Tak třeba já na čtyřku jed padesát nepořídím,otáčky jsou někde na 1300 ot/min,čtyřku dávám kolem šedesáti v klidné jízdě.Jinak normálně na 110km/h a pak 5.Fulltank píše:myslim si, ze to neni podtacenipaulmoto píše:Ja mam spotrebu podobnou jak ty,jinak taky to obcas protahnu,hlavne v lete kdyz jedu na dovolenou.Fulltank píše: radim podobne, obcas na dalnici to taky poradne prozenu co to jede. Spotrebu spocitanou podle litru na ujetych km mi vychazi kolem 4,5-5,5l/100km.treba jeste nekdo poradi.
Jakým stylem teď jezdíte se svým TDI?
Moderátoři: šulda, Moderátoři
Pešek 307 HDI, Octavia II -největší sráč života
tohle snad ani nemůžeš myslet vážně že ne? Po tobě bych teda nechtěl kupovat auto. Že se nedostaneš ani přes 1700ot??Fulltank píše:to nejak tocite nekdyz je zima tak se ani pres 1700ot nedostanu a kdyz je motor zahratej jezdim v klidku, radim kolem 2000ot vic ne. Pritom kdyz to tu ctu zda se mi ze bych to podtacel, ale pri jizde mi to tak neprijde. Mam O1 66kw a radim 3-30km/h,4-40km/h,5-60km/h, samozdrejme dle situace.


RENAULT / TRAFIC II autobus (JL) / 2.0 dCi 115 (JL0H)
presne tak aj ja tak jazdim v Bratislave do 2000 otFulltank píše:je to takhle jezdeni uz od zacatku a zatim vse v pohode. Jen cvakaj hydrostely, ale to je spis poctem km. O1 1999 TDI(66) 390tistoby66kw píše:Podtáčíš brutálněFulltank píše:to nejak tocite nekdyz je zima tak se ani pres 1700ot nedostanu a kdyz je motor zahratej jezdim v klidku, radim kolem 2000ot vic ne. Pritom kdyz to tu ctu zda se mi ze bych to podtacel, ale pri jizde mi to tak neprijde. Mam O1 66kw a radim 3-30km/h,4-40km/h,5-60km/h, samozdrejme dle situace.
Tak neradim presne v ty rychlosti spis za, to bylo jen pro upresneni.

Mercdes C cdi
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 517
- Registrován: 17 pro 2008, 21:29
- Bydliště: karlovarsko
- Kontaktovat uživatele:
bejt vaším motorem, tak vám nafackuju....nechtěl bych vidět váš EGR ventil, regulaci turba a saze ve vejfuku..blééé, tam musí bejt sraček 

...ze všeho nejhorší jsou trpaslíci...
!ODCIZENA! VIN TMBGE61ZX62137699
Octavia II Combi 2.0 TDI Elegance-2005/MR2006, BKD chip 125kW, dovoz SRN-při 84.000 !ODCIZENA!
Felicia Combi 1.3 MPI, 2000, odkoupená služební-při 93.000
!ODCIZENA! VIN TMBGE61ZX62137699
Octavia II Combi 2.0 TDI Elegance-2005/MR2006, BKD chip 125kW, dovoz SRN-při 84.000 !ODCIZENA!
Felicia Combi 1.3 MPI, 2000, odkoupená služební-při 93.000
Tomu motoru neškodí když ho točíš do 4000ot.,aspoň se protáhne pŕi akceleraci a tak to vůbec nevadí a na rozjedech o dálnici jinak po dálnici dávam 5-tku nékde ve 150-160km/h a pak jedu na pětku kolem 3500ot. furt...párkrát sem to teda držel z Prahy do Příbrami na 5-tku ve 4000ot celou cestu sem krapet spěchal a NO PROBLĚM takže jako téch 1700 ot vubec...chudák motor..pak to po tobě koupí nékdo mladej párkrát za to vezme a je po něm....
Audi A4 Avant 2.5 TDI BDH quattro + soft M+H
O1 1.8 20v Turbo Rs
Vw Sharan 1.9 TDi 96kw- family car
O1 1.8 20v Turbo Rs
Vw Sharan 1.9 TDi 96kw- family car
Dneska jsem se na to soustredil a je to tak,jel jsem nejdriv po Praze a pak dalnice cca 30km a dostal jsem se tesne pred 90 stupnu. Jel jsem sice v rozmezi 140-150,ale na sestku to moc netoci.Nevim, jak to bylo v lete.harri777 píše:cau Tom 133 ja mam tiez 96kw ibizu a ta ista teplota oleja ako ty aj ked to tocim
Seat Ibiza 1.9 TDI 96kW
Teď jsem jezdil s 96PD a nechápal jsem jak řadí tiptronic. Tam je to podle mě teprve podtáčení. Vždyť to jede soustavně těsně nad volnoběhem, ať studený nebo teplý. Na druhou stranu při předjíždění je mu jedno, že je motor ještě studený a dá mu kládu... Takže motoru to podtáčení asi až tak vadit nemůže, když to takhle naprogramujou 

VW Passat B8 variant R-line, CUAA 218kW/591Nm
- schonus
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 369
- Registrován: 25 led 2006, 09:14
- Bydliště: Pilsner
- Kontaktovat uživatele:
jde o díly, o zajištění odbytu, servisu ... prostě aby měli "Skláří" co žrátnogis píše:Teď jsem jezdil s 96PD a nechápal jsem jak řadí tiptronic. Tam je to podle mě teprve podtáčení. Vždyť to jede soustavně těsně nad volnoběhem, ať studený nebo teplý. Na druhou stranu při předjíždění je mu jedno, že je motor ještě studený a dá mu kládu... Takže motoru to podtáčení asi až tak vadit nemůže, když to takhle naprogramujou

STOledo 1M, AHF - poladeno
Nevadí když je to úplně ledový ráno a držim motor na 2.000 otáčkách při jízdě ? Když dám čtvrtej kvalt tak to točí jenom 1200ot na 50km/h. Supr je pro mě jezdit tak 62km/h. Čtyřka točí cca 1900ot. Blbý že v úseku kde jezdim tak dost často měřej takže víc jak 60km/h tu nikdo nejede.
Je fakt, že dřív sem s tím jezdil taky spíš na míň otáček. Myslel sem, že to bude míň žrát (moje první TDi). Před půl rokem sem to měl na rozebrání hlavy (potkaly se mi ventily s pístama, spadla kladka na rozvodech) a koukal sem že všechno je krásně čistý, EGR zasraný v normě. Teď jak se s tim jezdí svižnějc tak je to takový živější a líp to reaguje na pedál bych řek.
Motor 1Z
Je fakt, že dřív sem s tím jezdil taky spíš na míň otáček. Myslel sem, že to bude míň žrát (moje první TDi). Před půl rokem sem to měl na rozebrání hlavy (potkaly se mi ventily s pístama, spadla kladka na rozvodech) a koukal sem že všechno je krásně čistý, EGR zasraný v normě. Teď jak se s tim jezdí svižnějc tak je to takový živější a líp to reaguje na pedál bych řek.
Motor 1Z
