Vysoký tlak hdi

Citroen, Peugeot, Renault..

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
smitko
Přispěvovatel
Příspěvky: 53
Registrován: 01 úno 2009, 13:03
Odpovědi: 0

Vysoký tlak hdi

Příspěvek od smitko »

čau ,už z té mé berle šílím- mám problém:neustále kontrolka motoru:vyměněno čidlo na liště,regulátor na vp čerpadle,čerpadlo v nádrži,a stále svítí kontrolka .na podrobné diag.to hlásí ____příliš vysoký tlak paliva. Co to je??už to někdo řešil?nemůže to být tím odpadem z cr lišty?je tam přišroubovaný plastový odpad paliva _jeden jde zpět do nádrže a druhý do čerpadla ,navíc je tam nějaký snímač či co s dvou polovym konektorem.při startu je tlak paliva 300bar-to je prý ok tak proč vysoký tlak?ještě jsem nezkoušel trysky a hlavní čerpadlo.jenže kdyby bylo v řiti čerpadlo tak to by spíše dávalo malý tlak ne?pokud to nesvítí tak jede motor naprosto ok . v tom nouzáku taky jen to nevytočím nad 2200ot.nebo váha?už prostě nevim a potřebuji JEZDIT!
Dayco
Přispěvovatel
Příspěvky: 378
Registrován: 24 bře 2006, 17:10
Odpovědi: 0
Bydliště: Slovensko

Příspěvek od Dayco »

skontrolul si prepad nafty :)
smitko
Přispěvovatel
Příspěvky: 53
Registrován: 01 úno 2009, 13:03
Odpovědi: 0

Příspěvek od smitko »

to mužu ale co tam zjistim vstřiky nesu zitra na test
Uživatelský avatar
jurki888
Aktivista
Příspěvky: 2564
Registrován: 07 srp 2006, 23:51
Odpovědi: 0
Bydliště: Nitra

Příspěvek od jurki888 »

MOYES HO MAT PRIPCHATY NEDAVNO SOM TO RIESIL
Dayco
Přispěvovatel
Příspěvky: 378
Registrován: 24 bře 2006, 17:10
Odpovědi: 0
Bydliště: Slovensko

Příspěvek od Dayco »

pripchaty pilinami z vysoktl.čerpadla.
smitko
Přispěvovatel
Příspěvky: 53
Registrován: 01 úno 2009, 13:03
Odpovědi: 0

re

Příspěvek od smitko »

nič take to něbolo všetko ok aj vstreki veziem to do bosche, bo kurva to by v tom byl čert ,aby to nikdo neobjasnil-zatim všichni fundovaní(i mechanici od citronu nevěřícně kroutí hlavama ) a jak už neví ani paní kadrnožková z maxipsa fika ,tak to vezu do boše
smitko
Přispěvovatel
Příspěvky: 53
Registrován: 01 úno 2009, 13:03
Odpovědi: 0

re

Příspěvek od smitko »

tak zatim diagnostikovali soudruzi z boše otěr CRčerpadla .vstřiky ok.jen mi vrtá v hlavě vysoký tlak-spíše by měl být malý, no uvidíme jak to bude vypadat zatim je to cca 10tis. jak to dopadne dam vědět
popdiver
Nováček
Příspěvky: 5
Registrován: 02 lis 2007, 19:02
Odpovědi: 0

Příspěvek od popdiver »

co takhle změřit ten tlak na snímači a k tomu si dát proud reg.tlaku plus přep.množství během opravdu asi pěti minut víš jestli je hláška pravdivá
a každý průměrný mechanik ti řekne co dál zhruba tak za 400 kč.
Ale ty nevíš nic jen jsi mínus deset ja tohle nikdy nebudu chápat.Proč měníš
a vyndaváš když nevíš ani proč.Držím palce
smitko
Přispěvovatel
Příspěvky: 53
Registrován: 01 úno 2009, 13:03
Odpovědi: 0

vyřešeno!!!!!!!!!!!!!!

Příspěvek od smitko »

repas čerpadla a jede to.
Hošík
Aktivista
Příspěvky: 1078
Registrován: 28 led 2008, 19:16
Odpovědi: 0
Bydliště: Královehradecko

Re: vyřešeno!!!!!!!!!!!!!!

Příspěvek od Hošík »

smitko píše:repas čerpadla a jede to.

Kolik to takhle počítaj ten repas,těch 10 000kč?Jen se ptám pro zajímavost.
Pešek 307 HDI, Octavia II -největší sráč života
smitko
Přispěvovatel
Příspěvky: 53
Registrován: 01 úno 2009, 13:03
Odpovědi: 0

Příspěvek od smitko »

repas 7800+práce + test vstřiků+test motoru+ palivový filtr za 500 který jsem měl nový a stejně ho vyměnili +různé drobnosti+nový regul.ventil čerpadla cena celkem 16300kč ŽIDI JEDNI.největší prdel je v tom že 3x element do čerpadla je psaný v rospise za 3000.takže pokud to někdo sežene v pytliku od boše samostatně tak to má zadarmo,navíc jsou tam i položky jako seřízení čerpadla na stolici (asi žeru seno ne?)co asi budou seřizovat na vysokotlakém čerpadle.seru na to je to ok je na to záruka.duležite že to jezdí a hlavně HDI jde z domu takže pokud někdo chce berlingo do kterého jsem investoval asi 40tis za provozní věci jako rozvody,brzdy,řemeny,čepy,čerp.v nádrži atd....za 100tis ho prodám protože mě zklamalo super motor super auto dokud se nezačne sypat. jebat žabožrouta.ještě mi někdo řekne že fiat je poruchový na motorech jtd není takový zásadní problém žáden.jenže já potřebuji spolehlivé auto a ne ho furt lečit tak jsem koupil galaxe s motorem vw (wallbash) je to traktor ale musim smeknout-držák
Hošík
Aktivista
Příspěvky: 1078
Registrován: 28 led 2008, 19:16
Odpovědi: 0
Bydliště: Královehradecko

Příspěvek od Hošík »

smitko píše:repas 7800+práce + test vstřiků+test motoru+ palivový filtr za 500 který jsem měl nový a stejně ho vyměnili +různé drobnosti+nový regul.ventil čerpadla cena celkem 16300kč ŽIDI JEDNI.největší prdel je v tom že 3x element do čerpadla je psaný v rospise za 3000.takže pokud to někdo sežene v pytliku od boše samostatně tak to má zadarmo,navíc jsou tam i položky jako seřízení čerpadla na stolici (asi žeru seno ne?)co asi budou seřizovat na vysokotlakém čerpadle.seru na to je to ok je na to záruka.duležite že to jezdí a hlavně HDI jde z domu takže pokud někdo chce berlingo do kterého jsem investoval asi 40tis za provozní věci jako rozvody,brzdy,řemeny,čepy,čerp.v nádrži atd....za 100tis ho prodám protože mě zklamalo super motor super auto dokud se nezačne sypat. jebat žabožrouta.ještě mi někdo řekne že fiat je poruchový na motorech jtd není takový zásadní problém žáden.jenže já potřebuji spolehlivé auto a ne ho furt lečit tak jsem koupil galaxe s motorem vw (wallbash) je to traktor ale musim smeknout-držák

Já nevím,můj názor je ten "co trefíš za kus".My taky máme v práci Fobii TDI a během dvacetitří tisíc je tam dvakrát převodovka ven.Ale je to teda na záruku no...Koupiš jinyho francouze,bude držet,koupiš koncern vysype se taky.
Pešek 307 HDI, Octavia II -největší sráč života
Odpovědět

Zpět na „Francouzské vozy“