td

VW/Audi/Škoda/Seat - zvyšování výkonu (především TDI motory)

Moderátoři: šulda, Moderátoři

FR4NK!3
Přispěvovatel
Příspěvky: 352
Registrován: 27 čer 2007, 11:21
Odpovědi: 0

Příspěvek od FR4NK!3 »

Smoke píše:1.6 a 1.9td má stejnej pístek ;)
mě stačilo dávat naftu i 2b a ještě to čudilo (na 1.6TD).
to turbo, pokud to je KKK z 51kw tak krátkodobě 1.5b snese.
pokud dáš gt1749 neunese to spojka- záběr bude od spodu.
presne tak cerpadlo to nakrmi az az ... vic nez umota turbo ... tlacili sem 2bary(budik jen do 2 ... mozna to davalo i vic) bez cooleru (LOL) (rofl)
ex Seat Ibiza 1,9 TDI
Audi A6 2.5 TDI 103kw ... polazeno pry na 125 kw :D
DON'T STOP SMOKING :)
thomsonn
Sběrač informací
Příspěvky: 20
Registrován: 24 led 2009, 14:18
Odpovědi: 0

Příspěvek od thomsonn »

no prave proto cerpadlo to da ale turbo tlači 1 a bojim se že brzo pujde do kitek tak premyslim o tom gt1749 nekdo tady psal ze mi to nevydrzi spojka ale ja mam passat a prevodovku z okty a spojku jednohmotu
Smoke
Aktivista
Příspěvky: 2608
Registrován: 24 bře 2006, 12:00
Odpovědi: 0
Bydliště: kousek od Brna
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Smoke »

na TD se ani dvouhmoty nedávali. jaká je spojka, z čeho? z TD nebo z té okty TDi?
i origo turbo snese 1.3b.
DTchip.cz chiptuning, měření výkonu

Audi A5 3.0tdi 176kw- 318k 711Nm.
Audi A3, 1756, AGR 90k@241k 557Nm - prodáno
bombastiq
Aktivista
Příspěvky: 3643
Registrován: 07 kvě 2008, 21:30
Odpovědi: 0
Bydliště: Šumperk

Příspěvek od bombastiq »

FR4NK!3 píše:
Smoke píše:1.6 a 1.9td má stejnej pístek ;)
mě stačilo dávat naftu i 2b a ještě to čudilo (na 1.6TD).
to turbo, pokud to je KKK z 51kw tak krátkodobě 1.5b snese.
pokud dáš gt1749 neunese to spojka- záběr bude od spodu.
presne tak cerpadlo to nakrmi az az ... vic nez umota turbo ... tlacili sem 2bary(budik jen do 2 ... mozna to davalo i vic) bez cooleru (LOL) (rofl)
bavíme se o 1,6 VW nebo o 1,9 ????

zajímavý je že mě to čerpadlo nestačí o spodku to hulí ale
jak to skočí nad 1,1 baru tak auto přestane táhnout :(
tak nevím kolik ještě můžu vzít na klínku

neví někdo jak je dlouhej ten jazíček co jezdí po klíku ?? nechci aby mě upad když to vezmu moc na brusce
--775914666--stačí zavolat :) , Berlingo 1.9D Prasečák + MB-OM604 SUPERTURBODIESEL
Smoke
Aktivista
Příspěvky: 2608
Registrován: 24 bře 2006, 12:00
Odpovědi: 0
Bydliště: kousek od Brna
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Smoke »

čerpadlo je špatně nastaveno, spíš jen ohuleno od spodu. není to jen tak, otočit na přidavači, mě trvalo asi 2měs. zkoušení, upravování atd než to bylo supr. přečti si: jak na zlepšení TD, někde to tam je
DTchip.cz chiptuning, měření výkonu

Audi A5 3.0tdi 176kw- 318k 711Nm.
Audi A3, 1756, AGR 90k@241k 557Nm - prodáno
Uživatelský avatar
wr8
Přispěvovatel
Příspěvky: 762
Registrován: 05 úno 2007, 23:24
Odpovědi: 0
Bydliště: Kunštát
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od wr8 »

souhlasim,dobre naladit pridavac chvilku trva
thomsonn
Sběrač informací
Příspěvky: 20
Registrován: 24 led 2009, 14:18
Odpovědi: 0

Příspěvek od thomsonn »

motor je 1.9 a spoka z td
Smoke
Aktivista
Příspěvky: 2608
Registrován: 24 bře 2006, 12:00
Odpovědi: 0
Bydliště: kousek od Brna
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Smoke »

znám 2 případy: motor 1.9 a turbo + čerpadlo z 1.6TD, v obou případech naftu stačilo dávat, sice než se rozmotalo turbo tak to čudilo, ale jinak ok. no a spojka pokud je dobrá tak časem stejně začne klouzat. jde o to že čím níž začne turbo tlačit tím hůř pro spojku.
DTchip.cz chiptuning, měření výkonu

Audi A5 3.0tdi 176kw- 318k 711Nm.
Audi A3, 1756, AGR 90k@241k 557Nm - prodáno
bombastiq
Aktivista
Příspěvky: 3643
Registrován: 07 kvě 2008, 21:30
Odpovědi: 0
Bydliště: Šumperk

Příspěvek od bombastiq »

Smoke píše:znám 2 případy: motor 1.9 a turbo + čerpadlo z 1.6TD, v obou případech naftu stačilo dávat, sice než se rozmotalo turbo tak to čudilo, ale jinak ok. no a spojka pokud je dobrá tak časem stejně začne klouzat. jde o to že čím níž začne turbo tlačit tím hůř pro spojku.
no dobrý ale o kolik to můžu ubrousit ?? ;)
--775914666--stačí zavolat :) , Berlingo 1.9D Prasečák + MB-OM604 SUPERTURBODIESEL
Smoke
Aktivista
Příspěvky: 2608
Registrován: 24 bře 2006, 12:00
Odpovědi: 0
Bydliště: kousek od Brna
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Smoke »

to je právě to testování. trochu ubrousíš a projedeš, a tak to děláš dlouho dokud to není ono. např. než zabere turbo tak čudí, jak dává tlak např nad 0.5b tak přestane čudit, tak víš že je třeba ještě ubrousit atd atd.
je dobrý taky nastavit předpětí pružiny v tom přidavači- je nastaven na origo tlak např. 0.8b. jenže ty pokud budeš tlačit např. 1.3 tak nad 0.8b už nebude přidávat naftu, což bude chybět. takže ruční pumpu, budík tlaku na kterej uvidíš a mít cit v ruce, budeš hejbat plynem na čerpadle. zkus dat pomalu plnej a pak s tlakem. bez tlaku jde cca do půlky a pak je cítit větší odpor (to už jde jen přes pružinu) no a s tlakem by to mělo jít stejně až do plna. pružina v tom přidavači je na závitu, jde štelovat předpětí. takže naladit až na požadovanej tlak, ne že třeba už od 0.5- 0.8b jde až na plno. víš co myslím?
no a pokud tam jsou podložky, tak je dej do pryč, brání ve větším pohybu (neboli rozsahu přidavače.
už vidíš že to není jen tak ;)
DTchip.cz chiptuning, měření výkonu

Audi A5 3.0tdi 176kw- 318k 711Nm.
Audi A3, 1756, AGR 90k@241k 557Nm - prodáno
bombastiq
Aktivista
Příspěvky: 3643
Registrován: 07 kvě 2008, 21:30
Odpovědi: 0
Bydliště: Šumperk

Příspěvek od bombastiq »

díky smoku ;) mě šlo jen o to abych se dozvěděl jestli mám laborovat aj s tím předpětím pružiny Obrázek
--775914666--stačí zavolat :) , Berlingo 1.9D Prasečák + MB-OM604 SUPERTURBODIESEL
Odpovědět

Zpět na „Zvyšování výkonu VW group (DIESEL)“