ok ale 120sec je stale studeny motor a on napisal ,,začíná fungovat až u teplýho motoru takže na ohřátí motoru nemá vliv,, to som mal na mysliTDI tech píše:Nie nemas pravdu. U studeneho motora sa EGR ventyl otvori az 120s po nastartovani. Je to ztoho dovodu ze prvy (tesniaci) piestny kruzok sa rychlejsie nahreje a tym padom sa roztiahne a lepsie tesni. Keby sa EGR ventyl otvoril hned tak spatne vedene vyfukove plyny by sa cez nedostatocne utesnenu spalovaciu komoru dostali do motora co by sposobovalo usadzovanie sadzy (necistot).tomiisp píše:na to si ako prisiel ? EGR funguje hned po starteSupermanXXX píše: to je blbost protože EGR začíná fungovat až u teplýho motoru takže na ohřátí motoru nemá vliv
EGR .zaslepit ,nezaslepit ??? anketka :-))
Moderátoři: šulda, Moderátoři
OOOO AUDI 100 C3 - s originalom spolocne iba typove oznacenie = prototyp s PD / Vorsprung durch Technik 
U teplého jen tak cvaká,otvírá,zavírá,záleží na otáčkach,teplotě atd.Přes zimu ho nemám zaslepen,je to hodně poznat v ohřívání motoru,ale v dubnu už pujde zase zaslepit.Ten,kdo jezdí pořád dlouhé trasy,tak at nechá zaslepeno,já jezdím jen 15kmTDI tech píše:U tepleho motora som si nevsimol kedy otvara. Ak nezabudnem tak sa nato pozrem a dam vediet.
čítam, že každý ma na zaslepenie ERG ventilu iný názor, ja som to tiež skúsil zaslepiť, ale zistil som, že octa mala horšie jazdné vlastnosti, voľajako sa jej nechcelo ťahať, bola lenivejšia, a aj spotreba sa zvýšila, aspoň podľa palubného počítača, preto som to dal do pôvodného stavu, ale zistil som, že keď som to dal do pôvodného stavu, tak pokiaľ sa motor nezohreje, tak na 2 stupni keď akcelerujem, trhne z autom, ako keby niečo ho zabrzdilo, resp. motor vynechal 
Octavia, 1,9 TDi, 81kW, 2002
může ti to na chvilku skákat do nouzáku...mě to ted po jedné nejmenované úpravě dělá občas na dvojku taky, že mi to tam skočí tak na sekundu, ani ne a hned to zas natlačí a jede jako blázen:-)
1. Octavia 19TDi GLX+(klima) AGR, 1998, trysky DSLA150P520, jednohmota ATD + organika, upgrade MAF,EGR+KAT off, 550000km; 5W40; puky Audi TT, + 3cm UP, 4x disk, VAG
2. Octavia 19TDi Elegance ASV 2002, ,Xenony, Webasto, Tripling, 99 kW, brzdy 288mm.
2. Octavia 19TDi Elegance ASV 2002, ,Xenony, Webasto, Tripling, 99 kW, brzdy 288mm.
-
turbo kamna power
- Aktivista
- Příspěvky: 4221
- Registrován: 15 dub 2008, 20:32
- Bydliště: Praha
řídící jednotka zjistí že je EGR zaslepen, což pro ni znamená chybu a přepne se do nouzového režimu na dojetí do servisu, při kterém ti prakticky netlačí turbostofane píše:kuva je to presne ono, je to iba také cuknnutie
Golf mk1 mTDI ...powered by Holz-tdi
Golf mk3 GTI "20 jahre" TDI ...powered by Moravia-Tuning
Ibiza 6k2 1.8T Cupra ...in progress
Audi A2 1.4 16V
Volvo V70 II D5
Golf mk3 GTI "20 jahre" TDI ...powered by Moravia-Tuning
Ibiza 6k2 1.8T Cupra ...in progress
Audi A2 1.4 16V
Volvo V70 II D5
to nebude ono:-Dturbo kamna power píše:řídící jednotka zjistí že je EGR zaslepen, což pro ni znamená chybu a přepne se do nouzového režimu na dojetí do servisu, při kterém ti prakticky netlačí turbostofane píše:kuva je to presne ono, je to iba také cuknnutiemuselo by se to ošetřit softwarově
1. Octavia 19TDi GLX+(klima) AGR, 1998, trysky DSLA150P520, jednohmota ATD + organika, upgrade MAF,EGR+KAT off, 550000km; 5W40; puky Audi TT, + 3cm UP, 4x disk, VAG
2. Octavia 19TDi Elegance ASV 2002, ,Xenony, Webasto, Tripling, 99 kW, brzdy 288mm.
2. Octavia 19TDi Elegance ASV 2002, ,Xenony, Webasto, Tripling, 99 kW, brzdy 288mm.
-
turbo kamna power
- Aktivista
- Příspěvky: 4221
- Registrován: 15 dub 2008, 20:32
- Bydliště: Praha
passat 96KW 2004 EGR
takze EGR zaslepeny, diagnostikov upravene cez nastavenia KANAL 3...atd. na hodnoty aby ventil co najmenej "chcel pracovat" ale palubak stale hlasi EMISIE -DO DIELNE.Niekto tu spominal ze treba urobit cez riadiacu jednotku myslim ze nejaku upravu map v RJ....Neviete poradit presny postup??? jedna sa o passat 4motion, r.v.2004 96KW... 
Passat B5 Variant 1,9tdi 4motion 96KW r.v.2004
-
midnight_man
- Aktivista
- Příspěvky: 3089
- Registrován: 05 říj 2006, 16:28
- Bydliště: Ružomberok / SK
- Kontaktovat uživatele: