Od cca 2000ot/min nemá výkon, po vypnutí motoru zase jede
Moderátoři: šulda, Moderátoři
To Huml: Díky za radu je to přesne ono zkrat na plus, tak že přidřené lopatky. O vikendu turbo oddelam (nikdy jsem to nedelal, kdyby tam bylo neco duleziteho pri oddelani na co si mam dat pozor takl mi dejte vedet). Jinak jsem hledal na foru a nemuzu nikde najit kam mam dat pak turbo na vymenu lopatek, kod to dela? Jsem z Hradce Králové. Díkas
- este
- Aktivista
- Příspěvky: 4920
- Registrován: 19 zář 2007, 15:34
- Bydliště: PRAHA
- Kontaktovat uživatele:
to zvladnes sámTlapa píše:To Huml: Díky za radu je to přesne ono zkrat na plus, tak že přidřené lopatky. O vikendu turbo oddelam (nikdy jsem to nedelal, kdyby tam bylo neco duleziteho pri oddelani na co si mam dat pozor takl mi dejte vedet). Jinak jsem hledal na foru a nemuzu nikde najit kam mam dat pak turbo na vymenu lopatek, kod to dela? Jsem z Hradce Králové. Díkas


VW T5 GP 103 KW long
Tak sme AFNku dneska trošku prohnali pérka a mám dva logy.
První je trojka plnej až do spadnutí do nouzáku.
http://leteckaposta.cz/970302508
A druhej je čtyřka plnej, s tim, že ve 2500ot sem kvůli provozu na chvilku ubral plyn a pak zas plnej a do nouzáku nespadlo. Ale z logu je vidět proč. Turbo po ubrání tlačilo hezky podle představ jednotky. Co ten N75? Podle logu nejdřív nereguluje a po ubrání už zas jo. Sem z toho jelen.
http://leteckaposta.cz/579782490
Může někdo zkušenější LOGař poradit? Díky.
První je trojka plnej až do spadnutí do nouzáku.
http://leteckaposta.cz/970302508
A druhej je čtyřka plnej, s tim, že ve 2500ot sem kvůli provozu na chvilku ubral plyn a pak zas plnej a do nouzáku nespadlo. Ale z logu je vidět proč. Turbo po ubrání tlačilo hezky podle představ jednotky. Co ten N75? Podle logu nejdřív nereguluje a po ubrání už zas jo. Sem z toho jelen.

http://leteckaposta.cz/579782490
Může někdo zkušenější LOGař poradit? Díky.
Oct asv 2000, DieselPower