Rady ohledne motoru BMW 320d E90

Moderátoři: šulda, Moderátoři

temp09
Sběrač informací
Příspěvky: 43
Registrován: 09 led 2009, 10:14
Odpovědi: 0

Příspěvek od temp09 »

juro píše:
martilulin píše:Vlastnim 32Od 110kw,predtim Audinu 2.5.Audina vyhravala jelikoz to byl 6ti val,ale bmw,je po strance jizdnich schopnosti nekde jinde.Motor je velmi dobry,po prechipovani se kolega s Golfem jen smutne usmival,jelikoz VW a je nestihal skoro vubec.VW to posral tim PD,BMW je tiche a jede jak benzin,VW zustava porad traktorem.
Tak myslím si že keby si čipol golfa 110KW tak by si sa asi ty usmieval viezol som sa v seriových 320d 110KW viac krát a žiadna sláva
Ako som uz pisal..120kw 340Nm e90 mi pride asi s takym zatahom ako 85kw PD kombajn....ale ked som si urobis test 0-100 tak je tam 2-3 s rozdiel...fakt je to o pocite..VW ta turbo odrazu potiahne a mas proste dobry pocit...u bava to ma proste kulturnejsi chod ale vo finale si ovela rychlejsi...osobne mohli ten priebeh zatahu u bava trosku viac natlacit na spodok aby tie kone bolo fakt riadne citit ako u VW....
martilulin
Přispěvovatel
Příspěvky: 103
Registrován: 10 dub 2007, 21:06
Odpovědi: 0

Příspěvek od martilulin »

To jedine mi fakt vadilo,ze s dieselem musim jezdit jako s benzinem.Po chipu je to o dost lepsi,ale TDI te kopne pri seslapnuti uplne na zem,BMw jen v klidu zrychli
BMW 320d E46,2002
whiskadelic
Přispěvovatel
Příspěvky: 70
Registrován: 03 úno 2006, 08:54
Odpovědi: 0
Bydliště: Trebeach :)
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od whiskadelic »

vaha golf a bmw??? taky dela svy ono by se pak ukazalo pri seslapnuti plynu ve 160ti treba
Lada 1300/Felicia/Octavia/BMW 330D touring/S-Max
rudy5
Aktivista
Příspěvky: 2935
Registrován: 04 pro 2007, 15:36
Odpovědi: 0

Příspěvek od rudy5 »

martilulin píše:To jedine mi fakt vadilo,ze s dieselem musim jezdit jako s benzinem.Po chipu je to o dost lepsi,ale TDI te kopne pri seslapnuti uplne na zem,BMw jen v klidu zrychli
No ved o to ide že 320 ked neni čipnutá tak je to ako benzín točiť aby išla
temp09
Sběrač informací
Příspěvky: 43
Registrován: 09 led 2009, 10:14
Odpovědi: 0

vymena vzduchacu na e90 320D

Příspěvek od temp09 »

(offtopic): neviete niekto ako vymenit obycajny vzduchac na e90 320D....lebo tak ako som to robil ja to nemoze byt spravny sposob, ved som mal pol motora vonku a i tak som to ledva vymenil z vrchu....tam musi byt sposob ako to vytiahnut zpredu tam kde je vaha vzduchu....dik za rady dizlaci...
martilulin
Přispěvovatel
Příspěvky: 103
Registrován: 10 dub 2007, 21:06
Odpovědi: 0

Příspěvek od martilulin »

Copak,prvni BMW?Taky jsem z toho byl jehce v zadni casti.No jak ti vede ta hadice k sani,vede k takovemu deklu na motoru,jsou tam pouzity Torxy,tak je vysroubuj,nad motorem je vstup vzduchu do klimy atd.Tak to sundej taky i stou vanou co tam je,draty co jsou na ni upevnene sundej z uchytu a nech je viset.Takhle se dostanes k poslednim dvema Torxum co drzi kryt filtru,Sundej ho,srouby ti nevypadnou.vymen filtr,urcite tam bude hroznej bordel tak to vyfoukej.Pri nasazovani zpet si dej pozor at ti zapadne uplne presne.Tak smele do toho,je to velmi jednoduche :D
A neboj,zadny figl neni,oddeklovat rozdrbat a zase poskladat.
BMW 320d E46,2002
temp09
Sběrač informací
Příspěvky: 43
Registrován: 09 led 2009, 10:14
Odpovědi: 0

Příspěvek od temp09 »

martilulin píše:Copak,prvni BMW?Taky jsem z toho byl jehce v zadni casti.No jak ti vede ta hadice k sani,vede k takovemu deklu na motoru,jsou tam pouzity Torxy,tak je vysroubuj,nad motorem je vstup vzduchu do klimy atd.Tak to sundej taky i stou vanou co tam je,draty co jsou na ni upevnene sundej z uchytu a nech je viset.Takhle se dostanes k poslednim dvema Torxum co drzi kryt filtru,Sundej ho,srouby ti nevypadnou.vymen filtr,urcite tam bude hroznej bordel tak to vyfoukej.Pri nasazovani zpet si dej pozor at ti zapadne uplne presne.Tak smele do toho,je to velmi jednoduche :D
A neboj,zadny figl neni,oddeklovat rozdrbat a zase poskladat.
Ano prve. Takze som to asi nerobil nespravne. Trvalo mi snad 3 hodiny - nechcel som nic zvorat. Tie prve plasty ok dekel ok, samotny kryt filtra to boli tie srubky(imbusy) total zapecene..Potom mi to neslo vytiahnut tak nejaky ten elektricky kabel jak ide napriec motora, potom tu vystuzovaciu tyc co ide zo stredu z popod okna k tlmicu....Tie draty som tam nechal ale skoro som to tam nenarval..Ten filter vyzeral najhorsie co som kedy videl...Cez to nemohol prudit vzduch...Oni v BMW vobec nejako vzduchove filtre neriesia....Mal som to vyfotit..
martilulin
Přispěvovatel
Příspěvky: 103
Registrován: 10 dub 2007, 21:06
Odpovědi: 0

Příspěvek od martilulin »

Ale zase ma velkou plochu,on jen tak vypada ze nepropousti a pokud mas jeste vyztuzno tyc mezi tlumicema tak to mohlo byt zajimave.Ja to uz mel parkrat dole a vymena mi zabere komplet 30minut,chce to trenovat.
BMW 320d E46,2002
Uživatelský avatar
Andre
Aktivista
Příspěvky: 1607
Registrován: 23 led 2006, 05:35
Odpovědi: 0
Bydliště: Jablonec nad Nisou
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Andre »

Tak když jste v tom, co taková E39 530d? Na podzim jsem pro jednu už málem jel... (byla za dost dobrou cenu), ale po pročtení BMW fora (vstřiky, turba, prasklá sání atd) a zjištění cen spotřebních dílů (filtry, tlumiče, ložiska) mě to docela rychle přešlo. Párkrát jsem to taky opravoval, svezení parádní, v automatu to nemělo chybu... ale ta údržba. Nevím, jak často je to potřeba měnit, ale jeden tlumič 5-6000,- přední ložisko 4500,- komplet filtry 3500,- atd. A to jsem s myslel, jak jsem se do A100/C4 vysypal, když jsem tam před rokem udělal komplet GO podvozku (tlumiče, uložení, silentbloky, ramena, brzdy, repase brzdičů, zadní ložiska) za necelých 20000,-

Ted už spíš pokukuju po MB W210, asi 270 nebo i 320CDI, sice vstřiky se tam řeší taky pořád dokola, ale tam je ten spotřební matroš kupodivu někde i za 1/4 ceny oproti BMW.
martilulin
Přispěvovatel
Příspěvky: 103
Registrován: 10 dub 2007, 21:06
Odpovědi: 0

Příspěvek od martilulin »

zrovna u e 39 problemy s parohama moc nebyly,to az u tech novejsich,kdy je inzenyri zacaly delat nerezove.Nicmene,never vsemu co se pise.Vstriky ti budou odchazet tak jak se k nim budes chovat.Ja nikdy nenatankoval levnou naftu,vzdy pridavam olej do dvoutaktu a aditivum,no a mam najeto 289tisic a vymena vstriku se zatim nekonala.Nemluvim o tom,ze na bmwklubu jsou lide,kteri ti sezenou lehce jety vstrik se zarukou za 3litry.Dvouhmotovy servak,vydrzi podle zachazeni,ale nekolikrat dele nez u VW grou,a u 530 ktera je 6valec,bych se toho nebal.Turbo-zavisi,jak se k nemu chovas,ja mam puvodni,nepouzivam long life a zatim nic.Jedine co jsem menil ve 200tis byla spojka.Ramena odchazeji,nicmene pokud si je nechas poslat z nemecka zaplatis tretinu mene nez u nas.Jinak se podivej na Sbazar,tam ted je inzerat,kde nabizi komplet ramena a stabilizatory,didici tyce,za 7000,-Musis hledat a hlavne nenakupovat u BMW.Treba firma Meyle vyrabi specielne vyztuzene dily na BMW,stoji srovnatelne jako original,ale je na ne 30let zaruka,na nasich cestach k nezaplaceni.
Mercedes,je sice pekne,ale zrezne ti pod zadkem,mluvim 32Ocdi,jizdne nic moc,svez se BMW a Meglem a pochopis,jinak stejne problemy a ceny original dilu.
BMW 320d E46,2002
Uživatelský avatar
Andre
Aktivista
Příspěvky: 1607
Registrován: 23 led 2006, 05:35
Odpovědi: 0
Bydliště: Jablonec nad Nisou
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Andre »

Myslel jsem ty sací plastové svody, cena na vrakáči 8-10t (pokud vůbec jsou), a i na E39 praskají...
Můj kamarád měl přez 2 roky C270 CDI 2001 280tkm, přivez to z němec s prasklým IC jako motorshaden, za celou dobu se kromě filtrů a oleje měnili pouze táhla stabilizátoru a čepy řízení a to s tím 50-60tkm určitě najel.
Svezení parádní, spotřeba 5,5 litru (na dálku), oproti BMW jsem nespozoroval určitě nějak výrazně horší jízdní vlastnosti.
Ale na mě je to cenově vysoko a radši bych něco většího.
Je fakt, že ty Ečka taky extra nechválej a na Sbazaru je zrovna jeden pěkně vorezlej (ale na BMW foru se dají vidět na fotkách taky pěkný puchejře)
Hm... tak asi budu muset vydržet až budou A6 3,0TDI za 200k
dist01
Aktivista
Příspěvky: 1348
Registrován: 29 kvě 2007, 22:29
Odpovědi: 0

Příspěvek od dist01 »

to ted radši to BMW než Ečko ty parohy praskali jenom u 330d do určitého roku u tech E39 moc né a ty díly jse taky dají sehnat dobře kor u tebe Venca umí moc dobře repasovat CR vstřiky tak bych se toho vůbec nebál
a turbu u tebe už vubec ne ty jsi tak nejakyho hybry určitě vymyslíš. Nechci kecat ale někde jsem slyšel že tady ty střiky snad jsou efektivní do 270koní. a kdybys dělal vstřiky u Ečka tak jse s toho přehodíš protožr jich nevytahneš (noteeth)
BMW 330i
MAZDA RX8 ex
temp09
Sběrač informací
Příspěvky: 43
Registrován: 09 led 2009, 10:14
Odpovědi: 0

e90 320d spotreba..

Příspěvek od temp09 »

davam zatial len mesto...vobec to auto nedusim..a spotreba 8.0...je to normalne? a vyrobca uvadza 7.8 mesto...
martilulin
Přispěvovatel
Příspěvky: 103
Registrován: 10 dub 2007, 21:06
Odpovědi: 0

Příspěvek od martilulin »

Bud uplne klidny,ja ma slabci stroj a to verzi 110kw,nicmene pri mem zpusobu jizdy mam mesto 8.5,mimo 7
BMW 320d E46,2002
Odpovědět

Zpět na „BMW“