čip pro 103kw TDI... 210 000tis.km

VW/Audi/Škoda/Seat - zvyšování výkonu (především TDI motory)

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
Uživatelský avatar
jiklop
Přispěvovatel
Příspěvky: 178
Registrován: 19 kvě 2007, 12:31
Odpovědi: 0
Bydliště: Veselí n/Mor.

čip pro 103kw TDI... 210 000tis.km

Příspěvek od jiklop »

má cenu čipovat oktu II 103kw BKD která má najeto 210 tis.km??????
momentálně je po velkém servisu takže rozvody jsou týden staré, turbo měsíc staré...

tahne to až od 2500 ot/min "nevim proč" takže by mi nevadilo když by tahlo pekne už od spodu......

děkuji za rady
4motion 4ever

NO SMOKE - NO FUN
PROFITUNER
Přispěvovatel
Příspěvky: 250
Registrován: 15 črc 2007, 17:59
Odpovědi: 0
Bydliště: Kežmarok
Kontaktovat uživatele:

Re: čip pro 103kw TDI... 210 000tis.km

Příspěvek od PROFITUNER »

jiklop píše:má cenu čipovat oktu II 103kw BKD která má najeto 210 tis.km??????
momentálně je po velkém servisu takže rozvody jsou týden staré, turbo měsíc staré...

tahne to až od 2500 ot/min "nevim proč" takže by mi nevadilo když by tahlo pekne už od spodu......

děkuji za rady
V kazdom pripade najprv je potrebne zdiagnostikovat, v akom je auto stave.
Pokial mas nove turbo, je potrebne skontrolovat spojku a zotrvak, ak budu v poriadku, tak nevidim problem, preco by sa nedalo to auto chipovat. Musi sa to vsak urobit rozumne, tak na 360Nm a 160-165PS. Na Bkd neni ziaden problem urobit vykon, no je umenie urobit pekny priebeh a hlavne aby sa to nerozpadlo.
Tam ked obrazne povedane len naplujete do softu, tak ten motor ma hned 170PS, no urobit dobreho softa neni tak jednoduche.
TDI tech
Aktivista
Příspěvky: 10233
Registrován: 16 říj 2007, 23:18
Odpovědi: 0

Příspěvek od TDI tech »

Chip na BKD je naozaj dilema. Je to dost kontroverzny motor a su ludia co nan nedaju dopustit a zase su aj taky co ho preklinaju. Ja som servisoval iba dva take a ti majitelia patrili do tej druhej skupiny. Ten jeden GV nebol az tak poruchovy, ale ked sa pokazil tak poriadne, a ten druhy OII bol hotova katastrofa. Proste na tej OII praskala hlava jedna za druhov (vraj bola nachipovana). Vymenil som na nej tri hlavy a nestastny majitel sa jej radsej zbavil. Moj nazor na tento nie prilis vydareny motor je taky ze uz v zaklade ide fakt slusne tak radsej donho nesprtat. Nechcem nikoho strasit ale aj toto sa stava.
Uživatelský avatar
2904
Přispěvovatel
Příspěvky: 90
Registrován: 26 úno 2008, 21:16
Odpovědi: 0
Bydliště: Stropkov momentalneU.K

Příspěvek od 2904 »

Mam ten isty problem BKD 195tis.km chipovat-nechipovat,ja mam zase ten pocit ze to az tak v zaklade netaha mam este Alh+764 a ta ide zo spodu urcite lepsie :?
Wv Jetta GLI Mk5 2.0TFSI(moj prvy benzin)LHD
Obrázek

Predana,Octavia 2.0TDI Sportline-2006,BKD,Black,sat.nav.Nexus-dx,,Profituning Soft.
Uživatelský avatar
Huml
Aktivista
Příspěvky: 11068
Registrován: 23 led 2006, 20:01
Odpovědi: 0
Bydliště: Brno

Příspěvek od Huml »

jasně že čipovat a nejlíp dát i jiný turbo, aby se využil pořádně potenciál toho motoru ;)
Uživatelský avatar
subz3ro_tdi
Aktivista
Příspěvky: 3307
Registrován: 18 zář 2007, 08:17
Odpovědi: 0
Bydliště: Žilina

Příspěvek od subz3ro_tdi »

najlepsie take 240 konove ako ma pan Huml, to potom pekne drzi krutak :-D
Octavia Combi 1.9TDI
Audi A2 1.4TDI
Arguing on the internet is like running in the Special Olympics. Even if you win, you're still retarded.
Odpovědět

Zpět na „Zvyšování výkonu VW group (DIESEL)“