zlobivá automatická převodovka Passat

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

karel polacek
Přispěvovatel
Příspěvky: 111
Registrován: 11 úno 2006, 18:13
Odpovědi: 0

Příspěvek od karel polacek »

Alex píše:Množstvo oleja treba doplniť presne ako má byť, u automatu je to dôležité. Ak je málo alebo veľa oleja, zle to radí. Bohužiaľ neviem ako u Tiptronicu, ale niekto bude mať DP od Superba alepo Passata a tam to bude. Ak sa nikto čo by sa s tebou podelil nenájde, hľadaj na nete- link som tu už dával, určite to tam je.

Schému Tiptronicu aj s nejakým pokecom mám, daj email a pošlem ti to.
Email mam na profilu, Moris.p@seznam.cz Díky zatím!
karel polacek
Přispěvovatel
Příspěvky: 111
Registrován: 11 úno 2006, 18:13
Odpovědi: 0

Příspěvek od karel polacek »

aktualizace pro Alexe
Alex
Přispěvovatel
Příspěvky: 740
Registrován: 23 led 2006, 23:43
Odpovědi: 0
Bydliště: Martin

Příspěvek od Alex »

Sorry, nebol som tu celý deň, už ti to idem poslať... Kým sa zobudíš, máš to tam :)

EDIT: už to tam je.
karel polacek
Přispěvovatel
Příspěvky: 111
Registrován: 11 úno 2006, 18:13
Odpovědi: 0

Příspěvek od karel polacek »

Díky moc ,něco z toho použiju, ale ještě bych potřeboval více detailněji rozkreslené uspořádání ložisek v TipTronicu , ale ještě jednou díky!Alex
Alex
Přispěvovatel
Příspěvky: 740
Registrován: 23 led 2006, 23:43
Odpovědi: 0
Bydliště: Martin

Příspěvek od Alex »

Nemáš za čo. Bohužiaľ ale nič iné okrem tohoto nemám. :( Chcelo by to nejaké výkresy, to bude asi problém.
karel polacek
Přispěvovatel
Příspěvky: 111
Registrován: 11 úno 2006, 18:13
Odpovědi: 0

Příspěvek od karel polacek »

Zkusím ETKU či něco takého
Alex
Přispěvovatel
Příspěvky: 740
Registrován: 23 led 2006, 23:43
Odpovědi: 0
Bydliště: Martin

Příspěvek od Alex »

Skôr v ELSE by niečo mohlo byť. (repair manual a podobné veci). Čo presne potrebuješ?
karel polacek
Přispěvovatel
Příspěvky: 111
Registrován: 11 úno 2006, 18:13
Odpovědi: 0

Příspěvek od karel polacek »

Potřebuji skontrolovat zda mám daný dobře všechny ložiska , u jednoho si nejsem jistý. Podotýkám , mám jednu špatnou převodovku tak se v ní vrtám a zkouším ji dát do kupy ,ale výsledek je nejistý a když se to nepovede tak se nic neděje .
Spíš je to pro mě zpestření .
Alex
Přispěvovatel
Příspěvky: 740
Registrován: 23 led 2006, 23:43
Odpovědi: 0
Bydliště: Martin

Příspěvek od Alex »

Tak to by sa ti hodila ELSA, alebo aspon prefotena dielenska prirucka. Tam su pracovne postupy, navody na opravy a vymeny, vsetko mozne co mozes potrebovat vediet pri oprave. To si pozhanaj. Ak nahodou nieco najdem, napisem.
Uživatelský avatar
radekVW
Přispěvovatel
Příspěvky: 86
Registrován: 19 srp 2006, 16:43
Odpovědi: 0
Bydliště: Veřovice-Novy Jicin

Příspěvek od radekVW »

Panove s Automaty mam dotaz..Chci vymenit olej v B5 v automatu i filtr,takze necham vypustit olej,sundam vanu,dam novy filtr,vanu dam zpet,a doliju 3.2l.
Je to tak!! :?
VW PASSAT 1.9TDI black widow
Alex
Přispěvovatel
Příspěvky: 740
Registrován: 23 led 2006, 23:43
Odpovědi: 0
Bydliště: Martin

Příspěvek od Alex »

Neviem.. nepoznám passat. Máš obyč automat, alebo tiptronic? V zásade je to OK, až na to množstvo- nestačí len dolieť nejaké oficiálne uvádzané množstvo. Hladina musí byť presne. Na golfe IV musí pri určitej teplote oleja (treba na to VAG) hladina siahať do určitej výšky... U tvojho auta to bude podobné. V motore je to liter hore dole :) ale v automate na množstve veľmi záleží. Presné inštrukcie pohľadaj na nete, alebo v DP.
repanek
Sběrač informací
Příspěvky: 21
Registrován: 17 říj 2006, 12:41
Odpovědi: 0
Bydliště: Kutna Hora

Příspěvek od repanek »

Nazdar kolegové, mám pašíka B5.5 2001 s Tiptronicem a nezdá se mi úplně chování převodovky. Dvojka a trojka na můj vkus celkem dlouho prokluzuje než se "uzamkne" a táhne jak má (řadim Tiptronicem). Při prudší akceleraci to tak nevadí, ale při pozvolným rozjezdu (třeba za studena) vylezou otáčky při trojce třeba na 2000, převodovka prokluzuje a pak najednou "zamkne", otáčky spadnou na 1300 a už to tahá v pohodě. Jinak všechno šlape bez problémů, samotná změna kvaltu je rychlá bez prodlevy od jedničky do pětky. Podle příspěvků koukám, že nejjednodušší zatim bude nechat kompletně vyměnit olej a filtr (mám teď 150.000 najeto). Takže hledám firmu nebo profíka ve středních čechách, který se v tom vyzná a ví co dělá. O cenu až tak nejde, hlavně o kvalitu. Máte někdo dobrou osobní zkušenost? Nehodlám riskovat zbytečný problémy, na novou převodovku nemám :)
Passat V6TDI Tiptronic
Uživatelský avatar
radekVW
Přispěvovatel
Příspěvky: 86
Registrován: 19 srp 2006, 16:43
Odpovědi: 0
Bydliště: Veřovice-Novy Jicin

Příspěvek od radekVW »

mam obcejneho automata,zadny tiptronic..Je na hovno ze zespod neni zadny kontrolni sroub..
V jendom pisou ze mam vymenit 2,7 v druhem 3,2 a v tretim 3,5 tak kolik??
Podotykam-menim i filtr.
VW PASSAT 1.9TDI black widow
Fandy
Přispěvovatel
Příspěvky: 365
Registrován: 30 srp 2006, 19:56
Odpovědi: 0
Bydliště: Chrudimsko

Příspěvek od Fandy »

repanek píše:Nazdar kolegové, mám pašíka B5.5 2001 s Tiptronicem a nezdá se mi úplně chování převodovky. Dvojka a trojka na můj vkus celkem dlouho prokluzuje než se "uzamkne" a táhne jak má (řadim Tiptronicem). Při prudší akceleraci to tak nevadí, ale při pozvolným rozjezdu (třeba za studena) vylezou otáčky při trojce třeba na 2000, převodovka prokluzuje a pak najednou "zamkne", otáčky spadnou na 1300 a už to tahá v pohodě. Jinak všechno šlape bez problémů, samotná změna kvaltu je rychlá bez prodlevy od jedničky do pětky. Podle příspěvků koukám, že nejjednodušší zatim bude nechat kompletně vyměnit olej a filtr (mám teď 150.000 najeto). Takže hledám firmu nebo profíka ve středních čechách, který se v tom vyzná a ví co dělá. O cenu až tak nejde, hlavně o kvalitu. Máte někdo dobrou osobní zkušenost? Nehodlám riskovat zbytečný problémy, na novou převodovku nemám :)
Přijde mi že ti to chodí o.k.,hodí se kontrola oleje :)
Uživatelský avatar
Tomas.cz
Aktivista
Příspěvky: 14450
Registrován: 06 dub 2006, 13:37
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha

Příspěvek od Tomas.cz »

Nalej tam 2.5, nastartuj, dej Parking, ohřej na 35 stupňů, otevři dole zátku a začni nalévací trubkou lít olej, až začne vytékat tak zašroubuj zátku a máš hotovo ( zátka není vypustní, lébrž kontrolní ).
Tom
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“