Co je to za turbo??

Moderátoři: šulda, Moderátoři

pajus
Nováček
Příspěvky: 6
Registrován: 14 čer 2007, 21:09
Odpovědi: 0

Co je to za turbo??

Příspěvek od pajus »

Zdravím všechny odborníky, chtěl bych se zeptat, jestli nevíte, z jakýho Peugeota je tohle turbo? Koupil jsem ho od jednocho chytráka, kterej tvrdil, že je z P406 2.1TD 80kW r.97, ale následně se ukázalo, že svody nepasujou...tak moc prosím o pomoc...Chtěl bych se ho zbavit a nevím, jako co ho inzerovat. Jeden známý mi říkal, že je to možná z 605ky 1.9TD..Díky...
Tady jsou obrázky:

Obrázek
Obrázek
Obrázek
Obrázek
Obrázek
-----------------------------------------------------
Silnice patří silným! :)
bjukemen
Aktivista
Příspěvky: 1363
Registrován: 22 lis 2007, 01:57
Odpovědi: 0

Příspěvek od bjukemen »

...nieje na nom nič napisane na tej ploške čo tam vidno...

...pride mi ako KKK K-14
Alfa Romeo 156 sw 2,4 JTD 110kw@ 142,3kw

Obrázek
pajus
Nováček
Příspěvky: 6
Registrován: 14 čer 2007, 21:09
Odpovědi: 0

RE

Příspěvek od pajus »

Já nevim, na jaký plošce? Z boku na obalu od vrtule je AR-48 a dál 01
-----------------------------------------------------
Silnice patří silným! :)
Michal99
Přispěvovatel
Příspěvky: 168
Registrován: 06 říj 2006, 18:44
Odpovědi: 0
Bydliště: Žatec

Příspěvek od Michal99 »

ASi 605 nebo Citroen XM 2,1td
VW Sharan 1.9TDI AFN,egr off,MAF off
donedávna Ford Mondeo 1,8TD combi,EGR Off,KAT Off
bjukemen
Aktivista
Příspěvky: 1363
Registrován: 22 lis 2007, 01:57
Odpovědi: 0

Příspěvek od bjukemen »

...no na 2.1TD sa davalo menovane K-14 ale vyzera trošičku inak...

...tam na sacej časti vydno taku ploch tam kde davaš saciu hadicu z filtra...
Alfa Romeo 156 sw 2,4 JTD 110kw@ 142,3kw

Obrázek
JiRaY
Přispěvovatel
Příspěvky: 272
Registrován: 17 kvě 2008, 20:53
Odpovědi: 0

Příspěvek od JiRaY »

Teeda,to je bago!! :o (rofl)
Rozhodně není na motor 1,9TD,na 1,9TD jsem měl dvě v ruce,a jsou úplně jiné,a nejsou tekhle přerostlé.

Jinak,XM ani 605 nikdy neměly motor 1,9TD,neutáhl by je.

Nejslabší motor v XM byl 2,2D,v 605 nevím.

Mohlo by to být na ten 2,1TD 605 nebo XM
Renault Master 2,5dCi 100k 09" "Lenochod"

Bývalý zapřísáhlý Citroenář a řidič náklaďáku,teď už jen Pražský dodávkář
21Grams
Sběrač informací
Příspěvky: 35
Registrován: 06 zář 2007, 20:51
Odpovědi: 0
Bydliště: Pressburg:)

Příspěvek od 21Grams »

bjukemen píše:...nieje na nom nič napisane na tej ploške čo tam vidno...

...pride mi ako KKK K-14
K14 mi zrovna lezi krasne zrepasovane, vypieskovane a vycistene na stole a toto K14 rozhodne nieje:)
Peugeot 306 XRDT po facelifte ale este s mechanickym klepatkom:)
franz
Nováček
Příspěvky: 10
Registrován: 21 pro 2007, 22:14
Odpovědi: 0
Bydliště: Západní Čechy

Příspěvek od franz »

Michal99 píše:ASi 605 nebo Citroen XM 2,1td
Je to zkutečně tak,je to z těchto modelů,tenhle model se dával do 2.1td 12V,nevím co je to za model,ale mám dojem,že dělali dva nebo dokonce tři modely,ale jedno vím jistě,že mitsubishi to není(tam se dávaly také)už podle obrázku ovládací ventil mají jinej ;)
21Grams
Sběrač informací
Příspěvky: 35
Registrován: 06 zář 2007, 20:51
Odpovědi: 0
Bydliště: Pressburg:)

Příspěvek od 21Grams »

Tak som zapatral trosku...406ka XUD11BTE...garrett TB02, teda jedna z jeho variaciiObrázek
Peugeot 306 XRDT po facelifte ale este s mechanickym klepatkom:)
pajus
Nováček
Příspěvky: 6
Registrován: 14 čer 2007, 21:09
Odpovědi: 0

RE - konečně přesné informace o turbu

Příspěvek od pajus »

Tak jsem zpět, trvalo mi dlouho, než jsem konečně vyčetl informace z turba - je tam Garrett A/R - 49 B , M27, na štítku je YD0519F 9600373980 465429 - 1 T2 ale stejně nevim, z čeho to je??? Nevíte, jak to zjistit, přes google jsem se toho moc nedozvěděl :(
-----------------------------------------------------
Silnice patří silným! :)
21Grams
Sběrač informací
Příspěvky: 35
Registrován: 06 zář 2007, 20:51
Odpovědi: 0
Bydliště: Pressburg:)

Re: RE - konečně přesné informace o turbu

Příspěvek od 21Grams »

pajus píše:Tak jsem zpět, trvalo mi dlouho, než jsem konečně vyčetl informace z turba - je tam Garrett A/R - 49 B , M27, na štítku je YD0519F 9600373980 465429 - 1 T2 ale stejně nevim, z čeho to je??? Nevíte, jak to zjistit, přes google jsem se toho moc nedozvěděl :(
Ved som ti o prispevok vyssie napisal z coho to je :D P406, motor XUD11BTE (2.1DT 12V) (hm)
Peugeot 306 XRDT po facelifte ale este s mechanickym klepatkom:)
pajus
Nováček
Příspěvky: 6
Registrován: 14 čer 2007, 21:09
Odpovědi: 0

RE

Příspěvek od pajus »

Nezlob se, ale to asi není, prej to tam nepasuje - mi řekl můj automechanik, když mi tam dával jinej motor... Já mám P406 2.1TD 80kw r.97 ...jinak motor z Citroena XM tam šel, jen se musel převrtat jeden úchyt na čerpadlo...
-----------------------------------------------------
Silnice patří silným! :)
pajus
Nováček
Příspěvky: 6
Registrován: 14 čer 2007, 21:09
Odpovědi: 0

RE

Příspěvek od pajus »

Je tam rozdílná délka hubice sání...To turbo, co jsem fotil, má objímku hned na vrtuli, kdežto z toho P406 2.1TD80kw jí má delší - minimálně v tom je rozdíl...
-----------------------------------------------------
Silnice patří silným! :)
21Grams
Sběrač informací
Příspěvky: 35
Registrován: 06 zář 2007, 20:51
Odpovědi: 0
Bydliště: Pressburg:)

Re: RE

Příspěvek od 21Grams »

pajus píše:Je tam rozdílná délka hubice sání...To turbo, co jsem fotil, má objímku hned na vrtuli, kdežto z toho P406 2.1TD80kw jí má delší - minimálně v tom je rozdíl...
Je to odtial urcite, pretoze ten obrazok je z peugeto servise box-u a vyfiltroval som len model 406 a 2.1DT. Lenze aj tych motorov bolo niekolko(podla kodov motora) a na kazdy bolo zaroven niekolko turb. Cize v podstate mi slo skor o to vyviest ta z omylu ze to turbo nieje z 406 2.1 a predavajuci ta oklamal...je odtial. Len nepasuje na tvoj motor. Ja som mal tiez nahradne turbo z rovnakeho auta a rovnakeho motora, dokonca ten isty rok vyroby, myslel som si ze mi to tam sadne, a prd...vyfukove potrubie sadlo, koleno vyfuku sadlo, ale samotna os turba bola nizsie tak mi nepasovalo potrubie medzi vzduchacom a kompresorom a tlakova hadica z kompresora na intercooler, vsetko bolo o par cm nizsie a nedalo sa to jednoducho prisposobit. Ciez som nakoniec musel dat zrepasovat stare turbo, vyslo ma to na 235 eur, plus samozrejme som dodrbal o tesnenie na vyse, mam zbytocne funkcne turbo(mimochodom na predaj, KKK K03 :D ), novy olej aj ked stary mal len 3tkm, filtre...no pekne som sa zapalil..jezis, zas sa tu rozpisujem, dajte mi niekto ban (wallbash)
Peugeot 306 XRDT po facelifte ale este s mechanickym klepatkom:)
pajus
Nováček
Příspěvky: 6
Registrován: 14 čer 2007, 21:09
Odpovědi: 0

Aha

Příspěvek od pajus »

Tak to jsme fakt nevěděl - tušil jsem nějakou zradu...Tak to v tom případě odpovídá, nevěděl jsem, že jich bylo tolik, to je děs, jedno auto, 10 motorů a ještě víc turb...blázni...Tak díky moc, teď budu taky hledat kupce...
-----------------------------------------------------
Silnice patří silným! :)
Odpovědět

Zpět na „Peugeot“