musis zohnat jednohmotu zotrvak + nezabudnut na srobiky :O) a potom na to spojkovy set ATD a budes spokojnyL_u_c_k_y_n píše:a to ATD jde jen vyměnit sadu za tu stávající a není potřeba něco přizpůsobovat?myslim že Ladas tady nákou ATD prodával tak se bych mu rovnou zkusil napsat...netopier píše:daj tam z fabie ATD a to musi vydrzat..a rovno je tam jednohmota
točivej moment??? AFN-trysky a chip
Moderátoři: šulda, Moderátoři
GIV var asz 4mot upraveny
jasne .netopier píše:ale ATD set pre mna znamena zotrvak, lamela pritlacak lozisko... zotrval ATD je jednohmota nie? tak to musi pasovat ci som vedla?
no ja som kupil zotrvak osobitne ...
a potom LUKspojkovu sadu 623308400 = lamela,pritlacak, lozisko.
Odporucil ju HUML, a ma skusenosti na rozdavanie !
GIV var asz 4mot upraveny
- DEEJAYvenca
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 68
- Registrován: 01 led 2007, 21:01
- Bydliště: Nedaleko ČK
No popisalo sa uz toho vela na tento druh zvysenia, staci dat vyhladat... Ale ak das turbo 96kw a chip, pocitaj s vetsim IC a ani spojka uz nebude stihat. Podla mna max 150-160 koni a 350-380 nm dostanes touto upravou. Postup trisky, turbo, ic a nakonec chip... a spojka
Ja planjem rovnaku upravu... Verim ze rozdiel bude dostatocne citelny 
Ibiza 6L Cupra TDI
EX: Ibiza 6K2•1.9 TDI ASV•188hp/430Nm•soft by BH motorsport
EX: Ibiza 6K2•1.9 TDI ASV•188hp/430Nm•soft by BH motorsport
- DEEJAYvenca
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 68
- Registrován: 01 led 2007, 21:01
- Bydliště: Nedaleko ČK
- Branislav Farkaš
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 645
- Registrován: 14 lis 2008, 15:07
- Bydliště: Banská Bystrica,SK
Nazdar, tá prvá alternatíva by mala byť do 145PS/okolo 320-340Nm a druhú alternatívu opísal môj bratranec dongrofo o tri riadky vyššie. Údržba je rovnaká, akurát rozdiel je v tom, že keď ti to prdne zháňaš iné turboDEEJAYvenca píše:Mě by zajímalo kam se dostanu s tryskama 764 a chipem , a nebo s tryskama 764 , turbem 96 a chipem, ... to sem tu nikde nenašel.. a asi by to mohlo bejt i dobrý z hlediska údržby, ta výměna turba.
Ibiza Cupra 6L-predaná
Ibiza AFN,237PS/480Nm,Powered by BH-predaná-rozbitá
BMW 330D touring 302PS/700Nm Powered by BH-predaný-rozbitý
PREDÁVAM TURBÁ 00421905520092 LACNO
Ibiza AFN,237PS/480Nm,Powered by BH-predaná-rozbitá
BMW 330D touring 302PS/700Nm Powered by BH-predaný-rozbitý
PREDÁVAM TURBÁ 00421905520092 LACNO
- Branislav Farkaš
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 645
- Registrován: 14 lis 2008, 15:07
- Bydliště: Banská Bystrica,SK
tak to je slušné. Ako spojka? Všetko v pohode? Ja som si zohnal z AXR, malo by to bzť to isté, ako ATD. Buď tento alebo budúci týždeň sa chystám do tej Opavy, nieje problém dohodnúť sa s tým chlapíkom kedykoľvek?Thopr píše:Tuto kombinaci měl Sokolda na AFN a na brzdě měl 158ps a 370 nm...DEEJAYvenca píše:Mě by zajímalo kam se dostanu s tryskama 764 a chipem , a nebo s tryskama 764 , turbem 96 a chipem, ... to sem tu nikde nenašel.. a asi by to mohlo bejt i dobrý z hlediska údržby, ta výměna turba.
Ibiza Cupra 6L-predaná
Ibiza AFN,237PS/480Nm,Powered by BH-predaná-rozbitá
BMW 330D touring 302PS/700Nm Powered by BH-predaný-rozbitý
PREDÁVAM TURBÁ 00421905520092 LACNO
Ibiza AFN,237PS/480Nm,Powered by BH-predaná-rozbitá
BMW 330D touring 302PS/700Nm Powered by BH-predaný-rozbitý
PREDÁVAM TURBÁ 00421905520092 LACNO
Ahojte, ja mam PP 764, turbo Superb 130PS, samozrejme cip, turbo tlaci kratkodobo 1,5 bar, vykon odhadujem na 150PS a krutak na 350Nm, spojka este povodna origo, zatial ani raz nesmykla, aj sprinty som daval a pohoda, asi mam stastie. Ale dvojhmota uz ma dost, na 4-ke a 5-ke to z nizkych otacok velmi netlacim , uz na pol plynu sa jemne zachveje, tak nechcem ju drazdit, hehe. Jednohmota je uz ale pripravena v garazi...
LEON 1P BXE 2010, 1749VB,1043,soft Netopier, 180/380
Ahoj, sice nevím, jak máš udělaný soft a IC, ale výkon bych počítal trochu větší... a krouťák možná taky...majoTDI píše:Ahojte, ja mam PP 764, turbo Superb 130PS, samozrejme cip, turbo tlaci kratkodobo 1,5 bar, vykon odhadujem na 150PS a krutak na 350Nm, spojka este povodna origo, zatial ani raz nesmykla, aj sprinty som daval a pohoda, asi mam stastie. Ale dvojhmota uz ma dost, na 4-ke a 5-ke to z nizkych otacok velmi netlacim , uz na pol plynu sa jemne zachveje, tak nechcem ju drazdit, hehe. Jednohmota je uz ale pripravena v garazi...