Tady jsou obrázky:





Moderátoři: šulda, Moderátoři





Je to zkutečně tak,je to z těchto modelů,tenhle model se dával do 2.1td 12V,nevím co je to za model,ale mám dojem,že dělali dva nebo dokonce tři modely,ale jedno vím jistě,že mitsubishi to není(tam se dávaly také)už podle obrázku ovládací ventil mají jinejMichal99 píše:ASi 605 nebo Citroen XM 2,1td
Ved som ti o prispevok vyssie napisal z coho to jepajus píše:Tak jsem zpět, trvalo mi dlouho, než jsem konečně vyčetl informace z turba - je tam Garrett A/R - 49 B , M27, na štítku je YD0519F 9600373980 465429 - 1 T2 ale stejně nevim, z čeho to je??? Nevíte, jak to zjistit, přes google jsem se toho moc nedozvěděl
Je to odtial urcite, pretoze ten obrazok je z peugeto servise box-u a vyfiltroval som len model 406 a 2.1DT. Lenze aj tych motorov bolo niekolko(podla kodov motora) a na kazdy bolo zaroven niekolko turb. Cize v podstate mi slo skor o to vyviest ta z omylu ze to turbo nieje z 406 2.1 a predavajuci ta oklamal...je odtial. Len nepasuje na tvoj motor. Ja som mal tiez nahradne turbo z rovnakeho auta a rovnakeho motora, dokonca ten isty rok vyroby, myslel som si ze mi to tam sadne, a prd...vyfukove potrubie sadlo, koleno vyfuku sadlo, ale samotna os turba bola nizsie tak mi nepasovalo potrubie medzi vzduchacom a kompresorom a tlakova hadica z kompresora na intercooler, vsetko bolo o par cm nizsie a nedalo sa to jednoducho prisposobit. Ciez som nakoniec musel dat zrepasovat stare turbo, vyslo ma to na 235 eur, plus samozrejme som dodrbal o tesnenie na vyse, mam zbytocne funkcne turbo(mimochodom na predaj, KKK K03pajus píše:Je tam rozdílná délka hubice sání...To turbo, co jsem fotil, má objímku hned na vrtuli, kdežto z toho P406 2.1TD80kw jí má delší - minimálně v tom je rozdíl...