je olej longlife opravdu kvalitni

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

ROBIG
Aktivista
Příspěvky: 1230
Registrován: 01 úno 2008, 00:27
Odpovědi: 0

Příspěvek od ROBIG »

Nevím jestli se nepletu ale když je nastaveno LL tak si stejně po roce řekne auto o výměnu nebo né?
CHrysler 300C 5.7 HEMI :-)
Octavia 01 TDi 81Kw AHF 2000 EGR off, trippling
Yamaha R1 110Kw
BMW Thunder Tiger 2.11ccm nitro :-)
Uživatelský avatar
Huml
Aktivista
Příspěvky: 11068
Registrován: 23 led 2006, 20:01
Odpovědi: 0
Bydliště: Brno

Příspěvek od Huml »

po dvou
ROBIG
Aktivista
Příspěvky: 1230
Registrován: 01 úno 2008, 00:27
Odpovědi: 0

Příspěvek od ROBIG »

Huml píše:po dvou
2 roky není to moc?
CHrysler 300C 5.7 HEMI :-)
Octavia 01 TDi 81Kw AHF 2000 EGR off, trippling
Yamaha R1 110Kw
BMW Thunder Tiger 2.11ccm nitro :-)
wojto33
Přispěvovatel
Příspěvky: 661
Registrován: 13 kvě 2007, 21:55
Odpovědi: 0

Příspěvek od wojto33 »

no je to dost a tych 50tis. by som tam ten olej nenehal asi aj keby bol neviem aky konglife
Uživatelský avatar
MirekX
Aktivista
Příspěvky: 4716
Registrován: 24 led 2006, 18:27
Odpovědi: 0
Bydliště: Týniště nad Orlicí

Příspěvek od MirekX »

to že olej 5W30 má v horku méně únosný film než třeba 5W40 je jasný. motory na LL mají tuším větší plochu ojničních šál než na normál olej. (aspoň u prvních PD to tak bylo) Je s tím počítáno, motor je na to udělaný, poškodit by ho to nemělo, může to asi i snížit spotřebu. ale když tam máme někteří naloženo ke 400 Nm a 180 PS, tak bych tam 5W30 nedal.... :)
Sharan 1,9 PD 115PS AUY- 225 PS a 500Nm turbo GTD1752VRL vodou chlazené ,Sharan 2,0 CFFB 140PS turbo GTD1752VRK-REA, - 226PS a 465Nm vše od Dieselpoweru. :) KTM SMT 990, KTM SMT 890 www.zvsagro.cz E-Golf 100kW, Enyaq RS (noteeth)
Uživatelský avatar
Wector's
Přispěvovatel
Příspěvky: 170
Registrován: 21 říj 2007, 10:30
Odpovědi: 0
Bydliště: Czech Republic

Příspěvek od Wector's »

Já na LL jezdím odjakživa a nemám žádný problém,musím zaklepat :D měním max co 10 000km,najedu to tak do půl roku,s motoru olej vždycky pořádne vypustím a zbytky vysaju odsávačkou a jde vidět ze olej je i po 5000 čistý jak vytáhnu měrku :) já si třeba na kvalitním oleji a jeho výměně zakládám (LOL) (noteeth)
...
Uživatelský avatar
MirekX
Aktivista
Příspěvky: 4716
Registrován: 24 led 2006, 18:27
Odpovědi: 0
Bydliště: Týniště nad Orlicí

Příspěvek od MirekX »

LL měníš po 10 000 km?? to jsem nepochopil.... :o
Sharan 1,9 PD 115PS AUY- 225 PS a 500Nm turbo GTD1752VRL vodou chlazené ,Sharan 2,0 CFFB 140PS turbo GTD1752VRK-REA, - 226PS a 465Nm vše od Dieselpoweru. :) KTM SMT 990, KTM SMT 890 www.zvsagro.cz E-Golf 100kW, Enyaq RS (noteeth)
pasa
Přispěvovatel
Příspěvky: 486
Registrován: 10 led 2008, 10:20
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha

Příspěvek od pasa »

To by mě zajímalo jak na měrce poznáš že je olej čistej protože jakmile ho tam naleješ tal je černej už po 100kilácích,jinak to auto se má jak v bavlnce ,po 10t to je slušnej přepych,a stou odsávačkou jsem to taky nepochopil když ti zůstane asi 0,5 l v hlavě a chladiči ve filtru.
A4 8K5
wojto33
Přispěvovatel
Příspěvky: 661
Registrován: 13 kvě 2007, 21:55
Odpovědi: 0

Příspěvek od wojto33 »

rozobere motor povysava, vylesti a zlozi .. a je cisty :) ..
a mozno ma auto na benzin tam to trva dlhsie nez sa to zacierni
pasa
Přispěvovatel
Příspěvky: 486
Registrován: 10 led 2008, 10:20
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha

Příspěvek od pasa »

Zato před výměnou z toho pomalu doluje uhlí.
A4 8K5
Uživatelský avatar
avatar
Aktivista
Příspěvky: 1322
Registrován: 23 led 2006, 15:36
Odpovědi: 0
Bydliště: Cambridge

Příspěvek od avatar »

Longlive ma docela velky podil viny u motoru 2.5 tdi V6 na vymleti vacek a zdvihatek. Bohuzel nejen tento olej ale i lajdacky pristup uzivatelu....

30tis na tomto motoru na jeden olej je proste nerealne....
Uživatelský avatar
Wector's
Přispěvovatel
Příspěvky: 170
Registrován: 21 říj 2007, 10:30
Odpovědi: 0
Bydliště: Czech Republic

Příspěvek od Wector's »

Jste mě pobavili (noteeth) jo měním co 10 000km,neznáte odsávačku na olej?Když se dělá rychlo výměna oleje strčí se přes měrku odsávačka až do vany a vysaje se to.Na svojem to vypustím a odsávačkou vysaju právě s filtru,jednou jsem to vypustil i z chladiče ale to jenom proto že jsem na něm měnil těsnění.Jinak nemám benzín (LOL) Vis podpis ;)
...
Uživatelský avatar
avatar
Aktivista
Příspěvky: 1322
Registrován: 23 led 2006, 15:36
Odpovědi: 0
Bydliště: Cambridge

Příspěvek od avatar »

u dizlu toto ale neni tam to zachrochta a je cernej)). tam se to musi hlidat kor u mou zmineneho motoru 2.5 tdi v6 (ja mam tento motor ted rad ale byli doby kdy sem si rikal do ceho sem se to dal))).

jinak taky meni po 10 tis- 11 tis max
wojto33
Přispěvovatel
Příspěvky: 661
Registrován: 13 kvě 2007, 21:55
Odpovědi: 0

Příspěvek od wojto33 »

na 10 tis km postaci aj 505.01
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“