jak na zlepseni TD

VW/Audi/Škoda/Seat - zvyšování výkonu (především TDI motory)

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
Smoke
Aktivista
Příspěvky: 2608
Registrován: 24 bře 2006, 12:00
Odpovědi: 0
Bydliště: kousek od Brna
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Smoke »

Octava píše:to je ta plastova objimka?nebo ta zelezna?tedko nevím co presne myslis..

nevim kterou myslíš ty, já tam vždy viděl jen plechovou.

to bjukemen: mě to po úpravě šlo hravě a ochotně přes 5500 ot (noteeth) od 5tis už strácel, ale ještě šel (né že bych ho trápil, ale když začal nečekaně hrabat tak to vylítlo :D za mokra i na 3ku
DTchip.cz chiptuning, měření výkonu

Audi A5 3.0tdi 176kw- 318k 711Nm.
Audi A3, 1756, AGR 90k@241k 557Nm - prodáno
bjukemen
Aktivista
Příspěvky: 1363
Registrován: 22 lis 2007, 01:57
Odpovědi: 0

Příspěvek od bjukemen »

...no pohram sa z tým každopadne už v serii tam ma byť VGT turbo a tlačiť 0,86 ale to bolo mrtve tak som tam dal K-16 no mne to nad 4000 nejde...lenže Golfik točil aj v serii 5000ot. ...??...alebo sa mylim...???

...no skusim zohnať GT 2056 a dať tam to...

...PS: treba športovy filter...???...dva diely vyfucku som dal preč mam tam iba ten velky tlmič čo je hned za motorom a na konci Remus....
Alfa Romeo 156 sw 2,4 JTD 110kw@ 142,3kw

Obrázek
Smoke
Aktivista
Příspěvky: 2608
Registrován: 24 bře 2006, 12:00
Odpovědi: 0
Bydliště: kousek od Brna
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Smoke »

v serii tuším 4900 ot, ale ta 1.6 je trošičku otáčkovější (1.9TD výkon ve 4000, 1.6td výkon ve 4500).
dle mě to nebude turbem, ale čerpadlem (málo nafty v otáčkách). já to měl s origo turbem (a ještě 2b)
DTchip.cz chiptuning, měření výkonu

Audi A5 3.0tdi 176kw- 318k 711Nm.
Audi A3, 1756, AGR 90k@241k 557Nm - prodáno
Uživatelský avatar
Octava
Aktivista
Příspěvky: 1147
Registrován: 15 srp 2006, 20:55
Odpovědi: 0

Příspěvek od Octava »

Smoke píše:
Octava píše:to je ta plastova objimka?nebo ta zelezna?tedko nevím co presne myslis..

nevim kterou myslíš ty, já tam vždy viděl jen plechovou.

to bjukemen: mě to po úpravě šlo hravě a ochotně přes 5500 ot (noteeth) od 5tis už strácel, ale ještě šel (né že bych ho trápil, ale když začal nečekaně hrabat tak to vylítlo :D za mokra i na 3ku
A jak ji odstranim?ona tam je nejak zatlacena nebo jak?
Smoke
Aktivista
Příspěvky: 2608
Registrován: 24 bře 2006, 12:00
Odpovědi: 0
Bydliště: kousek od Brna
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Smoke »

jen stisklá. já to dělal myslím šroubovákem do toho spoju
DTchip.cz chiptuning, měření výkonu

Audi A5 3.0tdi 176kw- 318k 711Nm.
Audi A3, 1756, AGR 90k@241k 557Nm - prodáno
bjukemen
Aktivista
Příspěvky: 1363
Registrován: 22 lis 2007, 01:57
Odpovědi: 0

Příspěvek od bjukemen »

...tak opravil som tlakomer a vyššie ako do 0,8bar mi to nevylezie a tlak stupa dosť pomaly max dosiahne len pri takmer 3800ot. to turbo sa roztača velmi pomaly,v Jednotke budík neukaže nič,Dvojka max 0.1 Trojka 0.3 no je to nejake divne...
Alfa Romeo 156 sw 2,4 JTD 110kw@ 142,3kw

Obrázek
Smoke
Aktivista
Příspěvky: 2608
Registrován: 24 bře 2006, 12:00
Odpovědi: 0
Bydliště: kousek od Brna
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Smoke »

může být přidřené turbo, nebo zarezlá regulace (už jsem se s tím setkal). reakce jsou na TD pomalejší, ale na 1. mě to 0.4b dalo, 2ka 1.5b a pak už 2b.
DTchip.cz chiptuning, měření výkonu

Audi A5 3.0tdi 176kw- 318k 711Nm.
Audi A3, 1756, AGR 90k@241k 557Nm - prodáno
cernohousmartin
Přispěvovatel
Příspěvky: 122
Registrován: 08 úno 2009, 22:06
Odpovědi: 0

Příspěvek od cernohousmartin »

hele chlapi,mam otázku...mam golfa 1,6 td 44kW...chci zvýšit tlak na turbu,řídil sem se podle toho obrázku,ale nikdy sem tam nenašel ten bod 1,je tam jen ta 2 a 3....je možné že tahle verze ho nemá...dá se kdyžtak zvýšit tlak když utáhnu ten šroub u ten trojky...???Obrázek
bjukemen
Aktivista
Příspěvky: 1363
Registrován: 22 lis 2007, 01:57
Odpovědi: 0

Příspěvek od bjukemen »

Smoke píše:může být přidřené turbo, nebo zarezlá regulace (už jsem se s tím setkal). reakce jsou na TD pomalejší, ale na 1. mě to 0.4b dalo, 2ka 1.5b a pak už 2b.
...no skušal som pootočiť za vrtulku a maš pravdu je pridreté,otáča sa velmi stažka,dvoma prstami za matku som to ledva pohol... :( :cry:
Alfa Romeo 156 sw 2,4 JTD 110kw@ 142,3kw

Obrázek
Smoke
Aktivista
Příspěvky: 2608
Registrován: 24 bře 2006, 12:00
Odpovědi: 0
Bydliště: kousek od Brna
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Smoke »

cernohousmartin píše:hele chlapi,mam otázku...mam golfa 1,6 td 44kW...chci zvýšit tlak na turbu,řídil sem se podle toho obrázku,ale nikdy sem tam nenašel ten bod 1,je tam jen ta 2 a 3....je možné že tahle verze ho nemá...dá se kdyžtak zvýšit tlak když utáhnu ten šroub u ten trojky...???


pokud tam zkutečně není (třeba sání z něčeho jinýho), tak tím líp. pokud si ho přehlíd (což doufám že ne) tak by jsi se nedostal přes +- 0.8b.
DTchip.cz chiptuning, měření výkonu

Audi A5 3.0tdi 176kw- 318k 711Nm.
Audi A3, 1756, AGR 90k@241k 557Nm - prodáno
cernohousmartin
Přispěvovatel
Příspěvky: 122
Registrován: 08 úno 2009, 22:06
Odpovědi: 0

Příspěvek od cernohousmartin »

Smoke píše:
cernohousmartin píše:hele chlapi,mam otázku...mam golfa 1,6 td 44kW...chci zvýšit tlak na turbu,řídil sem se podle toho obrázku,ale nikdy sem tam nenašel ten bod 1,je tam jen ta 2 a 3....je možné že tahle verze ho nemá...dá se kdyžtak zvýšit tlak když utáhnu ten šroub u ten trojky...???


pokud tam zkutečně není (třeba sání z něčeho jinýho), tak tím líp. pokud si ho přehlíd (což doufám že ne) tak by jsi se nedostal přes +- 0.8b.
no nikde sem to tam neviděl...tak zkusil poštelovat tu trojku a uvidim o kolik zvýšim tlak...jinak diky moc za radu.
Uživatelský avatar
Octava
Aktivista
Příspěvky: 1147
Registrován: 15 srp 2006, 20:55
Odpovědi: 0

Příspěvek od Octava »

Smoke píše:jen stisklá. já to dělal myslím šroubovákem do toho spoju
Tak dneska jsem se do toho pustil a konecne pridal,mel jsi pravdu byla stiskla ,ale nesla narovnat tak jsem ji odsekl a konecne jde uz krasne pridavat na cerpadle,uz tam je nakotleno,jede to lip,ale i to lip huli (LOL)
bjukemen
Aktivista
Příspěvky: 1363
Registrován: 22 lis 2007, 01:57
Odpovědi: 0

Příspěvek od bjukemen »

...no mam taky menši problemik na tom turbe ta 3ka vobec sa tam neda dostať aky je to vlastne kluč...???

...WG je natvrdo tlak vybehne na 1bar a hned skoči na 0,8bar tak asi to bude zarezlé...

...motor taha najlepšie v strednych otačkach okolo 3000-3200 vyššie to už začina umierať..a na spodku je to nejake zadusene,proste ked slapim na podlahu tak to na kus zahlti a zahuli to potom to už ide...
Alfa Romeo 156 sw 2,4 JTD 110kw@ 142,3kw

Obrázek
Milo75
Přispěvovatel
Příspěvky: 599
Registrován: 24 bře 2009, 21:46
Odpovědi: 0
Bydliště: Jihlava

typy čerpadel

Příspěvek od Milo75 »

Zdravím na ital foru je to mrtvé nebo nikdo neví, potřeboval bych poradit:

Dokáže tu někdo zjistit jak velkej je rozdělovací pístek v čerpadle u alfy 75 2,4TD, 164 2,5TD a znovu 75 2,0Td??


2,4td- NR. 0460404042
VE l 168-1

2,5td NR 0460404065
VE l 269-1


2,0Td NR. 0460494167
VE l 202


PŘEDPOKLÁDÁM, ŽE ČERPOADLO Z 2,0TD(mám ho po GO) ASI NEJDE NACPAT DO 2,4TD, KVŮLI JINÉ ROZDĚLOVACÍ HLAVĚ????????!!!!!!!!!!!!!!!!!!

budu generálkovat čerpadlo, tak jestli by se nevyplatilo dát větší hlavu


díky za odpovědi

(offtopic) (offtopic) (offtopic) (offtopic) (offtopic) (offtopic) (offtopic) (offtopic)
Alfa Romeo 75 3,0V6
alfetta GT 1,8 1976
alfa 159 2,4JTDM TI
Uživatelský avatar
wr8
Přispěvovatel
Příspěvky: 762
Registrován: 05 úno 2007, 23:24
Odpovědi: 0
Bydliště: Kunštát
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od wr8 »

ty mas tolik vzduchcu ze potrebujes dat vetsi pistek?
Odpovědět

Zpět na „Zvyšování výkonu VW group (DIESEL)“