Vectra AGR!!!

Moderátoři: šulda, Moderátoři

kaad
Aktivista
Příspěvky: 1279
Registrován: 14 říj 2007, 15:52
Odpovědi: 1
Bydliště: okres Přerov

Vectra AGR!!!

Příspěvek od kaad »

Pánové mám problém. Přijel mi borec s Vectrou, že se mu za jízdy občas rožne diagnostika motoru. Dal jsem to na OpelTech2 a napsalo to závadu P1405 Chybí info?
(0) Regulační rozsah ARG ventilu - chyba
Je to motor X16SZR r.v. 1998. Je nutné nový nebo může být chyba ještě někde jinde? Nemáte s tím někdo už zkušenost? Díky.
wojto33
Přispěvovatel
Příspěvky: 661
Registrován: 13 kvě 2007, 21:55
Odpovědi: 0

Re: Vectra AGR!!!

Příspěvek od wojto33 »

kaad píše:Pánové mám problém. Přijel mi borec s Vectrou, že se mu za jízdy občas rožne diagnostika motoru. Dal jsem to na OpelTech2 a napsalo to závadu P1405 Chybí info?
(0) Regulační rozsah ARG ventilu - chyba
Je to motor X16SZR r.v. 1998. Je nutné nový nebo může být chyba ještě někde jinde? Nemáte s tím někdo už zkušenost? Díky.
pozret EGR ci neni zasrany
kaad
Aktivista
Příspěvky: 1279
Registrován: 14 říj 2007, 15:52
Odpovědi: 1
Bydliště: okres Přerov

Příspěvek od kaad »

Už jsem ho vyčistil byl úplně ucpaný, ale pořád mi to načítá tu stejnou chybu. Teť ještě navíc ,,chyba v odvětrávání palivové nádrže - zkrat"
Uživatelský avatar
Peete
Aktivista
Příspěvky: 4421
Registrován: 21 led 2007, 14:33
Odpovědi: 1
Bydliště: Brno

Příspěvek od Peete »

potreboval bys live data, abys vedel, jaky napeti ne tom egr je a jak otevira, protoze jednotka ma nejakou predpokladanou hodnotu a porovnava ji se skutecnou. Napeti na egr by nemelo byt pod 0,1 V
Nissan Primera SW 1,9 DCi
dist01
Aktivista
Příspěvky: 1348
Registrován: 29 kvě 2007, 22:29
Odpovědi: 0

Příspěvek od dist01 »

spravně.... ale víc jak polovina závad u oplna když napíše špatný EGR tak to egrem není
BMW 330i
MAZDA RX8 ex
kaad
Aktivista
Příspěvky: 1279
Registrován: 14 říj 2007, 15:52
Odpovědi: 1
Bydliště: okres Přerov

Příspěvek od kaad »

Peete píše:potreboval bys live data, abys vedel, jaky napeti ne tom egr je a jak otevira, protoze jednotka ma nejakou predpokladanou hodnotu a porovnava ji se skutecnou. Napeti na egr by nemelo byt pod 0,1 V
Jenže v OpelTech2 live data nejsou, takže zkusím zítra nějak změřit to napětí a uvidím. Dist01 píše, že to většinou tím EGR nebývá. Zkusím teda ještě pořádně prohlídnout hadičky. Zatím kluci moc díkes. Ráno na to hupsnu a pak se ozvu.
dist01
Aktivista
Příspěvky: 1348
Registrován: 29 kvě 2007, 22:29
Odpovědi: 0

Příspěvek od dist01 »

muže to být i v elektrice
BMW 330i
MAZDA RX8 ex
Okura
Aktivista
Příspěvky: 1484
Registrován: 17 dub 2006, 16:38
Odpovědi: 0
Bydliště: Ostrava
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Okura »

no když mrkneš na live data a porovnáš napětí a polohu ventilu a porovnáš co jednotka nastaví, elektricky je ok ale neznamenáto že je ok.
On se nemusí dovírat a už je problém. Tady myslím u toho motoru se vysouvá jehla ven.
kaad
Aktivista
Příspěvky: 1279
Registrován: 14 říj 2007, 15:52
Odpovědi: 1
Bydliště: okres Přerov

Příspěvek od kaad »

Takže problém přetrvává. Hadička od uhlík. filtru až k ventilu byla kompletně ucpaná. Teť je vše průchodné napětí při zapnutém zapalování 0,01V. Ujedu 200m a opět načte tu samou závadu. Vypadá to fakt na ten vadný ventil, ale stojí 4000, takže chci vyloučit ostatní možnosto než ho objednám. Napádá někoho prosím vás ještě něco???
kaad
Aktivista
Příspěvky: 1279
Registrován: 14 říj 2007, 15:52
Odpovědi: 1
Bydliště: okres Přerov

Příspěvek od kaad »

Okura píše:no když mrkneš na live data a porovnáš napětí a polohu ventilu a porovnáš co jednotka nastaví, elektricky je ok ale neznamenáto že je ok.
On se nemusí dovírat a už je problém. Tady myslím u toho motoru se vysouvá jehla ven.
Nemůžu porovnat live data, když mi je můj OpelTech2 neukáže. Můžu jen číst a mazat chyby. Nevím, možná to mám blbě nainstalovaný.
Okura
Aktivista
Příspěvky: 1484
Registrován: 17 dub 2006, 16:38
Odpovědi: 0
Bydliště: Ostrava
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Okura »

pokud ho detekuje jednotka, odchází elektricky.
s tím už asi nic neuděláš.
cuká to ve středních otáčkách 40-60km/h 3-4kvalt ? ?
kaad
Aktivista
Příspěvky: 1279
Registrován: 14 říj 2007, 15:52
Odpovědi: 1
Bydliště: okres Přerov

Příspěvek od kaad »

Okura píše:pokud ho detekuje jednotka, odchází elektricky.
s tím už asi nic neuděláš.
cuká to ve středních otáčkách 40-60km/h 3-4kvalt ? ?
Právě, že to vůbec nic nedělá. Jede to perfektně, necuká, nekolísají otáčky. Na místě to můžu protáčet jak chci nic se nerožne, ale jak s tím ujedu cca 200m rozsvítí se diagnostika motoru. Při napíchnutí na OpelTech2 načte ,,P1405 Chybí info?
(0) Regulační rozsah AGR ventilu."
kaad
Aktivista
Příspěvky: 1279
Registrován: 14 říj 2007, 15:52
Odpovědi: 1
Bydliště: okres Přerov

Příspěvek od kaad »

Už jsem vyloučil doufám všechny možnosti. Objednal jsem dnes nový AGR a pevně doufám, že to tím bude. Protože nový stojí přes čtyři klacky, takže co bych s ním pak dělalto nevím. Taková věc se nemění každý den.
Uživatelský avatar
Peete
Aktivista
Příspěvky: 4421
Registrován: 21 led 2007, 14:33
Odpovědi: 1
Bydliště: Brno

Příspěvek od Peete »

pokudzustane pootevrenej, tak to snadno zjistis pres diagnostiku, kdyz bude pozadovana hodnota 0% a pootevrenej mit 0% procent urcite nebude, a kdyz jo, tak je v pr... a navic benzinovy Vectry maji egr se snimanim polohy, zadna neni podtlakova jako u DTi.

Nedavno jsem resil 1,6 i se stejnou zavadou, ten co mas je vadnej. Ja ho nekupoval novej, zajel jsem na vrakac, vymenil egr, pichl diagnostiku, vyzkousel, zaplatil a odjel ;)
Nissan Primera SW 1,9 DCi
kaad
Aktivista
Příspěvky: 1279
Registrován: 14 říj 2007, 15:52
Odpovědi: 1
Bydliště: okres Přerov

Příspěvek od kaad »

Peete píše:pokudzustane pootevrenej, tak to snadno zjistis pres diagnostiku, kdyz bude pozadovana hodnota 0% a pootevrenej mit 0% procent urcite nebude, a kdyz jo, tak je v pr... a navic benzinovy Vectry maji egr se snimanim polohy, zadna neni podtlakova jako u DTi.

Nedavno jsem resil 1,6 i se stejnou zavadou, ten co mas je vadnej. Ja ho nekupoval novej, zajel jsem na vrakac, vymenil egr, pichl diagnostiku, vyzkousel, zaplatil a odjel ;)
Zákazník byl informovaný o ceně a souhlasí, takže jsem mu ten nový objednal. Hadičky jsem čistil k ,,ventilu odpařování." Alespoň tak je pojmenován v manuálu. Je to malá plast. krabička nalevé straně (po směru jízdy) do které vede hadička od uhlík. filtru a jde dále do sání a připojena je dvoupinovým konektorem. AGR jsem čistil taky. Byl rovněž dobře zasranej. Docílil jsem pouze toho, že kontrolka se rožínala o něco později než před vyčistěním. Jinak máš pravdu, že ten AGR není podtlakový pouze elektrický, ale na starším motoru co mám ve skladu z Vectry 1,8 je podtlakový. Nejhorší je, že ikdyž něco naměřím nemám to s čím porovnat. Kdyby měl někdo k oplům nějaká data např. na CD uvítám a zaplatím.
Odpovědět

Zpět na „Opel“