Jakým stylem teď jezdíte se svým TDI?

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Hošík
Aktivista
Příspěvky: 1078
Registrován: 28 led 2008, 19:16
Odpovědi: 0
Bydliště: Královehradecko

Příspěvek od Hošík »

Fulltank píše:
paulmoto píše:
Fulltank píše: radim podobne, obcas na dalnici to taky poradne prozenu co to jede. Spotrebu spocitanou podle litru na ujetych km mi vychazi kolem 4,5-5,5l/100km.
Ja mam spotrebu podobnou jak ty,jinak taky to obcas protahnu,hlavne v lete kdyz jedu na dovolenou.
myslim si, ze to neni podtaceni ;) treba jeste nekdo poradi.
Tak třeba já na čtyřku jed padesát nepořídím,otáčky jsou někde na 1300 ot/min,čtyřku dávám kolem šedesáti v klidné jízdě.Jinak normálně na 110km/h a pak 5.
Pešek 307 HDI, Octavia II -největší sráč života
fuzzyi
Přispěvovatel
Příspěvky: 758
Registrován: 19 pro 2006, 08:52
Odpovědi: 0
Bydliště: Nový Jičín

Příspěvek od fuzzyi »

Fulltank píše:to nejak tocite ne :? kdyz je zima tak se ani pres 1700ot nedostanu a kdyz je motor zahratej jezdim v klidku, radim kolem 2000ot vic ne. Pritom kdyz to tu ctu zda se mi ze bych to podtacel, ale pri jizde mi to tak neprijde. Mam O1 66kw a radim 3-30km/h,4-40km/h,5-60km/h, samozdrejme dle situace.
tohle snad ani nemůžeš myslet vážně že ne? Po tobě bych teda nechtěl kupovat auto. Že se nedostaneš ani přes 1700ot?? (LOL) 4 stupeň a jedeš 40km/h na 5st 60km/h??? Jeden z takových co si myslí že šetří auto a přitom si ho odrovnává (crazy)
RENAULT / TRAFIC II autobus (JL) / 2.0 dCi 115 (JL0H)
Uživatelský avatar
dolar100
Aktivista
Příspěvky: 1147
Registrován: 09 říj 2008, 13:33
Odpovědi: 0
Bydliště: Bratislava

Příspěvek od dolar100 »

Fulltank píše:
toby66kw píše:
Fulltank píše:to nejak tocite ne :? kdyz je zima tak se ani pres 1700ot nedostanu a kdyz je motor zahratej jezdim v klidku, radim kolem 2000ot vic ne. Pritom kdyz to tu ctu zda se mi ze bych to podtacel, ale pri jizde mi to tak neprijde. Mam O1 66kw a radim 3-30km/h,4-40km/h,5-60km/h, samozdrejme dle situace.
Podtáčíš brutálně :o
je to takhle jezdeni uz od zacatku a zatim vse v pohode. Jen cvakaj hydrostely, ale to je spis poctem km. O1 1999 TDI(66) 390tis

Tak neradim presne v ty rychlosti spis za, to bylo jen pro upresneni.
presne tak aj ja tak jazdim v Bratislave do 2000 ot (noteeth)
Mercdes C cdi
holy
Přispěvovatel
Příspěvky: 517
Registrován: 17 pro 2008, 21:29
Odpovědi: 0
Bydliště: karlovarsko
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od holy »

bejt vaším motorem, tak vám nafackuju....nechtěl bych vidět váš EGR ventil, regulaci turba a saze ve vejfuku..blééé, tam musí bejt sraček (LOL)
...ze všeho nejhorší jsou trpaslíci...
!ODCIZENA! VIN TMBGE61ZX62137699
Octavia II Combi 2.0 TDI Elegance-2005/MR2006, BKD chip 125kW, dovoz SRN-při 84.000 !ODCIZENA!
Felicia Combi 1.3 MPI, 2000, odkoupená služební-při 93.000
P.e.p.i.n
Přispěvovatel
Příspěvky: 993
Registrován: 13 črc 2008, 09:42
Odpovědi: 0
Bydliště: Příbramsko

Příspěvek od P.e.p.i.n »

Tomu motoru neškodí když ho točíš do 4000ot.,aspoň se protáhne pŕi akceleraci a tak to vůbec nevadí a na rozjedech o dálnici jinak po dálnici dávam 5-tku nékde ve 150-160km/h a pak jedu na pětku kolem 3500ot. furt...párkrát sem to teda držel z Prahy do Příbrami na 5-tku ve 4000ot celou cestu sem krapet spěchal a NO PROBLĚM takže jako téch 1700 ot vubec...chudák motor..pak to po tobě koupí nékdo mladej párkrát za to vezme a je po něm....
Audi A4 Avant 2.5 TDI BDH quattro + soft M+H
O1 1.8 20v Turbo Rs
Vw Sharan 1.9 TDi 96kw- family car
tom133
Přispěvovatel
Příspěvky: 187
Registrován: 20 led 2008, 21:43
Odpovědi: 0
Bydliště: Kladno

Příspěvek od tom133 »

harri777 píše:cau Tom 133 ja mam tiez 96kw ibizu a ta ista teplota oleja ako ty aj ked to tocim
Dneska jsem se na to soustredil a je to tak,jel jsem nejdriv po Praze a pak dalnice cca 30km a dostal jsem se tesne pred 90 stupnu. Jel jsem sice v rozmezi 140-150,ale na sestku to moc netoci.Nevim, jak to bylo v lete.
Seat Ibiza 1.9 TDI 96kW
nogis
Aktivista
Příspěvky: 3535
Registrován: 29 led 2008, 19:32
Odpovědi: 0
Bydliště:

Příspěvek od nogis »

Teď jsem jezdil s 96PD a nechápal jsem jak řadí tiptronic. Tam je to podle mě teprve podtáčení. Vždyť to jede soustavně těsně nad volnoběhem, ať studený nebo teplý. Na druhou stranu při předjíždění je mu jedno, že je motor ještě studený a dá mu kládu... Takže motoru to podtáčení asi až tak vadit nemůže, když to takhle naprogramujou ;)
VW Passat B8 variant R-line, CUAA 218kW/591Nm
Uživatelský avatar
Dano3266
Nováček
Příspěvky: 9
Registrován: 27 led 2009, 20:35
Odpovědi: 0

Příspěvek od Dano3266 »

Ak vonku mrzne tak štartnem a nechám klepať cca 2 min až potom idem, točím max 1800 a po 2 - 3 km idem na 2000 - 2200 , jemne s plynom a keď teplota vyskočí na 90 tak podlaha a točím poľa potreby :) .
Leon 1M Sport r.v. 2000 motor - ASV 81kW
Uživatelský avatar
schonus
Přispěvovatel
Příspěvky: 369
Registrován: 25 led 2006, 09:14
Odpovědi: 0
Bydliště: Pilsner
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od schonus »

nogis píše:Teď jsem jezdil s 96PD a nechápal jsem jak řadí tiptronic. Tam je to podle mě teprve podtáčení. Vždyť to jede soustavně těsně nad volnoběhem, ať studený nebo teplý. Na druhou stranu při předjíždění je mu jedno, že je motor ještě studený a dá mu kládu... Takže motoru to podtáčení asi až tak vadit nemůže, když to takhle naprogramujou ;)
jde o díly, o zajištění odbytu, servisu ... prostě aby měli "Skláří" co žrát (LOL)
STOledo 1M, AHF - poladeno
Smoke
Aktivista
Příspěvky: 2608
Registrován: 24 bře 2006, 12:00
Odpovědi: 0
Bydliště: kousek od Brna
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Smoke »

taky si myslím že jde o ergonomii, emise a spotřebu. někomu je fuk studeny nebo ne, prostě chce šlápnout a jet, a třeba za 2 roky si koupí nové..
DTchip.cz chiptuning, měření výkonu

Audi A5 3.0tdi 176kw- 318k 711Nm.
Audi A3, 1756, AGR 90k@241k 557Nm - prodáno
kubiCzek
Přispěvovatel
Příspěvky: 85
Registrován: 07 zář 2006, 22:42
Odpovědi: 0
Bydliště: Děčín city

Příspěvek od kubiCzek »

Nevadí když je to úplně ledový ráno a držim motor na 2.000 otáčkách při jízdě ? Když dám čtvrtej kvalt tak to točí jenom 1200ot na 50km/h. Supr je pro mě jezdit tak 62km/h. Čtyřka točí cca 1900ot. Blbý že v úseku kde jezdim tak dost často měřej takže víc jak 60km/h tu nikdo nejede.

Je fakt, že dřív sem s tím jezdil taky spíš na míň otáček. Myslel sem, že to bude míň žrát (moje první TDi). Před půl rokem sem to měl na rozebrání hlavy (potkaly se mi ventily s pístama, spadla kladka na rozvodech) a koukal sem že všechno je krásně čistý, EGR zasraný v normě. Teď jak se s tim jezdí svižnějc tak je to takový živější a líp to reaguje na pedál bych řek.

Motor 1Z
:)
Smoke
Aktivista
Příspěvky: 2608
Registrován: 24 bře 2006, 12:00
Odpovědi: 0
Bydliště: kousek od Brna
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Smoke »

kolem 2000 ideál, jsou to pracovní otáčky.
1200 je málo, stejně by se asi ani motor nezahřál.
DTchip.cz chiptuning, měření výkonu

Audi A5 3.0tdi 176kw- 318k 711Nm.
Audi A3, 1756, AGR 90k@241k 557Nm - prodáno
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“