Od cca 2000ot/min nemá výkon, po vypnutí motoru zase jede

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Tlapa
Sběrač informací
Příspěvky: 23
Registrován: 30 led 2009, 16:25
Odpovědi: 0
Bydliště: Hradec Králové

Příspěvek od Tlapa »

Kdyby nekdo vedel kdo mi to naloguje na VAGu a bude vedet jak tak se mi ozvete, Hradec Králové a okolí. Díkas
Tlapa
Sběrač informací
Příspěvky: 23
Registrován: 30 led 2009, 16:25
Odpovědi: 0
Bydliště: Hradec Králové

Příspěvek od Tlapa »

To Huml: Díky za radu je to přesne ono zkrat na plus, tak že přidřené lopatky. O vikendu turbo oddelam (nikdy jsem to nedelal, kdyby tam bylo neco duleziteho pri oddelani na co si mam dat pozor takl mi dejte vedet). Jinak jsem hledal na foru a nemuzu nikde najit kam mam dat pak turbo na vymenu lopatek, kod to dela? Jsem z Hradce Králové. Díkas
Uživatelský avatar
este
Aktivista
Příspěvky: 4920
Registrován: 19 zář 2007, 15:34
Odpovědi: 0
Bydliště: PRAHA
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od este »

Tlapa píše:To Huml: Díky za radu je to přesne ono zkrat na plus, tak že přidřené lopatky. O vikendu turbo oddelam (nikdy jsem to nedelal, kdyby tam bylo neco duleziteho pri oddelani na co si mam dat pozor takl mi dejte vedet). Jinak jsem hledal na foru a nemuzu nikde najit kam mam dat pak turbo na vymenu lopatek, kod to dela? Jsem z Hradce Králové. Díkas
to zvladnes sám :-) je tu návod na octavku ty mas turbo trochu jinak ale je to vlastne to sami pročti si http://dieselpower.cz/forum/viewtopic.php?t=1874 tam je to popsany jak ho rozpulit a vyčistit pak ho jen nezapomen namazat až ho tam budeš davat nazpátek :)
VW T5 GP 103 KW long
Pája 19
Aktivista
Příspěvky: 3703
Registrován: 15 čer 2008, 12:12
Odpovědi: 0
Bydliště: u pár dubic

Příspěvek od Pája 19 »

Kdybys chtěl, tak to můžem nalogovat u mě. Rád ti píchnu dřív, než kuchneš turbo. Máš sz.
Oct asv 2000, DieselPower
Pája 19
Aktivista
Příspěvky: 3703
Registrován: 15 čer 2008, 12:12
Odpovědi: 0
Bydliště: u pár dubic

Příspěvek od Pája 19 »

Tak sme AFNku dneska trošku prohnali pérka a mám dva logy.

První je trojka plnej až do spadnutí do nouzáku.

http://leteckaposta.cz/970302508

A druhej je čtyřka plnej, s tim, že ve 2500ot sem kvůli provozu na chvilku ubral plyn a pak zas plnej a do nouzáku nespadlo. Ale z logu je vidět proč. Turbo po ubrání tlačilo hezky podle představ jednotky. Co ten N75? Podle logu nejdřív nereguluje a po ubrání už zas jo. Sem z toho jelen. :?

http://leteckaposta.cz/579782490

Může někdo zkušenější LOGař poradit? Díky.
Oct asv 2000, DieselPower
Tlapa
Sběrač informací
Příspěvky: 23
Registrován: 30 led 2009, 16:25
Odpovědi: 0
Bydliště: Hradec Králové

Příspěvek od Tlapa »

Ješte jednou dekuji Pája19 za nalogovani a ochotu:-) POkud nekdo více pozná z LOGu tak napiste, vsem díky za jakoukoli radu, díky.
pafka
Aktivista
Příspěvky: 3359
Registrován: 15 úno 2006, 22:40
Odpovědi: 0

Příspěvek od pafka »

regulace nestíhá, jak už to tu bylo popsané , podtlaky, ventil, ale pravděpodobnější je , že regulace vázne
Pája 19
Aktivista
Příspěvky: 3703
Registrován: 15 čer 2008, 12:12
Odpovědi: 0
Bydliště: u pár dubic

Příspěvek od Pája 19 »

Takže z těch logů nejde poznat, jestli je to ventil, nebo lopatky?
Dá se tim aspoň vyloučit to čidlo plnícího tlaku?
Oct asv 2000, DieselPower
pafka
Aktivista
Příspěvky: 3359
Registrován: 15 úno 2006, 22:40
Odpovědi: 0

Příspěvek od pafka »

ventil funguje, tohle je v jednom místě, takže spíš lopatky
Pája 19
Aktivista
Příspěvky: 3703
Registrován: 15 čer 2008, 12:12
Odpovědi: 0
Bydliště: u pár dubic

Příspěvek od Pája 19 »

Byly to lopatky... Díkanec pánové.
Oct asv 2000, DieselPower
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“