a4 2,5tdi quattro manual - na co si dat pozor?

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

mokus
Sběrač informací
Příspěvky: 36
Registrován: 13 úno 2007, 01:42
Odpovědi: 0

Příspěvek od mokus »

protoze to proste nevedel, ja mam taky v knizce u 1,8T ze se maj delat ve 180ti a delal jsem je v cca stoK...
2,5 TDI BAU quattro
Uživatelský avatar
avatar
Aktivista
Příspěvky: 1322
Registrován: 23 led 2006, 15:36
Odpovědi: 0
Bydliště: Cambridge

Příspěvek od avatar »

mokus píše:protoze to proste nevedel, ja mam taky v knizce u 1,8T ze se maj delat ve 180ti a delal jsem je v cca stoK...
pokud je to pribuznej a motor jak sem ti psal a financne to utahnes tak ji ber protoze malo kdy sezenes dobrej kousek

Hlavne si sam sobe nelhat a i tak si to projit jak kdyby to byl bazarnik .
mokus
Sběrač informací
Příspěvky: 36
Registrován: 13 úno 2007, 01:42
Odpovědi: 0

Příspěvek od mokus »

ok dik, zjistuje se, ale je ted pry zrovna fotbal....
2,5 TDI BAU quattro
SupermanXXX
Přispěvovatel
Příspěvky: 546
Registrován: 24 úno 2007, 09:22
Odpovědi: 0
Bydliště: Zruč

Příspěvek od SupermanXXX »

pokud ja vim tak ty problemy co tu pisete vacky atd ma motor 2.5 110 kw a 132 je uz nema
Uživatelský avatar
avatar
Aktivista
Příspěvky: 1322
Registrován: 23 led 2006, 15:36
Odpovědi: 0
Bydliště: Cambridge

Příspěvek od avatar »

SupermanXXX píše:pokud ja vim tak ty problemy co tu pisete vacky atd ma motor 2.5 110 kw a 132 je uz nema
nn

AFB/AKN/AKE tyto motory jsou stejne a je jendo jakej rok stejne ulozeni vacek atd... a BAU/BDH ty maji jine ulozeni vacek vacky jsou dute a maji jine vahadla tak zvane s lozsiskem

tkze by se to nemelo vydirat

ztoho jeste motor 110 kw AFB/AKN maji do roku asi 2000-2001 pouze latkove filtry odvetravani skrine coz ma za nasledek ucpani pak protekani olej vsude kde se da tesneni gufera i turbem dokonce...

AKE ma jiz plastovej stejne tak nove motory BAU/BDH


jeste tam jsou typy pro skodovku ale ty ja momentalne nemam u sebe ))
ja doporucuji jen BAU/BDH .
Fandy
Přispěvovatel
Příspěvky: 365
Registrován: 30 srp 2006, 19:56
Odpovědi: 0
Bydliště: Chrudimsko

Příspěvek od Fandy »

Tak nějak nevím co se tady řeší.Je to rv04,takže super motor.Myslím že kdyby se 2.5 V6 vyráběl dalších 10 let a byl sebelepší,dycky se najde rypák,kterej bude hlásat že je nahovno :D
Opravy vad.řj,ABS,autoradií,navi. 774446776
mokus
Sběrač informací
Příspěvky: 36
Registrován: 13 úno 2007, 01:42
Odpovědi: 0

Příspěvek od mokus »

Takze konecne zjisteno ze je to BAU, bude to od fotrika meho, takze doufam ze neni takovej k... ze by mi kecal o km.... zatim je problem, ze nemuze najit vt a vubec vsechny doklady okolo, netusim jestli ho chyta alzhaimer ci co, ale asi se dohodneme na za 300K... je to po rozvodech a nebourany, plna palba vcetne TV a naviPlus na cd (tv asi 100pro analog), ale bez tempomatu, ktery ale jde preci dodelat, ne?
2,5 TDI BAU quattro
Markus01
Aktivista
Příspěvky: 1131
Registrován: 21 úno 2006, 18:04
Odpovědi: 0
Bydliště: Rokycany

Příspěvek od Markus01 »

Jo jo.
OI: ASV+S764+hybrid RR Auto+soft Dragpower . HP+Eibach+Strongflex+TT puky+23mm stab . FN-III 312mm
Uživatelský avatar
avatar
Aktivista
Příspěvky: 1322
Registrován: 23 led 2006, 15:36
Odpovědi: 0
Bydliště: Cambridge

Příspěvek od avatar »

tempomat dodelas pokud jsi si jistej stavem a kupujes to do cloveka kteremu veris tak neni co resit taky bych do toho sel. Urcite lepsi nez bazarnik.....
P.e.p.i.n
Přispěvovatel
Příspěvky: 993
Registrován: 13 črc 2008, 09:42
Odpovědi: 0
Bydliště: Příbramsko

Příspěvek od P.e.p.i.n »

čau,co vím já od kámošu,tak jeden má audinu taky A4 2.5 TDI 132kW Quattro,uprava na 210koní,je to rok 2003 najeto 210tis...a neměl s tím jedinej problém,dělal pouze rozvody při 200tis. a ten druhej,má taky 2.5 TDI ale 110kW,ale ten starší,myslim asi AKE a zatim taky bez problému,najeto 230tis,oboje jsou v manualu.Jinak jídní vlastnosti super,na to jak je to velký a težký.Záleží fakt asi na přistupu a servise.Jinak já na Ibize dělal rozvody ve 160tis. a přitom mam i servisku a tam je psaný,že se dělali ve 110,fakt je,že když jsem je vyndal,tak byly jako nový,jak řemen,tak kladky...Já jsem tu četl taky teda hooodně mínusů na tento motor,ale asi bych do něj taky šel...pořád o tom uvažuju,horší je to s financema..
Audi A4 Avant 2.5 TDI BDH quattro + soft M+H
O1 1.8 20v Turbo Rs
Vw Sharan 1.9 TDi 96kw- family car
mokus
Sběrač informací
Příspěvky: 36
Registrován: 13 úno 2007, 01:42
Odpovědi: 0

Příspěvek od mokus »

tak dle vinka je to BAU a příští týden až najdeme vt, auto kupuju, dik za rady :) mokus
2,5 TDI BAU quattro
mokus
Sběrač informací
Příspěvky: 36
Registrován: 13 úno 2007, 01:42
Odpovědi: 0

Příspěvek od mokus »

ahojte,

takze aktualne mam najeto zhruba 5K km navic a jsem fakt spokojenej... po vycisteni interieru auto jak novy, motor na naftaka (zevnitr) tichy, a taha a taha (jen je potreba si odvyknout po 12ti leteho razeni s benzinakem), spotreba: kombinace dalnice (150-200) okresky (nevim sam) a praha ci bratislava => 10L a to se s tim ani v Praze fakt nemazlim.

bonusem ac jsem byl puvodne opacneho nazoru je paket pro spatne cesty a kovovy kryt motoru.

bohuzel uz mam za sebou jednoho typka nabodnutyho na privesny kouli (hnutej spodni nelakovanej naraznik) a zajic trefenej ve 1x0 kterej mi rozstip naraznik a sezral spodni gril...

pak mne dost stve ze mi v praze vypli analog TV, resenim bude asi neco od Dietze... nechapal jsem ale s TV pak cloveka upne prestane stvat kolona

a navigace na mne mluvi psonkovsky, ale s tim jeste neco udelame


dalsi veci je ze musim nechat dodelat tempomat, coz je asi jedinne co ve vybave neni, repro Bose nepotrebuju aktualni zvukova vybava je obdobna co jsem pred tim s trojkou mel (Bose)

v utery jdu k servisakovi, tak pak sdelim dalsi - piska mi asi servo pri plnym rejdu...
2,5 TDI BAU quattro
nogis
Aktivista
Příspěvky: 3535
Registrován: 29 led 2008, 19:32
Odpovědi: 0
Bydliště:

Příspěvek od nogis »

Tak dolej olej. ;)
VW Passat B8 variant R-line, CUAA 218kW/591Nm
Uživatelský avatar
lubomt
Aktivista
Příspěvky: 3473
Registrován: 23 led 2006, 21:48
Odpovědi: 0
Bydliště: Martin - Slovensko

Příspěvek od lubomt »

avatar píše:
SupermanXXX píše:pokud ja vim tak ty problemy co tu pisete vacky atd ma motor 2.5 110 kw a 132 je uz nema
nn

AFB/AKN/AKE tyto motory jsou stejne a je jendo jakej rok stejne ulozeni vacek atd... a BAU/BDH ty maji jine ulozeni vacek vacky jsou dute a maji jine vahadla tak zvane s lozsiskem

tkze by se to nemelo vydirat

ztoho jeste motor 110 kw AFB/AKN maji do roku asi 2000-2001 pouze latkove filtry odvetravani skrine coz ma za nasledek ucpani pak protekani olej vsude kde se da tesneni gufera i turbem dokonce...

AKE ma jiz plastovej stejne tak nove motory BAU/BDH


jeste tam jsou typy pro skodovku ale ty ja momentalne nemam u sebe ))
ja doporucuji jen BAU/BDH .
trosku ta poopravim:
dute vycky su sice lepsie,ale uz aj na tie som pocul ze praskaju
plastovy filter ma uz aj AKN r.2001
ale inac tie na B su celkom dobre
PREDAJ A SERVIS AUTOMATICKÝCH PREVODOVIEK všetkých výrobcov,opravy RJ prevodoviek,PREDAJ A REPAS VZDUCHOVÝCH VANKÚŠOV AUDI,VW,MERCEDES,mobil 00421 908777779 Ľubo,VW Passat 1,9PD 4x4 190k/380Nm,A6 3,0tdi quattro 350k/760Nm chip a úpravy BH MOTOR
Uživatelský avatar
lubomt
Aktivista
Příspěvky: 3473
Registrován: 23 led 2006, 21:48
Odpovědi: 0
Bydliště: Martin - Slovensko

Příspěvek od lubomt »

mokus píše:Takze konecne zjisteno ze je to BAU, bude to od fotrika meho, takze doufam ze neni takovej k... ze by mi kecal o km.... zatim je problem, ze nemuze najit vt a vubec vsechny doklady okolo, netusim jestli ho chyta alzhaimer ci co, ale asi se dohodneme na za 300K... je to po rozvodech a nebourany, plna palba vcetne TV a naviPlus na cd (tv asi 100pro analog), ale bez tempomatu, ktery ale jde preci dodelat, ne?
a este jeden navrh pre teba-opis si VIN a chod k autorizovanemu predajcovi, hocikde Ti hned povedia celu historiu auta aj s poslednymi kilometrami a bed zadara alebo par korun a mas tie kilometre iste
a k napravam-mal so B5 2.5tdi quatro a napravy-ramena som menil pri 240.000km a teraz mam r.2004 a napravy maju za sebou 280.000km takze nie je co riesit, vydrzia kur...y vela
PREDAJ A SERVIS AUTOMATICKÝCH PREVODOVIEK všetkých výrobcov,opravy RJ prevodoviek,PREDAJ A REPAS VZDUCHOVÝCH VANKÚŠOV AUDI,VW,MERCEDES,mobil 00421 908777779 Ľubo,VW Passat 1,9PD 4x4 190k/380Nm,A6 3,0tdi quattro 350k/760Nm chip a úpravy BH MOTOR
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“