
Golf 1.9TDI netahá
Moderátoři: šulda, Moderátoři
Golf 1.9TDI netahá
Zdravím, mám taký problémik s Golfom 5 1.9TDI 77kw. Po výmene motora za taký istý 1.9TDI 77kw s rozdielom že je z roku 2007 (pôvodný bol 2004), je to iný ,,model,, pôvodný BKC a súčasný je BLS a Turbo a zvody sánia zostali pôvodne z BKC motora. K tomu problemu: Po výmene motora auto nemalo vôbec výkon, ako keby išlo bez turba, pri rozbiehaný sa dalo točiť do 2500 až 3000 a potom auto ako keby spomalilo. Tak som s autom išiel známemu na diagnostiku, vyhodilo to chybu turba, presný názov už neviem. Tak auto išlo do servisu ktorý sa špecializuje na opravy a predaj Turbín, kde turbo nadstavili. Po tomto zásahu sa dynamika zlepšila...ale...po naštartovaní sa rozbieha v poriadku, síce neakceleruje ako pôvodny motor ale je cítiť zmena. Lenže po chviľke jazdy, cca. zohreje sa motor a z ničoho nič auto prestane ,,tahať,, pri 100km/h na zaradenej 6-ke auto vôbec nezrychluje, uplne zlenivelo. Problém sa dá čiastočne odstránit že zastavim a vypnem motor, znova naštartujem, vyzerá to byt v pohode ale po chvilke to isté, znova a znova... Teraz je auto u neakého odborníka na tdi motory a som zvedavý čo nato povie. Už ma to prestava baviť. Chcel by som sa teda tu spýtať odborníkou na daný problém. Čo si o tom myslíte? ďakujem. 

Naposledy upravil(a) Golfino dne 04 úno 2009, 09:35, celkem upraveno 1 x.
zdravim mam podobny problem. sice starsi motor tdi 1,9 66kw vag mi pise 17964 - Regulace plniciho tlaku Regulacni mez nedosazena mne turbo vypadava sice az pri 4tis na 5-ke. po vypnuti a nastartovani je to ok. no na dialnici pri 150 vypinat motor nie je ziadna výhra. pri kontrole potrubia k intercooleru som nasiel netesnost na spojke hadice. myslel som ze je to ono ale vypadava stale javascript:emoticon(':?')
- este
- Aktivista
- Příspěvky: 4920
- Registrován: 19 zář 2007, 15:34
- Bydliště: PRAHA
- Kontaktovat uživatele:
tzn, že se ti nenaklápí lopatky na turbu... muže to bejt třeba i jenom podtlakova regulace (bandaska která je na turbu) treba ti už vyrezla a propichlo to tu membranu co je vevnitř... uvidiš da se to zkusit rukou i na aute .)rastos1 píše:Ashley co je to zatuhnuta regulacia na turbe da sa to spravit doma ?Ashley píše:RASTOS- zasrate turbo alebo zatuhnuta regulacia na turbe- vybrat von a precistit
VW T5 GP 103 KW long
este píše:tzn, že se ti nenaklápí lopatky na turbu... muže to bejt třeba i jenom podtlakova regulace (bandaska která je na turbu) treba ti už vyrezla a propichlo to tu membranu co je vevnitř... uvidiš da se to zkusit rukou i na aute .)[/quoterastos1 píše:Ashley co je to zatuhnuta regulacia na turbe da sa to spravit doma ?Ashley píše:RASTOS- zasrate turbo alebo zatuhnuta regulacia na turbe- vybrat von a precistit
co sa tyka turba som sice laik ale viackrat som pocul ze 66 KW TDI ma pevne lopatky![]()
nemas foto tej podtlakovej regulacie aby som to pozrel na svojom aute
co sa tyka turba som sice laik ale viackrat som pocul ze 66 KW TDI ma pevne lopatky
nemas foto tej podtlakovej regulacie aby som to pozrel na svojom aute[/quote]
ee, má aj variabil napr.ALH
Napíš kód motora.
Foto turba + regulačnej banky(pri sekcii rozebráni turba)
http://dieselpower.cz/forum/viewtopic.php?t=1874

nemas foto tej podtlakovej regulacie aby som to pozrel na svojom aute[/quote]
ee, má aj variabil napr.ALH
Napíš kód motora.
Foto turba + regulačnej banky(pri sekcii rozebráni turba)
http://dieselpower.cz/forum/viewtopic.php?t=1874
G IV,variant,66 kW,ALH + niečo naviac od BH motor
nemas nekde děravou hadici od sani k turbu????rastos1 píše:zdravim mam podobny problem. sice starsi motor tdi 1,9 66kw vag mi pise 17964 - Regulace plniciho tlaku Regulacni mez nedosazena mne turbo vypadava sice az pri 4tis na 5-ke. po vypnuti a nastartovani je to ok. no na dialnici pri 150 vypinat motor nie je ziadna výhra. pri kontrole potrubia k intercooleru som nasiel netesnost na spojke hadice. myslel som ze je to ono ale vypadava stale javascript:emoticon(':?')
VW GIII 1.9 TDI GT 66Kw, 02/96´
problém bude v řj dej BKC a pojedeGolfino píše:elektrika sa menila ale rj ostala z BKC, myslis ze v tom je problem? tie zvody sania a turbo z BKC to nebudu robit? A este aky je rozdiel? okrem krytu hlavy ktory je iny...

Oct ALH 66Kw-4??Nm 1??PS
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57převodovka hybrid LHW,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57převodovka hybrid LHW,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
BLS ma turbo KKK a DPF.Golfino píše:elektrika sa menila ale rj ostala z BKC, myslis ze v tom je problem? tie zvody sania a turbo z BKC to nebudu robit? A este aky je rozdiel? okrem krytu hlavy ktory je iny...
BKC ma turbo Garrett a nema DPF, inac by tie motory mali byt zhodne. Pokial si turbo a RJ nechal z BKC tak to musi slapat. Ak ten motor BKC pred vymenou za BLS dlhsie stal tak to vidim na prihrdazvene naklapanie lopatiek statora plynovej turbiny.