KLÍČ- ROZEBRÁNÍ

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
Uživatelský avatar
live69
Aktivista
Příspěvky: 2437
Odpovědi: 0
Registrován: 11 říj 2008, 11:01
Bydliště: Tábor

KLÍČ- ROZEBRÁNÍ

Příspěvek od live69 »

prosím vás jak rozebrat spodek klíče abych přehodil imo- teda jestli to jde! Jde o klíč od passata v popisu, klíč jsem rozlomil, sundal znáček, vyšrouboval šroubek, vyrazil kolíček-odendal planžetu a ted za boha nemužu rozdělit zbylou část! díky
OI TDI PD 4x4 COMBI, 312/260, TT, VB,PP 1043,FMIC,HDS,FMH ,HP-sporting,17 SPIDER,D5WSC-TP5, 193/421 PRODÁNO :-)
T5 TRANSPORTER 1,9PD,
CBR 1000RR
ZAJÍMÁM SE O BUDOUCNOST, PROTOŽE V NÍ HODLÁM STRÁVIT ZBYTEK ŽIVOTA.
TDI tech
Aktivista
Příspěvky: 10233
Odpovědi: 0
Registrován: 16 říj 2007, 23:18

Příspěvek od TDI tech »

Vybrat chip IMM z kluca sa da, len nato musis ist opatrne a s chirurgickou presnostou aby si ho neposkodil. Musis ho stamadial dostova vyrezat. Uz som ich zopar vybral do by-passu, tak mi to uz ide vpohode. Naucis sa :D
Uživatelský avatar
live69
Aktivista
Příspěvky: 2437
Odpovědi: 0
Registrován: 11 říj 2008, 11:01
Bydliště: Tábor

Příspěvek od live69 »

Ale abych nepoškodil starý klíč se nedá?? Ale stejně jsem eště ve fázi je nemužu rozdělit ty dvě pulky od sebe- šroubek pod znakem mám venku!!!
OI TDI PD 4x4 COMBI, 312/260, TT, VB,PP 1043,FMIC,HDS,FMH ,HP-sporting,17 SPIDER,D5WSC-TP5, 193/421 PRODÁNO :-)
T5 TRANSPORTER 1,9PD,
CBR 1000RR
ZAJÍMÁM SE O BUDOUCNOST, PROTOŽE V NÍ HODLÁM STRÁVIT ZBYTEK ŽIVOTA.
luboVT
Sběrač informací
Příspěvky: 26
Odpovědi: 0
Registrován: 27 úno 2007, 00:56
Bydliště: SR

Příspěvek od luboVT »

su do seba zacvaknute jednoducho ich musis rozdelit. Niekedy to ide trosku tazsie. Ale treba ich od seba jednoducho opatrne roztiahnut. Ak mas na mysli vyskakovaci kluc.
kevino
Aktivista
Příspěvky: 4674
Odpovědi: 0
Registrován: 23 led 2006, 21:03

Příspěvek od kevino »

luboVT píše:su do seba zacvaknute jednoducho ich musis rozdelit. Niekedy to ide trosku tazsie. Ale treba ich od seba jednoducho opatrne roztiahnut. Ak mas na mysli vyskakovaci kluc.
v passate HIGHLINE bude mat urcite vyskakovaci ;)

tu je obrazok a potom uz len sikovne ruky....

Obrázek
Uživatelský avatar
live69
Aktivista
Příspěvky: 2437
Odpovědi: 0
Registrován: 11 říj 2008, 11:01
Bydliště: Tábor

Příspěvek od live69 »

kevino píše:
luboVT píše:su do seba zacvaknute jednoducho ich musis rozdelit. Niekedy to ide trosku tazsie. Ale treba ich od seba jednoducho opatrne roztiahnut. Ak mas na mysli vyskakovaci kluc.
v passate HIGHLINE bude mat urcite vyskakovaci ;)

tu je obrazok a potom uz len sikovne ruky....

Obrázek
super, děkuji mnohokrát!!!!
OI TDI PD 4x4 COMBI, 312/260, TT, VB,PP 1043,FMIC,HDS,FMH ,HP-sporting,17 SPIDER,D5WSC-TP5, 193/421 PRODÁNO :-)
T5 TRANSPORTER 1,9PD,
CBR 1000RR
ZAJÍMÁM SE O BUDOUCNOST, PROTOŽE V NÍ HODLÁM STRÁVIT ZBYTEK ŽIVOTA.
Uživatelský avatar
Kornout
Aktivista
Příspěvky: 3097
Odpovědi: 0
Registrován: 23 led 2006, 21:21
Bydliště: šluknovský výběžek

Příspěvek od Kornout »

Samotnej chip z klíčku se prej dá vyndat, když ten klíč necháš v horký vodě, prej dokonce povařit. Nezkoušel jsem to, ale prý to funguje.
KTM 250 SX-F
bývalo i 265PS, 471 Nm on 1,9TDI :-/
Kupte si Mercedes, kupte si Audi, stejně všichni skončíte u BMW :-D
Filas
Přispěvovatel
Příspěvky: 206
Odpovědi: 0
Registrován: 19 bře 2007, 14:27
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Filas »

Taky potřebuju přehodit čip v klíči. Jak jsem pochopil, pod znáčkem je šroubek a po vyšroubování tohoto šroubku ten spodek klíče už jen rozlousknu? A jak se vyndavá znáček, jen vyloupnout třeba nožem?
lamozz
Přispěvovatel
Příspěvky: 51
Odpovědi: 0
Registrován: 15 čer 2007, 20:15

Příspěvek od lamozz »

Filas
Přispěvovatel
Příspěvky: 206
Odpovědi: 0
Registrován: 19 bře 2007, 14:27
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Filas »

Super, díky moc!
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“