Kontrola logu *vyriešené*

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Sharan.jo
Nováček
Příspěvky: 11
Registrován: 14 led 2009, 15:54
Odpovědi: 0
Bydliště: Šumperk

Vyhodnocení logů

Příspěvek od Sharan.jo »

Taky bych chtěl poprosit o shlédnutí a vyhodnocení těchto logů. Co je špatně ?

http://uloz.to/1194342/vaha%20passat.csv

http://uloz.to/1194343/turbo%20passat.csv

Auto jsme měřili, protože na dálnici několikrát padlo do nouzového režimu, po vypnutí motoru už to neudělalo, třeba až za 14 dnů a zase na dálnici. Dnes to ale neudělalo vůbec. VAG vyčetl klasicky překročenou mez plnícího tlaku, sporadicky.
Akční členy motoru přes VAG fungují. Před logováním jsme chyby vymazali.
Motor je to VW Passat 74kW 1.9 TDi PD rv 2001
Díky moc, Jirka
conti
Aktivista
Příspěvky: 1154
Registrován: 20 dub 2007, 22:17
Odpovědi: 0
Bydliště: Tam na západě za Plzní
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od conti »

Podle mne nic zvláštního.
Sharan.jo
Nováček
Příspěvky: 11
Registrován: 14 led 2009, 15:54
Odpovědi: 0
Bydliště: Šumperk

Příspěvek od Sharan.jo »

A nevíš, proč to občas přejde do nouzového režimu ? Vím, že příčin může být víc. Jen tip, na co se zaměřit.
conti
Aktivista
Příspěvky: 1154
Registrován: 20 dub 2007, 22:17
Odpovědi: 0
Bydliště: Tam na západě za Plzní
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od conti »

Jestli se tam občas nezasekne regulace. Těžko říct, ale když to tu chybu hází?
Sharan.jo
Nováček
Příspěvky: 11
Registrován: 14 led 2009, 15:54
Odpovědi: 0
Bydliště: Šumperk

Příspěvek od Sharan.jo »

No to si myslím taky. Ve čtvrtek jsem měl venku svoje turbo ze Sharana II, zasekával se ten věneček, který ovládá natáčení lopatek přímo ve tělese turba, po vyčištění super. Ještě jsem zaslepil EGR a nemůžu si to vynachválit. Pěkně to táhne odspodu, turbo se taky mírně zlepšilo a hlavně to nejde donouzového ržimu. Ty logy jsou z kamarádova passatu a nějak se mu do vyndávání turba nechce, ale říkal jsem mu, že ho to zřejmě stejně nemine.
STRÝCO
Přispěvovatel
Příspěvky: 181
Registrován: 14 úno 2008, 20:30
Odpovědi: 0
Bydliště: Košice

Příspěvek od STRÝCO »

STRÝCO píše:
misa.89 píše:
STRÝCO píše: Ako ho teda urobím správne ? Čo je na ňom zlé?
Prípadne dajte niekde nejaké ukážkové .


-------------------------------------------------------
dal som ho aj tu : http://leteckaposta.sk/945884419968
najdi nějakje kopec a na trojku při ohřátým motoru drž motor od 1200ot do 4,5 v plnejch a loguj při tom kanál 3, 10, 11
OK, urobím to takto, zajtra ho tu dám. Sám som zvedavý čo ukáže, pôvodný log bol môj prvý aký som kedy urobil

Tu je nový log http://leteckaposta.sk/478364597051

- na trojke, do kopca otáčkomer ukazoval nejakých 4700,na logu je niečo cez 4300 , tak som zvedavý čo sa z neho dá vyčítať
conti
Aktivista
Příspěvky: 1154
Registrován: 20 dub 2007, 22:17
Odpovědi: 0
Bydliště: Tam na západě za Plzní
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od conti »

Strýco: Dělal jsi něco s EGR ventilem?

A až budeš příště dělat log, najeď do kopce na trojku asi 1500 otáček, zapni logování, pak sešlápni plyn na doraz. Až dosáhneš maximum otáček logování vypni. Nejlépe stále do kopce.
STRÝCO
Přispěvovatel
Příspěvky: 181
Registrován: 14 úno 2008, 20:30
Odpovědi: 0
Bydliště: Košice

Příspěvek od STRÝCO »

conti píše:Strýco: Dělal jsi něco s EGR ventilem?

A až budeš příště dělat log, najeď do kopce na trojku asi 1500 otáček, zapni logování, pak sešlápni plyn na doraz. Až dosáhneš maximum otáček logování vypni. Nejlépe stále do kopce.
Log som robil tak ako píšeš, vypol som keď sa otáčky blížili k 4800. Tých začiatočných 1500 som asi nestihol, ale bol som na výjazde z dialnice.

EGR som asi pred dvoma mesiacmi vyčistil.

Skoro som zabudol - urobilsom ešte jeden, ale to je len jazda po rovine
http://leteckaposta.sk/913460664647
Naposledy upravil(a) STRÝCO dne 24 led 2009, 16:57, celkem upraveno 1 x.
conti
Aktivista
Příspěvky: 1154
Registrován: 20 dub 2007, 22:17
Odpovědi: 0
Bydliště: Tam na západě za Plzní
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od conti »

Strýco: Ještě se ti zeptam, neni tam slyšet někde únik tlaku vzduchu z turba?
Někde z hadice, nebo u chladiče?
misa.89
Aktivista
Příspěvky: 1821
Registrován: 17 srp 2008, 09:11
Odpovědi: 0

Příspěvek od misa.89 »

dlouho se to reguluje....bude problem bud s N75, nebo ti někde utíká podtlak z hadiček, nebo zasviněný turbo...ale až zas tak strašný to není...
1. Octavia 19TDi GLX+(klima) AGR, 1998, trysky DSLA150P520, jednohmota ATD + organika, upgrade MAF,EGR+KAT off, 550000km; 5W40; puky Audi TT, + 3cm UP, 4x disk, VAG
2. Octavia 19TDi Elegance ASV 2002, ,Xenony, Webasto, Tripling, 99 kW, brzdy 288mm.
STRÝCO
Přispěvovatel
Příspěvky: 181
Registrován: 14 úno 2008, 20:30
Odpovědi: 0
Bydliště: Košice

Příspěvek od STRÝCO »

Nepočul som nič také čo popisujete, aj keď hadičky už asi nebudú
100% - né . Chystám sa na ich výmenu už dlhšie. Možno nebude od veci dať dolu aj sanie a vyčistiť to.
Na túto Vašu otázku navádza tých konštantných 4,8% na EGR?
conti
Aktivista
Příspěvky: 1154
Registrován: 20 dub 2007, 22:17
Odpovědi: 0
Bydliště: Tam na západě za Plzní
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od conti »

STRÝCO píše:Nepočul som nič také čo popisujete, aj keď hadičky už asi nebudú
100% - né . Chystám sa na ich výmenu už dlhšie. Možno nebude od veci dať dolu aj sanie a vyčistiť to.
Na túto Vašu otázku navádza tých konštantných 4,8% na EGR?


Ne, vysoká hodnota váhy vzduchu. Pokud nemáš zaslepený EGR, je tam nižší tlak turba, což by mohlo někde unikat.
STRÝCO
Přispěvovatel
Příspěvky: 181
Registrován: 14 úno 2008, 20:30
Odpovědi: 0
Bydliště: Košice

Příspěvek od STRÝCO »

EGR zaslepený nemám. Hadice skontrolujem, alebo vymením.
Možno sa pomaly zanáša aj turbo, v poslenom čase dosť vela najazdím iba v meste a pri výjazde mimo mesta mu naložím a vtedy idú čerti z výfuku.
Uživatelský avatar
1pavel
Aktivista
Příspěvky: 2166
Registrován: 01 pro 2007, 15:07
Odpovědi: 0
Bydliště: Pardubice

Příspěvek od 1pavel »

prohlídni hadice a cooler nejspíš bude někde díra
A5 3.0 TDI 210 KW pracovní
škoda 120 L zábava
G7 GTD
Eduard
Nováček
Příspěvky: 19
Registrován: 25 bře 2008, 09:30
Odpovědi: 0
Bydliště: Levice

Příspěvek od Eduard »

Nazdar aj ja posielam log z mojho G4 , prosím Vás skúste sa na to pozrieť. Mám jeden problém, zdá sa mi že mám velmi citlivý plynový pedál, keď idem cca 80km za hod po rovine na 5st. tak mi ukazuje spotrebu cca6,5-7l a to len jemne lížem plyn, keď ju chcem znížiť na 5l tak klesá aj rýchlosť. Na voľnobeh mi ukazuje 0,8-0,9l, Inak ide super, aj štarty sú super, len tá spotreba.
http://leteckaposta.sk/579007662570
http://leteckaposta.sk/175973909616
GIV TDI PD 85kW AUY cip profituning 103kW, tiptronic,variant
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“