou jinde než u Shellu a ráno jsem měl naftu zamrzlou. A to bylo -8. To bylo poprvé co mi zamrzla nafta. Jinak parkuju venku i při -20 bez přísad, ale musí to být od Shellu Diesel Extra.
-
- Aktivista
- Příspěvky: 33506
- Registrován: 23 pro 2007, 12:51
- Bydliště: Strážnice
Odpovědi: 0
-
- Sběrač informací
- Příspěvky: 29
- Registrován: 05 lis 2008, 22:20
- Bydliště: Liberecko
Odpovědi: 0
já jsem ted v těch větších mrazech zkoušel tankovat různě,natankoval jsem pár litrů a pak je vždycky vyjel a zkusil natankovat jinde...mazel mi stojí venku před panelákem a všech druhů nafty stejnej problém,když mi na palubce svitilo od -15 do -25,tak vždy sem musel točit minimálně třikrát čtyřikrát než chytil...když chytil,tak vydával zvuky,jak kdyby jel chvílema i na jeden válec apod...no nevim,kde vlastně maj kvalitní naftu na zimu...a nelil sem do ní žádná aditiva...
kvalita nafty v CR
obrázek o "takyznackovych" naftach at si kazdy udela sam:
http://auto.idnes.cz/test-drazsi-nafty- ... tomoto_fdv
znám pár případů Mondeo TDCI 2.0, 2.2 kdy se musely menit vstriky po cca 60 000 km a tankovalo se vicemene u Shellu, žádná močůvka z JZD.
FMC se k tomu vždy stavěla tak, že bylo natankováno špatné palivo. Kombinace Delphi-TDCI bylo v naších podmínkách zkrátka smrtící...
http://auto.idnes.cz/test-drazsi-nafty- ... tomoto_fdv
znám pár případů Mondeo TDCI 2.0, 2.2 kdy se musely menit vstriky po cca 60 000 km a tankovalo se vicemene u Shellu, žádná močůvka z JZD.
FMC se k tomu vždy stavěla tak, že bylo natankováno špatné palivo. Kombinace Delphi-TDCI bylo v naších podmínkách zkrátka smrtící...