

teraz ked mrzne to lepsie taha viac O2 a chlad tak to mam rad

Moderátoři: šulda, Moderátoři
Je to každého věc, a nechci nějak prudit, ale bejt tvoje auto, moc bych s tebou nemluvil...Walkeer píše:dlouhodobou spotrebu za poslednich 3tkm mam 4.9, jedim ale vetsinou po praze, kdyz jedu mimo prahu a nehonim to po dalnici, jedu za cca 4-4.5l. Jezdim kolem 1500 otacek, pres 2tis se dostanu jen na prvni dva stupne. jezdim s hodne lehkou nohou a turbo temer nevyuzivam.
Moriarti píše:Je to každého věc, a nechci nějak prudit, ale bejt tvoje auto, moc bych s tebou nemluvil...Walkeer píše:dlouhodobou spotrebu za poslednich 3tkm mam 4.9, jedim ale vetsinou po praze, kdyz jedu mimo prahu a nehonim to po dalnici, jedu za cca 4-4.5l. Jezdim kolem 1500 otacek, pres 2tis se dostanu jen na prvni dva stupne. jezdim s hodne lehkou nohou a turbo temer nevyuzivam.
Krome toho, ze se vice zanasi sani pres EGR (ktery mam SW omezeny), by melo byt celkove opotrebeni motoru vyrazne nizsi nez kdyz to nekdo toci do 4tis. Zakladem je mackat malo plyn, tedy jet s nizkou zatezi, je jasne ze plyn na podlaze v nizkych otackach motoru nesvedci. Timto stylem jsem najel cca 100tkm s beznizem 405kou SRI a motoru to nic neudelalo. Samozrejmosti je jednou za cas to protahnou par minut ve 4tis na dalnici, aby se odstranil karbonMoriarti píše:Je to každého věc, a nechci nějak prudit, ale bejt tvoje auto, moc bych s tebou nemluvil...Walkeer píše:dlouhodobou spotrebu za poslednich 3tkm mam 4.9, jedim ale vetsinou po praze, kdyz jedu mimo prahu a nehonim to po dalnici, jedu za cca 4-4.5l. Jezdim kolem 1500 otacek, pres 2tis se dostanu jen na prvni dva stupne. jezdim s hodne lehkou nohou a turbo temer nevyuzivam.
jo má pravdu já mám octávii 81kw tdi a taky jezdím do práce cca 15 km a pruměr ná spotřeba je 5,5 ted, v létě tak kolem 5L ale dojíždím obce na kvalt i křižovatky to pak padá spotřeba.vencas píše:Pokud jedeš delší trasu a ne 5 km do práce, tak není problém se na těch 5,3 dostat.pietromasoni píše:proste to nesedi na ty mrazi co jsou ted a nevim o tom ze bych tady psal jen narazky!jen jsem realista..v praci mi taky kolega tvrdi ze s meganem 1999 najede na plnou nadrz 1400km...tak to je to stejne...jako 5.3 v techto mrazechmvolesko píše: napiš mi prosim co si to za blba, zatim každej tvůj přizpěvek je nesmyslná narážka![]()
toledo pres zimu dl. prumer 4,5 a stale to klesa a v tech mrazech do 10km jsem tam mel asi 5-5,5. AHUsoudruh píše:jo má pravdu já mám octávii 81kw tdi a taky jezdím do práce cca 15 km a pruměr ná spotřeba je 5,5 ted, v létě tak kolem 5L ale dojíždím obce na kvalt i křižovatky to pak padá spotřeba.vencas píše:Pokud jedeš delší trasu a ne 5 km do práce, tak není problém se na těch 5,3 dostat.pietromasoni píše:proste to nesedi na ty mrazi co jsou ted a nevim o tom ze bych tady psal jen narazky!jen jsem realista..v praci mi taky kolega tvrdi ze s meganem 1999 najede na plnou nadrz 1400km...tak to je to stejne...jako 5.3 v techto mrazech
tchan ma O2 4X4 1.9pd 77KW a pod 6 se snad nikdy nedostal. Spis 7efošek píše:já s oktavijí 1,9 tdi PD 4x4 brno - praha a zpět 6,8 pořád 150km/h 3000 ot. jinak dlouhodobý průměr 6,2 jak jste na tom se čtyřkolkama ??
jde o to jak s tím jezdí...ale 4kola má obecně o něco vyšší spotřebuBreeoom píše:tchan ma O2 4X4 1.9pd 77KW a pod 6 se snad nikdy nedostal. Spis 7efošek píše:já s oktavijí 1,9 tdi PD 4x4 brno - praha a zpět 6,8 pořád 150km/h 3000 ot. jinak dlouhodobý průměr 6,2 jak jste na tom se čtyřkolkama ??Ja mam tu samou o2 jen bez 4x4 a liftback dokonce i tu samou barvu
a jezdim kolem 4.5-5.5... to on to ma jeste lehce chipnuty a rika ze ta spotreba po chipu klesla. docela sila ze to je jeste k tomu polo4kolka a zere to o skoro 2l vic.