Ja moc nie, ale cez víkend príde nastávajúci svokor a ten je do toho maník, tak to skúsime rozobrať. Díky.oktáf píše:nebude to žádná pálka, ale jestli umíš letovat tak ho spravíš a bude jako nové
nestartuje a neobjeví se kontrolka na žhavení
Moderátoři: šulda, Moderátoři
- Branislav Farkaš
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 645
- Registrován: 14 lis 2008, 15:07
- Bydliště: Banská Bystrica,SK
Ibiza Cupra 6L-predaná
Ibiza AFN,237PS/480Nm,Powered by BH-predaná-rozbitá
BMW 330D touring 302PS/700Nm Powered by BH-predaný-rozbitý
PREDÁVAM TURBÁ 00421905520092 LACNO
Ibiza AFN,237PS/480Nm,Powered by BH-predaná-rozbitá
BMW 330D touring 302PS/700Nm Powered by BH-predaný-rozbitý
PREDÁVAM TURBÁ 00421905520092 LACNO
Tak jsem byl u elektrikáře,vyndal relé č.109,který je 4 vývodový,zapojený je ale jen na 3 dráty,což je divný,tak rozdělal krabičky,aby se dostal k drátům jestli nějaký nespadl,ale všechno zapojeno,divný ne?
Jinak relé proměřil a funguje jak má,po zapnutí klíčku sepne a po celou dobu zůstane seplý,žádné opálení nebo studený spoj není vidět!
Jinak relé proměřil a funguje jak má,po zapnutí klíčku sepne a po celou dobu zůstane seplý,žádné opálení nebo studený spoj není vidět!
tak tak, snímač je dvouokruhovej. A od určitý teploty nehžaví vůbec...
1. Octavia 19TDi GLX+(klima) AGR, 1998, trysky DSLA150P520, jednohmota ATD + organika, upgrade MAF,EGR+KAT off, 550000km; 5W40; puky Audi TT, + 3cm UP, 4x disk, VAG
2. Octavia 19TDi Elegance ASV 2002, ,Xenony, Webasto, Tripling, 99 kW, brzdy 288mm.
2. Octavia 19TDi Elegance ASV 2002, ,Xenony, Webasto, Tripling, 99 kW, brzdy 288mm.
Jeden okruh je pre budík a druhý pre riadiačku. Ale ak máš motor ATD, máš dva jednookruhové. To že na 109 idú 3 fúzy, napájanie je spoločné pre silový aj ovládaci obvod (+). A 109 a 103 sú ovládane (-) z riadiačky, Ako tu už bolo písané, skontroluj to ukostrenie. Tiež to môže robiť špatný spoj na niektorom silovom kab. Preveril by som to až po baterku,včetne poistiek a spínačky.