Golf 1.9TDI netahá

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Golfino
Nováček
Příspěvky: 19
Registrován: 17 srp 2008, 16:41
Odpovědi: 0

Golf 1.9TDI netahá

Příspěvek od Golfino »

Zdravím, mám taký problémik s Golfom 5 1.9TDI 77kw. Po výmene motora za taký istý 1.9TDI 77kw s rozdielom že je z roku 2007 (pôvodný bol 2004), je to iný ,,model,, pôvodný BKC a súčasný je BLS a Turbo a zvody sánia zostali pôvodne z BKC motora. K tomu problemu: Po výmene motora auto nemalo vôbec výkon, ako keby išlo bez turba, pri rozbiehaný sa dalo točiť do 2500 až 3000 a potom auto ako keby spomalilo. Tak som s autom išiel známemu na diagnostiku, vyhodilo to chybu turba, presný názov už neviem. Tak auto išlo do servisu ktorý sa špecializuje na opravy a predaj Turbín, kde turbo nadstavili. Po tomto zásahu sa dynamika zlepšila...ale...po naštartovaní sa rozbieha v poriadku, síce neakceleruje ako pôvodny motor ale je cítiť zmena. Lenže po chviľke jazdy, cca. zohreje sa motor a z ničoho nič auto prestane ,,tahať,, pri 100km/h na zaradenej 6-ke auto vôbec nezrychluje, uplne zlenivelo. Problém sa dá čiastočne odstránit že zastavim a vypnem motor, znova naštartujem, vyzerá to byt v pohode ale po chvilke to isté, znova a znova... Teraz je auto u neakého odborníka na tdi motory a som zvedavý čo nato povie. Už ma to prestava baviť. Chcel by som sa teda tu spýtať odborníkou na daný problém. Čo si o tom myslíte? ďakujem. :roll:
Naposledy upravil(a) Golfino dne 04 úno 2009, 09:35, celkem upraveno 1 x.
rastos1
Nováček
Příspěvky: 11
Registrován: 20 bře 2008, 17:52
Odpovědi: 0

Příspěvek od rastos1 »

zdravim mam podobny problem. sice starsi motor tdi 1,9 66kw vag mi pise 17964 - Regulace plniciho tlaku Regulacni mez nedosazena mne turbo vypadava sice az pri 4tis na 5-ke. po vypnuti a nastartovani je to ok. no na dialnici pri 150 vypinat motor nie je ziadna výhra. pri kontrole potrubia k intercooleru som nasiel netesnost na spojke hadice. myslel som ze je to ono ale vypadava stale javascript:emoticon(':?')
Ashley
Přispěvovatel
Příspěvky: 161
Registrován: 19 zář 2008, 21:41
Odpovědi: 0
Bydliště: nr

Příspěvek od Ashley »

RASTOS- zasrate turbo alebo zatuhnuta regulacia na turbe- vybrat von a precistit
rastos1
Nováček
Příspěvky: 11
Registrován: 20 bře 2008, 17:52
Odpovědi: 0

Příspěvek od rastos1 »

Ashley píše:RASTOS- zasrate turbo alebo zatuhnuta regulacia na turbe- vybrat von a precistit
Ashley co je to zatuhnuta regulacia na turbe da sa to spravit doma ?
Uživatelský avatar
este
Aktivista
Příspěvky: 4920
Registrován: 19 zář 2007, 15:34
Odpovědi: 0
Bydliště: PRAHA
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od este »

rastos1 píše:
Ashley píše:RASTOS- zasrate turbo alebo zatuhnuta regulacia na turbe- vybrat von a precistit
Ashley co je to zatuhnuta regulacia na turbe da sa to spravit doma ?
tzn, že se ti nenaklápí lopatky na turbu... muže to bejt třeba i jenom podtlakova regulace (bandaska která je na turbu) treba ti už vyrezla a propichlo to tu membranu co je vevnitř... uvidiš da se to zkusit rukou i na aute .)
VW T5 GP 103 KW long
rastos1
Nováček
Příspěvky: 11
Registrován: 20 bře 2008, 17:52
Odpovědi: 0

Příspěvek od rastos1 »

este píše:
rastos1 píše:
Ashley píše:RASTOS- zasrate turbo alebo zatuhnuta regulacia na turbe- vybrat von a precistit
Ashley co je to zatuhnuta regulacia na turbe da sa to spravit doma ?
tzn, že se ti nenaklápí lopatky na turbu... muže to bejt třeba i jenom podtlakova regulace (bandaska která je na turbu) treba ti už vyrezla a propichlo to tu membranu co je vevnitř... uvidiš da se to zkusit rukou i na aute .)[/quote

co sa tyka turba som sice laik ale viackrat som pocul ze 66 KW TDI ma pevne lopatky :?
nemas foto tej podtlakovej regulacie aby som to pozrel na svojom aute
Golfino
Nováček
Příspěvky: 19
Registrován: 17 srp 2008, 16:41
Odpovědi: 0

Příspěvek od Golfino »

Majstri na môj problem nemate nápad čo by to mohlo robiť. Môže tam byť zlá váha vzduchu? Alebo ventil N75?
Ladas
Aktivista
Příspěvky: 34696
Registrován: 28 led 2008, 00:30
Odpovědi: 1
Bydliště: Praha

Příspěvek od Ladas »

BKC a BLS je dost rozdíl ne? měnil se i svazek elektriky a řj?
Oct ALH 66Kw-4??Nm 1??PS
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57převodovka hybrid LHW,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
Golfino
Nováček
Příspěvky: 19
Registrován: 17 srp 2008, 16:41
Odpovědi: 0

Příspěvek od Golfino »

elektrika sa menila ale rj ostala z BKC, myslis ze v tom je problem? tie zvody sania a turbo z BKC to nebudu robit? A este aky je rozdiel? okrem krytu hlavy ktory je iny...
Ivo
Přispěvovatel
Příspěvky: 374
Registrován: 20 črc 2006, 07:22
Odpovědi: 0
Bydliště: Martin

Příspěvek od Ivo »

co sa tyka turba som sice laik ale viackrat som pocul ze 66 KW TDI ma pevne lopatky :?
nemas foto tej podtlakovej regulacie aby som to pozrel na svojom aute[/quote]

ee, má aj variabil napr.ALH

Napíš kód motora.

Foto turba + regulačnej banky(pri sekcii rozebráni turba)

http://dieselpower.cz/forum/viewtopic.php?t=1874
G IV,variant,66 kW,ALH + niečo naviac od BH motor
Uživatelský avatar
luckyGIII
Sběrač informací
Příspěvky: 26
Registrován: 02 úno 2009, 13:37
Odpovědi: 0
Bydliště: Vysočina

Příspěvek od luckyGIII »

rastos1 píše:zdravim mam podobny problem. sice starsi motor tdi 1,9 66kw vag mi pise 17964 - Regulace plniciho tlaku Regulacni mez nedosazena mne turbo vypadava sice az pri 4tis na 5-ke. po vypnuti a nastartovani je to ok. no na dialnici pri 150 vypinat motor nie je ziadna výhra. pri kontrole potrubia k intercooleru som nasiel netesnost na spojke hadice. myslel som ze je to ono ale vypadava stale javascript:emoticon(':?')
nemas nekde děravou hadici od sani k turbu????
VW GIII 1.9 TDI GT 66Kw, 02/96´
Ladas
Aktivista
Příspěvky: 34696
Registrován: 28 led 2008, 00:30
Odpovědi: 1
Bydliště: Praha

Příspěvek od Ladas »

Golfino píše:elektrika sa menila ale rj ostala z BKC, myslis ze v tom je problem? tie zvody sania a turbo z BKC to nebudu robit? A este aky je rozdiel? okrem krytu hlavy ktory je iny...
problém bude v řj dej BKC a pojede ;)
Oct ALH 66Kw-4??Nm 1??PS
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57převodovka hybrid LHW,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
TDI tech
Aktivista
Příspěvky: 10233
Registrován: 16 říj 2007, 23:18
Odpovědi: 0

Příspěvek od TDI tech »

Golfino píše:elektrika sa menila ale rj ostala z BKC, myslis ze v tom je problem? tie zvody sania a turbo z BKC to nebudu robit? A este aky je rozdiel? okrem krytu hlavy ktory je iny...
BLS ma turbo KKK a DPF.
BKC ma turbo Garrett a nema DPF, inac by tie motory mali byt zhodne. Pokial si turbo a RJ nechal z BKC tak to musi slapat. Ak ten motor BKC pred vymenou za BLS dlhsie stal tak to vidim na prihrdazvene naklapanie lopatiek statora plynovej turbiny.
Ladas
Aktivista
Příspěvky: 34696
Registrován: 28 led 2008, 00:30
Odpovědi: 1
Bydliště: Praha

Příspěvek od Ladas »

a co vstřiky nejsou jiný? :wink:
Oct ALH 66Kw-4??Nm 1??PS
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57převodovka hybrid LHW,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
TDI tech
Aktivista
Příspěvky: 10233
Registrován: 16 říj 2007, 23:18
Odpovědi: 0

Příspěvek od TDI tech »

Pozriem do etky a dam vediet, ale myslim si ze asi nebudu pretoze BKC je Euro4 a BLS Euro5. Uvidime
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“